Silniční kola
- Rekreační silniční kola
- Sportovní silniční kola
- Závodní silniční kola
- Cyklokrosová kola
- Triatlonová kola
Upřesnit výběr produktů 3 Zrušit filtry
-
POSTAVTE SI KOLO FESTKA NA MÍRU
-
- 52
- 54
- 61
Model Specialized Tarmac Sport SL6 je rychlý, aerodynamický a skvělé ovladatelný stroj, který je vhodný na dlouhé vyjížďky a občasné víkendové závody. Rám SL6 je geometrií totožný jako loňsky model Tarmacu. Geometrie rámu je vyladěná, tak aby jste si užili jízdu v každém terénu. Kolo je osazeno sadou Shimano 105.
-
- 44
Allez se zaměřuje na hmotnost, rafinovanost a spolehlivost jako nic jiného ve své třídě. Tento model je vybaven spolehlivým řazením Shimano Claris, odolnými hliníkovými koly Axis Sport, novým super pohodlným sedlem Body Geometry Bridge a pneumatikami Espoir Sport s dobrou ochranou proti defektu.
-
- −25 %
- 49
- 52
- 58
- 61
Specialized Aethos Pro je všestranné silniční kolo na celodenní pohodlnou jízdu v rozmanitém profilu postavené na vzhledově klasickém rámu FACT 10r Carbon a osazeno elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2 a lehkými karbonovými výplety Roval Alpinist CL.
-
- 49
- 52
- 54
- 56
- ...
Rámový set Checkpoint ALR je vynikající platformou pro vaše vysněné gravelové kolo. Má lehké a odolné trubky z hliníku, hbitou a stabilní progresivní geometrii a nabízí řadu úchytů na vybavení a doplňky. Zahrnuje karbonovou vidlici pro kotoučové brzdy a má dost prostoru až na 45c pláště. Připraven na použití s 12mm pevnými osami, kotoučovými brzdami s úchytem Flat Mount a středovým složením T47.
-
- 44
- 47
- 50
- 52
- ...
Silniční kolo Trek Domane SL6 eTap nabízí pohodlí, rychlost a všestrannost v jakýmkoli terénu. Pohodlná geometrie, tlumící prvky v zadní stavbě IsoSpeed a možnost použití plášťů až o šířce 700x38. Špičková bezdrátová sada Sram Rival AXS 2x12 a hydraulické kotoučové brzdy. Vnitřní úložný prostor pro nezbytnosti.
Jak vybrat silniční kolo
Při výběru silničního kola zohledníte vaši jezdeckou úroveň, terén, v němž se pohybujete (jen silnice vs. občas pavé a zpevněné cesty), dále osazení a v neposlední řadě optimální rámovou velikost.