Pánské rámy Specialized
-
- L
- XL
Zcela nová rámová sada Specialized S-Works Turbo Levo Troy Lee Edition, inspirovaná značkou Troy Lee Design, která je legenda v extrémních disciplínách. Model z nejvyšší řady je karbonový s asymetrickým designem Sidearm. Dále jsme přidali 150 mm plynulého odpružení, nejplynulejší a nejvýkonnější motor, novou 700Wh baterii, která zvyšuje váš dojezd o 40%.
-
- 54
Rámová sada Allez Sprint Frameset z limitované edice Petera Sagana. Rám ze slitiny E5 vyrobený s využitím technologie Allez D'Aluisio Smartweld. Vidlice z karbonového vlákna z řady S-Works FACT a karbonová sedlovka. Abychom si mohli být jisti, že každý watt, který vložíte do šlápnutí, povede do silnice, použili jsme krátké řetězové vzpěry, které vytvářejí opravdu tuhý a pevný zadní trojúhelník.
-
- 59
Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější, aerodynamika, která je srovnatelná s kolem T
-
- S
Zcela nová rámová sada S-Works Turbo Levo je to nejlepší, co může značka Specialized v segmentu elektrokol nabídnout. Asymetrický karbonový rám, jehož geometrie je totožná jako klasické trailové rámy Specialized. Turbo Levo je osazeno nejlepším odpružením Fox Float Factory. Jeden z nejvýkonnějších a nejplynulejších motorů je osazený 700Wh baterií, která zvyšuje dojezd až o 40%.
-
- 58
Rámová sada S - Works Diverge je vyrobena z toho nejlepšího materiálu na trhu. Speciálně navržená geometrie na gravel použití. Chytré detaily jako revoluční odpružení umístěné v hlavové trubce Future Shock nebo integrovaná přihrádka přímo v rámu, kde můžete elegantně uschovat duši nebo nářadí.
-
- 52
Aethos je stoprocentně stvořen pro požitek z jízdy a styl. Geometrie rámu je velice klasická bez žádnych radikálních tvaru avšak jeho vlastnosti jsou perfektní na strmé stoupání, technický sjezd čí celodenní jízdu v sedle v rozmanitém terénu. I když nový Aethos není určen na vyhrávání závodu, tak jeho vlastnosti a extrémně nízka hmotnost jsou na světové úrovni.
-
- 52
- 54
- 56
- 58
Aethos je stoprocentně stvořen pro požitek z jízdy a styl. Geometrie rámu je velice klasická bez žádnych radikálních tvaru avšak jeho vlastnosti jsou perfektní na strmé stoupání, technický sjezd čí celodenní jízdu v sedle v rozmanitém terénu. I když nový Aethos není určen na vyhrávání závodu, tak jeho vlastnosti a extrémně nízka hmotnost jsou na světové úrovni.
-
- 49
- 54
- 61
Aethos je stoprocentně stvořen pro požitek z jízdy a styl. Geometrie rámu je velice klasická bez žádnych radikálních tvaru avšak jeho vlastnosti jsou perfektní na strmé stoupání, technický sjezd čí celodenní jízdu v sedle v rozmanitém terénu. I když nový Aethos není určen na vyhrávání závodu, tak jeho vlastnosti a extrémně nízka hmotnost jsou na světové úrovni.
-
- 54
- 56
- 58
Aethos je stoprocentně stvořen pro požitek z jízdy a styl. Geometrie rámu je velice klasická bez žádnych radikálních tvaru avšak jeho vlastnosti jsou perfektní na strmé stoupání, technický sjezd čí celodenní jízdu v sedle v rozmanitém terénu. I když nový Aethos není určen na vyhrávání závodu, tak jeho vlastnosti a extrémně nízka hmotnost jsou na světové úrovni.
-
- 49
- 52
- 54
- 56
- ...
Aethos je stoprocentně stvořen pro požitek z jízdy a styl. Geometrie rámu je velice klasická bez žádnych radikálních tvaru avšak jeho vlastnosti jsou perfektní na strmé stoupání, technický sjezd čí celodenní jízdu v sedle v rozmanitém terénu. I když nový Aethos není určen na vyhrávání závodu, tak jeho vlastnosti a extrémně nízka hmotnost jsou na světové úrovni.
-
- 49
- 52
- 54
- 56
- ...
Aethos je stoprocentně stvořen pro požitek z jízdy a styl. Geometrie rámu je velice klasická bez žádnych radikálních tvaru avšak jeho vlastnosti jsou perfektní na strmé stoupání, technický sjezd čí celodenní jízdu v sedle v rozmanitém terénu. I když nový Aethos není určen na vyhrávání závodu, tak jeho vlastnosti a extrémně nízka hmotnost jsou na světové úrovni.
-
- S
Rám Epicu vyrobený z nejlepšího materiálu FACT 12m je neuvěřitelně lehký a pohodlný. Přesně volené jednotlivé výplety karbonu vytváří perfektní rám, který je extrémně tuhý na klíčových místech a maximalizuje efektivitu. Výběr materiálu, přístup ke geometrii a zkušenosti v závodech dávají rámu právo nosit přívlastek S-Works.
-
- XS
Specialized Epic Evo se dá svým zdvihem považovat za trailové kolo ale svou lehkostí a pohodlím je také ideální zbraň na dlouhé maratony. Přestože Epic EVO má zdánlivě skromný nárůst zdvihu o 20 milimetrů na vidlici oproti modelu Epic a jen 10 milimetrů na tlumič avšak konečná změna je enormní.