Základní informace
Kategorie | Silniční rámy |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 74420-90 |
Technické parametry
Barva rámu | černá, bílá |
---|---|
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Hardtail |
Sezóna | 2021 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Roubaix |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rám | FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice | Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
Sedlovka | S-Works Pave |
Pedály | bez pedálů |
Speciální kolekce | S-Works |
Popis produktu
Se šesti vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší.
Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s
dneškem konec. Zbrusu nové S-Works Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez
kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne
lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z našeho Roubaix to nejvyrovnanější,
aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™,
která ušetřila nejeden gram hmotnosti, rám váží pod 900 gramů (velikost 56 cm, barva černá). A je
pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým
konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
• Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou
aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™.
S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve
větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili
nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™
pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm.
Samozřejmě, rám zůstává svou hmotností pod 900 gramů (velikost 56 cm, černá barva). A
abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej pro pláště o šířce 33
mm.
• Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to
pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti
navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na
Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a
novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v
souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité
silnici.
• Future Shock 2.0 je výsledkem požadavků našich profi závodníků pro kočičí hlavy závodu
Roubaix. Je plynulejší, rychlejší a dává Vám lepší kontrolu pomocí ovládání u představce.
Tohle ovládání nastavuje kompresi od úplně otevřené pozice až po tuhou, zatímco
hydraulicky tlumící patrona uvnitř se postará o odskok. Tato nová kombinace snižuje únavu a
zvyšuje rychlost, nezávisle na terénu. Nový Smooth Boot, víčko a představec Future Stem
také vylepšují estetický vzhled, takže získáte čistý přechod z hlavové trubky na představec