Popis produktu
Závodní sjezdy vyžadují úplnou a bezvýhradnou důvěru ve Vaše vybavení. Chápeme, že toužíte po tom pečlivě si vybírat a dolaďovat každou součástku Vašeho downhillového kola snů, a proto Vám nabízíme legendární Demo 8 Alloy i jako samotný rám. Je zkonstruován z naší hliníkové slitiny M5. A i když důvodů pro tuto volbu neustále přibývá, nakonec jde o tuhost, celkovou nízkou hmotnost a sílu. Ale není to jen o tom, protože rám je vybaven 1,5palcovou kovanou hlavovou trubkou, která ještě vylepšuje všechny přednosti. Co se jízdních vlastností týče, Demo 8 je vybaveno naší geometrií S3 s výborně přístupným rámem s asymetrickým designem, spoustou prostoru nad horní trubkou pro lepší ovládání, ultra krátkou a hbitou zadní stavbou, nízkým středem pro jistou stabilitu i položenějším předkem, který zajišťuje to nejcitlivější řízení při rychlé jízdě. Pro odpružení je Demo vybaveno 200mm zdvihem, který zajišťuje převratný, na zakázku vyrobený zadní tlumič Öhlins. Je to Tabula rasa pro Vaše výkony. Postavte si kolo takové, jaké ho chcete mít, abyste mohli závodit doopravdy.
- Rám je vyroben z naší hliníkové slitiny M5 s naší geometrií S3, má asymetrický design a 1,5palcovou kovanou čelní trubku, což z něj dělá dokonalý závodní stroj. Pro zajištění zvýšené ovladatelnosti a citlivosti je tvar rámu relativně kompaktní, zatímco 200mm zdvih zadního tlumiče pomáhá kolu zvládnout i ty největší nárazy na trati. A abychom pokryli všechny oblasti, které během závodu rozhodují, přidali jsme úchyty ISCG ’05 pro vodítka řetězu a ochranu přehazovačky, aby řazení bylo plynulé i při jízdě v kamenitých pasážích a nenadálých nárazech.
- Na zakázku vyrobený zadní tlumič Öhlins zaručuje nesrovnatelný výkon při jízdě z kopce. Tlumič je vybaven nastavením pomalé i rychlé komprese nezávislé na nastavení odskoku, a proto si můžete tlumič vyladit pro každý typ trasy. Pružina se zdvihem 200 mm překonává všechny své soupeře a není k nalezení na žádném jiném kole.
- Slitinová sedlovka Thomson představuje jednu z nejpevnějších konstrukcí na trhu, ovšem ne na úkor celkové vyšší hmotnosti.