Rám Trek Domane ALR F/S - Quicksilver

Výborný hliníkový rám na silniční kolo s karbonovou přední vidlicí. Více

Prodej produktu ukončen.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Sportovní silniční kola
Určení pánské
Značka TREK
Katalogové číslo 22170187
Aktuální U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat.

Technické parametry

Barva rámu stříbrná
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2017
Opotřebení nová
Modelová řada Domane
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu hliník
Rám Hliníková slitina Alpha Aluminum řady 200, IsoSpeed, technologie nenápadných svarů Invisible Weld, kónická hlavová trubka E2, BB86.5, nenápadné úchyty na blatníky, kompatibilní s DuoTrap S
Vidlice Karbon Domane, kónický sloupek E2, brzdy typu přímá montáž

Popis produktu

Výborný hliníkový rám na silniční kolo s karbonovou přední vidlicí.

Domane s IsoSpeed nabízí vše: Nesmírnou rychlost. Neuvěřitelné pohodlí a stabilitu pro závody, dokonce i na té nejnáročnější dlažbě ve Flandrech či v Roubaix. Netrpte. Vítězte.

Zdolávejte staleté dlažební kostky, vyjíždějte do závratných výšek, sjíždějte po kolejích – na konci vás čeká zasloužené vítězství. Tak jezdí Fabian Cancellara na svém Domane. Jak budete jezdit vy se svým kolem?

Hlavní přednosti:

  • Výhoda hladké jízdy
  • Zadní IsoSpeed překoná i ty nejnáročnější silnice
  • Ultralehký hliníkový rám zaručuje ultraefektivní jízdu
  • Výjimečně stabilní geometrie a hladké řazení

Technologie:

  • Pro vytrvalostní jízdu: Pro nejmodernější kola na vytrvalostní závody
    na světě jsme vyvinuli nejstabilnější závodní geometrii na světě.
    Zachovali jsme závodní styl, avšak s poněkud vyšší hlavovou trubkou
    pro lepší stabilitu a větší pohodlí po celou dobu jízdy.
  • Geometrie Endurance: Výkon. Stabilita. Vítězství. Geometrie Endurance
    Trek maximalizuje ovladatelnost a odezvu prostřednictvím speciálně
    přizpůsobeného rozložení hmotnosti cyklisty.
  • Extra prostor pro pláště: Extra prostor pro pláště boří hranice
    možností pro Domane. Závoďte, jezděte a objevujte. Domane SLR je k
    dispozici v provedení s klasickýmiči kotoučovými brzdami, přičemž obě
    verze mají extra prostor pro pláště. Univerzálnost této platformy
    dále zvyšuje skutečnost, že jezdci nyní mohou použít pláště 28c na
    Domane SLR a 32c na Domane SLR Disc. Obě možnosti splňují normy CPSC
    a ISO na prostor na pláště. Verze klasická je opatřena lehkými
    brzdami pro přímou montáž a verze s kotoučovými brzdami má 12mm pevné
    osy. Obě kola mají skryté úchyty na blatníky.
  • Vidlice IsoSpeed: Dva v jednom: široké spektrum vlastností a tvarů
    speciálně určených pro rychlou a pohodlnou jízdu, díky nimž je jízda
    ještě hladší. Jedinečné umístění patek navíc optimalizuje rozvor kol.
  • Brzdy pro přímou montáž: Úchyty brzd pro přímou montáž se instalují
    přímo na rám, čímž se eliminuje potřeba dalších součástí a zvyšuje se
    celkový výkon brzd.
  • Volitelně kotoučová brzda:Volitelná kotoučové brzda zahrnuje diskové
    brzdy Post Mount, pevné osy a patky Closed Convert pro výkonné a
    pružné brzdění. Zadní patka 142x12 mm a 15mm patka na vidlici
    poskytují maximální tuhost, přesné řízení a tvrdost. Obě lze nahradit
    tradičními verzemi s rychlým uvolněním pro kompatibilitu s jinými
    druhy ráfků.
  • Zadní pružicí prvek IsoSpeed: Základem technologie kol pro
    vytrvalostní závody značky Trek zaměřené na pohodlí je pružicí prvek
    IsoSpeed, který je výsledkem 18měsíční studie výkonnosti závodního
    kola na náročných silnicích a vlivu tohoto výkonu na jezdce.
  • Technologie nenápadných svarů Invisible Weld: Revoluční technologie
    svařování vytváří lepší šev mezi trubkami, čímž se zvyšuje odolnost a
    současně používá méně materiálu.
  • Představec kompatibilní s Blendr: Technologie Bontrager umožňuje
    instalovat příslušenství přímo na představec pro výsledný elegantní
    vzhled a maximálně snadné použití.


Tabulka velikostí

O značce TREK

Americký výrobce špičkových jízdních kol na kvalitních lehkých hliníkových rámech.