Pánské tričko Rapha Men's Logo Pocket T-Shirt - Charcoal Marl/Black

Elegantní jednoduché tričko z organické bavlny s náprsní kapsou a vyšívaným logem Rapha. Kapsu překrývá panel z tříbarevné rypsové stuhy, takže se její obsah během jízdy nikdy nevysype. Tričko má volný ležérní střih a je ušité ze super měkké organické bavlny o gramáži 180 g/m2. Více

1 279 Kč
  • Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
  • Doprava od 65 Kč. Při objednávce nad 1 990 Kč doprava zdarma.

Základní informace

Kategorie Dárky pro cyklistu
Určení pánské
Značka Rapha
Katalogové číslo LPK02XXCHM

Technické parametry

Velikost oblečení XS, S, M, L, XL, XXL
Barva černá
Sezóna 2023/24

Popis produktu

Elegantní jednoduché tričko z organické bavlny s náprsní kapsou a vyšívaným logem Rapha. Kapsu překrývá panel z tříbarevné rypsové stuhy, takže se její obsah během jízdy nikdy nevysype. Tričko má volný ležérní střih a je ušité ze super měkké organické bavlny o gramáži 180 g/m2.

Elegantní jednoduché tričko z organické bavlny s náprsní kapsou a vyšívaným logem Rapha. Kapsu překrývá panel z tříbarevné rypsové stuhy, takže se její obsah během jízdy nikdy nevysype. Tričko má volný ležérní střih a je ušité ze super měkké organické bavlny o gramáži 180 g/m2.

Jak bylo vyrobeno:

Tričko je ušité z organické bavlny, přechod na ni pomáhá snížit dopad na životní prostředí tím, že minimalizuje spotřebu vody a eliminuje používání škodlivých chemikálií. Zlepšuje také sledovatelnost jednotlivých materiálů, takže je možné zajistit dobré životní podmínky všech účastníků dodavatelského řetězce Rapha.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Vyšívané logo Rapha na kapse
  • Organická bavlna o gramáži 180 g/m2 měkké na dotek
  • Uvolněný střih pro celodenní pohodlí
  • Materiál: 100% organická bavlna

Pokyny k údržbě

  • Prát v pračce na 30 °C
  • Žehlit na nejnižší stupeň
  • Nebělit
  • Nesušit v sušičce
  • Nečistit chemicky

Tabulka velikostí

O značce Rapha

Vize, tradice a styl. To vše je Rapha! Simon Mottram, zakladatel značky Rapha, byl překvapen nedostatkem kreativity a stylu v cyklistickém odvětví své doby. Proto v roce 2004 odstartoval zcela novou éru cyklistického oblečení, která přerostla v celosvětový kult.