Pánská mikina Rapha Men's Logo Sweatshirt - Deep Olive Green/Deep Olive Green

Prémiová mikina z organické bavlny s vyšívaným logem Rapha. Mikina je ušitá z organické bavlny o gramáži 290 g/m2 a zakončena klasickými žebrovanými manžetami. Logo na hrudi je připomínkou tradičních cyklistických dresů z dob minulých. Více

Produkt je momentálně nedostupný.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Mikiny
Určení pánské
Značka Rapha
Kategorie mikina
Katalogové číslo LSW02XXKGK

Technické parametry

Velikost oblečení XS, S, M, L, XL, XXL
Barva zelená
Provedení rukávy dlouhý rukáv
Sezóna 2023
Použití volný čas, do města
Materiál bavlněné
Roční období jarní, letní, podzimní, zimní
Provedení vršku bez kapuce, přes hlavu
Svrchní materiál 100 % Bavlna

Popis produktu

Prémiová mikina z organické bavlny s vyšívaným logem Rapha. Mikina je ušitá z organické bavlny o gramáži 290 g/m2 a zakončena klasickými žebrovanými manžetami. Logo na hrudi je připomínkou tradičních cyklistických dresů z dob minulých. Mikina je všestranným doplňkem každého šatníku, má volný střih, je pohodlná na kole i mimo něj a je určena k nošení jako svrchní vrstva nebo pod bundu.

Poznámka: Mikina má volnější střih, proto pokud váháte nad velikostí, Rapha doporučuje zvolit tu menší.

Jak byla mikina vyrobena?

Mikina je ušitá z organické bavlny, přechod na ní pomáhá snížit dopad na životní prostředí tím, že minimalizuje spotřebu vody a eliminuje používání škodlivých chemikálií. Zlepšuje také sledovatelnost materiálů, takže je možné zajistit dobré životní podmínky všech účastníků dodavatelského řetězce Rapha.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Žebrované manžety a úplet u krku
  • Volnější ležérní střih
  • Logo Rapha na bočním švu
  • Materiál: 100% organická bavlna

Pokyny k údržbě

  • Prát v pračce na 30 °C
  • Žehlit na nejnižší stupeň
  • Nebělit
  • Nesušit v sušičce
  • Nečistit chemicky

Tabulka velikostí

O značce Rapha

Vize, tradice a styl. To vše je Rapha! Simon Mottram, zakladatel značky Rapha, byl překvapen nedostatkem kreativity a stylu v cyklistickém odvětví své doby. Proto v roce 2004 odstartoval zcela novou éru cyklistického oblečení, která přerostla v celosvětový kult.