Nový Specialized Tarmac 2021

Nový Tarmac je kolo, které musíte mít. Tedy pokud chcete nejlepší materiál - nejrychlejší a nejlehčí silniční kolo.
DNA závodního vehiklu na tratích vlnících se do kopců a sjezdů.

//
"Tarmac by měl být kolem bez kompromisů. Jedno kolo do kteréhokoli přirozeného profilu tratě a krajiny. Čistý závodní stroj, extrémně lehký, ovladatelný, pevný a navržený v mezích UCI. 
//

 

Aero musí být teď lehké

Současná měřítka už nedovolují diskuzi mezi tím, co je lehké a co aerodynamické. Nejvyšší modely Tarmacu, jsou tím nejlehčím, co na trhu s parametry UCI existuje a zároveň jsou tím nejrychlejším, co se papírově na závodních tratích pohybuje. Žádné jiné "sériové" kolo není během svého vývoje tolik navázáno na zkušenosti a potřeby závodníků.

Milimetrové řízení 

Nové tvary a upravené milimetry v sedlovce, vzpěrách, v hlavě vychází z 45 let turbulentního vývoje hledání nejrychlejšího závodního kola. Tarmac dostal nová kola Roval Rapid CLX a rovná řídítka Aerofly II. Nový Tarmac v sobě spojuje excerpci toho nejideálnějšího z Venge a SL6.

//
První modely budou dostupné v první polovině srpna.
Hned potom vám Specialized Tarmac 2021 v Radotíně vystavíme.
//

Modelové schéma Specialized Tarmac

Obvyklá pyramida  od "Base" po "Pro"

Specialized přichází v Tarmacu se svou obvyklou řadou od "Base" po "Pro" odstupňovanou kvalitativní třídou karbonových vláken a komponentovou sestavou. Základní Tarmac je postaven na karbonu s továrním označením 7r a osazen Tiagrou, sportovnímu středu vládne osvědčená 105. Nejvyšší modely s volbou mezi Ultegra nebo v modelu "Pro" i SRAM eTap Force na rámech 10r.

S-Works Tarmac

Vrcholovým stádiem je divizní S-Works Tarmac. Ultimátní kolo, nejlepší materiály a komponentové sady DuraAce versus SRAM RED.