Základní informace
Kategorie | Návleky na tretry |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Rapha |
Kategorie | návleky |
Katalogové číslo | TCU01XXBLK |
Technické parametry
Velikost oblečení | 42-48, 36-41 |
---|---|
Barva | černá |
Sezóna | 2024 |
Vlastnosti | funkční, luxusní |
Typ | na tretry |
Použití | na silniční kolo, na kolo |
Využití | jarní, podzimní |
Materiál | syntetické |
Aktivita | na kolo |
Roční období | jarní, podzimní |
Údržba | šetrné praní v pračce na 30° C |
Ostatní | Podrážka vyztužená kevlarem pro větší odolnost |
Svrchní materiál | 60 % neopren, 40 % polyester |
Popis produktu
Neoprenové návleky na špičky bot pro větší teplo v chladných podmínkách. Jsou ideální pro jarní a podzimní dny, návleky jsou tvarovány tak, aby dokonale pasovaly k botám Rapha Pro Team a Classic.
Návleky na špičky bot jsou nezbytnou součástí výbavy každého celoročního jezdce, jsou ideální pro jarní a podzimní dny. Návleky jsou tvarovány tak, aby dokonale pasovaly k botám Rapha Pro Team a Classic. Mají neoprenový svršek, který chrání před deštěm a postřikem ze silnice a udržuje nohu v teple i při dlouhých, mokrých vyjížďkách. Podrážka je vyztužená kevlarem pro větší odolnost a opatřená suchým zipem pro bezpečné zapínání a rychlé nastavení. Aby se hodily k botám Rapha, je svršek návleků také opatřen značkovým pruhem, zatímco reflexní výložka zvyšuje viditelnost za špatného osvětlení.
Hlavní přednosti a parametry:
- Neoprenový svršek pro ochranu před povětrnostními vlivy a teplo
- Podrážka vyztužená kevlarem pro větší odolnost
- Lze nosit pod návleky pro větší teplo
- Výstupek na suchý zip pro bezpečné zapínání
- Reflexní záložka pro lepší viditelnost
- Hlavní materiál: 60 % neopren, 40 % polyester
- Kontrastní materiál: 77 % nylon, 11 % polyuretan, 7 % elastan, 5 % aramid
Doporučená údržba:
- Praní v pračce na 30 °C a na šetrný cyklus
- Nebělit
- Nečistit chemicky
- Nesušit v sušičce
- Nežehlit
Tabulka velikostí
Vhodné alternativy
O značce Rapha
Vize, tradice a styl. To vše je Rapha! Simon Mottram, zakladatel značky Rapha, byl překvapen nedostatkem kreativity a stylu v cyklistickém odvětví své doby. Proto v roce 2004 odstartoval zcela novou éru cyklistického oblečení, která přerostla v celosvětový kult.