Základní informace
Kategorie | Trail, all mountain kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 93316-30-16 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | černá, červená |
---|---|
Velikost kola | S, M, L, XL |
Průměr kol | 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2016 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Stumpjumper |
Pokročilost jezdce | Závodní, Sportovní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rám | FACT 9m carbon, Trail 29 Geometry, FACT IS carbon construction, M5 alloy zadní stavba, SWAT Door integration, PF30 BB, plně integrované vedení kabelů, lanek, 142mm patky, zapouzdřená ložiska, výměnná patka přehazovačky, kompatibilní s přesmykačem s Taco B |
Vidlice | RockShox Pike RC 29, Solo Air spring, 140mm zdvih, nastavení komprese, nastavení odskoku, sloupek tapered, 46mm offset, 15mm pevná osa Maxle Ultimate" |
Tlumič | Custom FOX FLOAT Factory CTD, AUTOSAG, Rx Trail Tune, Boost Valve, Kashima coating, 197x47.6mm |
Náboje / Ráfky | Přední Roval Traverse, 15/20mm pevná osa, 24 drátů /Zadní Roval Traverse 142+, SRAM XX1 XD driver body, 12mm pevná osa, 28 drátů/Roval Traverse 29, alloy, disc, 29mm inner width, 24/28 drátů |
Pláště | Přední Specialized Butcher Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 29x2.3" /Zadní Specialized Purgatory Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 29x2.3" |
Kliky / Převodníky | Custom SRAM S-2200, carbon, PF30 spindle, 30T, 94mm BCD |
Řazení | SRAM X1, 11-speed, trigger |
Přehazovačka | SRAM X1, 11-speed, alloy ramínko |
Brzdy specifikace | Shimano XT, hydraulic disc, Ice-Tech metalické destičky, I-spec compatible |
Řídítka | Specialized, 7050 alloy, 8-prohnutí, 6-zvednutí, 10mm rise, 750mm, 31.8mm |
Představec | Specialized XC, 3D kovaný alloy, 4-šroubový, 6° sklon |
Sedlo / Sedlovka | Body Geometry Henge Comp, duté Cr-Mo ližiny, 143mm / Specialized alloy, 1 šroub, 30.9mm |
Popis produktu
Pokud znáte historii modelu Stumpjumper FSR, tak dobře víte, že nevěří na kompromisy. Není překvapením, že to platí i dnes u modelu Stumpjumper FSR Expert Carbon 29. Je vybaven spolehlivou sadou SRAM X1 s jednopřevodníkem a spolehlivými hydraulickými kotoučovými brzdami Shimano XT, takže se zaměřuje jak na odolnost, tak na efektivitu. Rám je vyroben z karbonových vláken FACT 9m, která vytváří lehkou, silnou a tuhou konstrukci. Proces pletení karbonu nám také umožnil revolučně změnit postup, jak převážíte nutné nástroje pomocí zcela nového prvku SWAT Door ve svislé trubce. Toto oddělení zaplní náhradní duše, nářadí, pumpa bez chrastění nebo porušení strukturální integrity rámu. A když vezmete v úvahu náš vlastní systém Rx Trail Tune na tlumiči, k tomu agresivní terénní geometrii, až absurdně krátkou řetězovou vzpěru, velmi nízko položenou horní rámovou trubku, nízkou středovou osu a uvolněnou konstrukci přední části, vyjde vám z toho mašina, která skutečně odmítá veškeré kompromisy. Černo-červený design.
- Rám Trail Chassis z karbonu FACT 9m se zadní stavbou Stumpjumper FSR ze slitiny M5 spojuje nízkou hmotnost a tuhost pro dosažení maximální úrovně efektivity, zatímco plně skryté vedení kabelů integrované SWAT Door poskytují neobyčejné ovládání a uschování bez obtíží.
- Ve spojení s naším odpružením FSR 6-Pack Linkage zadní tlumič FOX FLOAT Factory nabízí funkci AUTOSAG pro snadné nastavení a 135mm plynulého, nastavitelného tlumení, zatímco funkce dámského vyladění Rx Trail Tune poskytuje pocit pružnosti, odezvu a efektivitu pro stoupání a klesání v terénu.
- Vidlice RockShox Revelation RC 29 používá pevnou osu15mm Maxle Lite a 140mm plynulého zdvihu pro pohlcení nárazů a nerovného terénu s lepší kontrolou a jistotou.
- Přední plášť 29x2,3" Specialized Butcher Control v jezdci vzbuzuje sebevědomí v jakémkoli terénu.
- Zadní plášť 29x2,3" Specialized Purgatory Control přináší spolehlivý záběr za nejrůznějších podmínek a na každém povrchu.
- Sedlovka Command Post IRcc nabízí až 12 poloh s 125mm jemně nastavitelné výšky pro lépe přizpůsobitelnou polohu, což má za následek lepší kontrolu a vylepšené ovládání jak ve stoupání, tak ve sjezdech.