Horské kolo Cannondale F-Si Carbon 4 - Jet Black w/ Neon Spring - Gloss (BLK)

  • −31 %
  • Náš tip

Výborné horské kolo určené pro XC ježdění, plně karbonový pevný rám s vidlicí Lefty 2.0 Alloy o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore MT500 a sada řazení Shimano SLX s 2x11 převody. Více

53 999 Kč
Ušetříte: 24 000 Kč 77 999 Kč (sleva 31%)

Základní informace

Kategorie Závodní horská kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C25407M10

Technické parametry

Barva rámu černá
Velikost kola XS, S, M, L, XL
Průměr kol 650b / 27,5, 29
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada F-Si
Pokročilost jezdce Závodní, Sportovní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 2x11
Rám F-Si, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, Ai Offset, 27.5" (S), 29" (M-X)
Vidlice Lefty 2.0, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with XC+ tune and updated controls, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X)
Přední náboj Lefty 60
Zadní náboj Formula DC-1422
Výplet DT Swiss Competition (Ai Offset dish - Rear)
Ráfky WTB STP i19 Tubeless Ready
Přední plášť Schwalbe Racing Ralph Performance 29/27.5x2.1", tubeless ready
Zadní plášť Schwalbe Racing Ralph Performance 29/27.5x2.1", tubeless ready
Kliky Cannondale Si, Ai, BB30, FSA 26/36 rings
Střed Cannondale Alloy PressFit30
Řazení Shimano SLX , 2x11
Přesmykač Shimano SLX, direct mount
Přehazovačka Shimano XT, Shadow Plus, 11-speed
Kazeta SunRace, 11-40, 11-speed
Řetěz KMC X11, 11-speed
Přední brzda Shimano Deore hydraulic disc, 180mm (S-160mm)
Zadní brzda Shimano Deore hydraulic disc, 160mm
Řídítka Cannondale C3 flat, 6061 double-butted alloy, 700mm
Gripy Cannondale Locking Grips
Představec Cannondale C3, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg.
Sedlo Prologo K3
Sedlovka Cannondale C3, 6061 alloy, 27.2x350mm (XS,S,M) 400mm (L,X)

Popis produktu

Výborné horské kolo určené pro XC ježdění, plně karbonový pevný rám s vidlicí Lefty 2.0 Alloy o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore MT500 a sada řazení Shimano SLX s 2x11 převody.

KLÍČOVÉ PRVKY

HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL

  • Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.

DOKONALÁ TRAKCE BEZ KOMPROMISU

  • Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.

VÝBUŠNÁ TUHOST

  • Jednoduše žádná flexe, kde by se ztrácela energie. F-Si Carbon je nejtužší kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě a BallisTec karbonové konstrukci.

NEJLEPŠÍ XC VIDLICE

  • Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.

PRŮMĚR KOL PODLE V?ŠKY POSTAVY

  • Abychom dosáhli co nejlepší pozice za řídítky u všech postav jezdců, malé velikosti rámů jsou osazeny koly 27,5“, velikost M až XL mají kola o průměru 29“.

Technologie:

ASYMETRICKÁ INTEGRACE

  • Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
    Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

  • Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
    Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

BALLISTEC CARBON

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

  • BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technolog

Tabulka velikostí

O značce Cannondale