Základní informace
Kategorie | Závodní horská kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C25307M60 |
Technické parametry
Barva rámu | černá |
---|---|
Průměr kol | 650b / 27,5″ |
Konstrukce | Hardtail |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | F-Si |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x11 |
Rám | F-Si, BallisTec Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, Ai Offset, 27.5" (S), 29" (M-X) |
Vidlice | Lefty 2.0, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with XC+ tune and updated controls, Offset - 50mm (S), 55mm (M-X) |
Přední náboj | Lefty 60 |
Zadní náboj | Custom Formula 1702 (Ai Offset dish) |
Výplet | DT-Swiss Competition (Ai Offset dish - Rear) |
Ráfky | Stan's NoTubes ZTR Crest, 23mm inner, Tubeless Ready |
Přední plášť | Schwalbe Racing Ralph EVO Performance, 29/27.5x2.1", tubeless ready |
Zadní plášť | Schwalbe Racing Ralph EVO Performance, 29/27.5x2.1", tubeless ready |
Kliky | Cannondale Si, Ai, BB30, FSA 26/36 rings |
Střed | Cannondale Alloy PressFit30 |
Řazení | Shimano XT, 2x11 |
Přesmykač | Shimano XT, direct mount |
Přehazovačka | Shimano XT, Shadow Plus, 11-speed |
Kazeta | Shimano SLX , 11-42, 11-speed |
Řetěz | Shimano CN-HG601, 11-speed |
Přední brzda | Magura MT-RACE w/ Storm SL Rotors, 180mm |
Zadní brzda | Magura MT-RACE w/ Storm SL Rotors, 160 mm |
Řídítka | Cannondale C2 flat, 2014 double-butted alloy, 700mm |
Gripy | Cannondale Locking Grips |
Představec | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. |
Sedlo | Prologo Zero II STN Rail |
Sedlovka | Cannondale C2, 7075 alloy, 27.2mm x 400mm |
Popis produktu
Výborné horské kolo určené pro XC ježdění, plně karbonový pevný rám s vidlicí Lefty 2.0 Alloy o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Magura MT-Race a sada řazení Shimano XT s 2x11 převody.
KLÍČOVÉ PRVKY
HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL
- Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.
DOKONALÁ TRAKCE BEZ KOMPROMISU
- Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
VÝBUŠNÁ TUHOST
- Jednoduše žádná flexe, kde by se ztrácela energie. F-Si Carbon je nejtužší kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě a BallisTec karbonové konstrukci.
NEJLEPŠÍ XC VIDLICE
- Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.
PRŮMĚR KOL PODLE V?ŠKY POSTAVY
- Abychom dosáhli co nejlepší pozice za řídítky u všech postav jezdců, malé velikosti rámů jsou osazeny koly 27,5“, velikost M až XL mají kola o průměru 29“.
Technologie:
ASYMETRICKÁ INTEGRACE
Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.
Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:
- Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
- Až o 60 % tužší zadní kolo
- Možnost použití dvou převodníků
- Obrovský prostor pro zablácené pláště
- Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.
BALLISTEC CARBON
Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.
Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.
Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:
BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.
BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Bal
Tabulka velikostí
Doporučujeme přikoupit
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.