Horské kolo Cannondale F-Si Carbon 2 - Acid Green w/ Anthracite and Volt - Gloss (AGR)

  • −17 %

Vynikající horské kolo určené pro XC ježdění, plně karbonový pevný rám s vidlicí Lefty 2.0 Carbon o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy SRAM Level TL a sada řazení SRAM GX Eagle s 1x12 převody. Více

99 599 Kč
Ušetříte: 20 400 Kč 119 999 Kč (sleva 17%)
Tabulka velikostí

Základní informace

Kategorie Závodní horská kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C25257M70

Technické parametry

Barva rámu zelená
Velikost kola S, M, L, XL
Průměr kol 650b / 27,5, 29
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada F-Si
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x12
Rám F-Si, BallisTec Carbon, SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, Ai Offset, 27.5" (S), 29" (M-XL)
Vidlice Lefty 2.0 Carbon, 2Spring, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc remote, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5)
Přední náboj Lefty 60
Zadní náboj SRAM 900, 135x9mm, 28 hole (Ai Offset dish), QR
Výplet HollowGram Double Butted Straight Pull (Ai Offset dish - Rear)
Ráfky HollowGram 23, Superlight Hi-Impact Carbon, Tubeless Ready, 28hole, 23mm inner
Přední plášť Schwalbe Rocket Ron EVO Snakeskin, 29/27.5x2.25", folding, Tubeless Ready
Zadní plášť Schwalbe Rocket Ron EVO Snakeskin, 29/27.5x2.25", folding, Tubeless Ready
Kliky Truvativ Stylo 6k Eagle, BB30, 34T, Ai Custom
Střed Cannondale Alloy PressFit30
Řazení SRAM GX Eagle, 12-speed
Přehazovačka SRAM X01 Eagle, 12-speed
Kazeta SRAM XG-1275 Eagle, 10-50, 12-speed
Řetěz SRAM Eagle 12-speed
Přední brzda SRAM Level TL, 180mm, Centerline Rotors
Zadní brzda SRAM Level TL, 160 mm, Centerline Rotors
Řídítka Cannondale C1 flat, carbon, 760mm
Gripy Cannondale Locking Grips
Představec Cannondale C1, 7075 Alloy, 31.8, -5°
Sedlo Prologo Zero II STN Rail
Sedlovka Cannondale SAVE Full Carbon, 20mm Offset, 27.2x400mm

Popis produktu

Vynikající horské kolo určené pro XC ježdění, plně karbonový pevný rám s vidlicí Lefty 2.0 Carbon o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy SRAM Level TL a sada řazení SRAM GX Eagle s 1x12 převody.

KLÍČOVÉ PRVKY

HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL

  • Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.

DOKONALÁ TRAKCE BEZ KOMPROMISU

  • Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.

VÝBUŠNÁ TUHOST

  • Jednoduše žádná flexe, kde by se ztrácela energie. F-Si Carbon je nejtužší kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě a BallisTec karbonové konstrukci.

NEJLEPŠÍ XC VIDLICE

  • Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.

PRŮMĚR KOL PODLE V?ŠKY POSTAVY

  • Abychom dosáhli co nejlepší pozice za řídítky u všech postav jezdců, malé velikosti rámů jsou osazeny koly 27,5“, velikost M až XL mají kola o průměru 29“.

Technologie:

ASYMETRICKÁ INTEGRACE

  • Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
    Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

  • Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
    Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

BALLISTEC CARBON

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

  • BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technolog

Tabulka velikostí

O značce Cannondale