Horské kolo Cannondale F-Si Carbon 1 - Jet Black w/ Volt – Satin (BBQ)

Špičkové horské kolo určené pro XC ježdění, plně karbonový pevný rám s vidlicí Lefty 2.0 Carbon o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy SRAM Level TLM a sada řazení SRAM X01 Eagle s 1x12 převody. Více

149 999 Kč
Tabulka velikostí
  • Již již 28. 02. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 28. 02. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 28. 02. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Závodní horská kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C25168M30

Technické parametry

Barva rámu šedá
Velikost kola S, M, L, XL
Průměr kol 650b / 27,5, 29
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada F-Si
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 1x12
Rám F-Si, BallisTec Hi-MOD Carbon, SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, Ai Offset, 27.5" (S), 29" (M-XL)
Vidlice Lefty 2.0 Carbon, 2Spring, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc remote, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5)
Přední náboj Lefty 60
Zadní náboj C36 by DT-Swiss , Star Ratchet, 135x9mm, 28 hole (Ai Offset dish), QR
Výplet DT-Swiss Aerolite (Ai Offset dish - Rear)
Ráfky HollowGram 23, Superlight Hi-Impact Carbon, Tubeless Ready, 28hole, 23mm inner
Přední plášť Schwalbe Rocket Ron EVO Snakeskin, 29x2.25", folding, Tubeless Ready
Zadní plášť Schwalbe Rocket Ron EVO Snakeskin, 29x2.25", folding, Tubeless Ready
Kliky Truvativ Stylo Carbon Eagle, BB30, 34T, Ai Custom
Střed Cannondale Alloy PressFit30
Řazení SRAM X01 Eagle, 12-speed
Přehazovačka SRAM XX1 Eagle, Type 3 RBC, 12-speed
Kazeta SRAM XG-1295 Eagle, 10-50, 12-speed
Řetěz SRAM Eagle 12 speed
Přední brzda SRAM Level TLM, Centerline Rotors, 180mm
Zadní brzda SRAM Level TLM, Centerline Rotors, 160 mm
Řídítka Cannondale C1 flat, carbon, 760mm
Gripy Cannondale Locking Grips
Představec Cannondale C1, 7075 Alloy, 31.8, -5°
Sedlo Fabric Scoop Flat Race w/ Titanium Rails
Sedlovka Cannondale SAVE Full Carbon, 20mm Offset, 27.2x400mm

Popis produktu

Špičkové horské kolo určené pro XC ježdění, plně karbonový pevný rám s vidlicí Lefty 2.0 Carbon o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy SRAM Level TLM a sada řazení SRAM X01 Eagle s 1x12 převody.

KLÍČOVÉ PRVKY

HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL

  • Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.

DOKONALÁ TRAKCE BEZ KOMPROMISU

  • Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.

VÝBUŠNÁ TUHOST

  • Jednoduše žádná flexe, kde by se ztrácela energie. F-Si Carbon je nejtužší kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě a BallisTec karbonové konstrukci.

NEJLEPŠÍ XC VIDLICE

  • Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.

PRŮMĚR KOL PODLE V?ŠKY POSTAVY

  • Abychom dosáhli co nejlepší pozice za řídítky u všech postav jezdců, malé velikosti rámů jsou osazeny koly 27,5“, velikost M až XL mají kola o průměru 29“.

Technologie:

ASYMETRICKÁ INTEGRACE

  • Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
    Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

  • Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
    Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

BALLISTEC CARBON

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

  • BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Ballistec Carbon pro širší skupinu cyklistů.

OUTFRONT GEOMETRIE

  • Geometrie OutFront je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.

K ČEMU JE TO DOBRÉ?

  • OutFront je spojením nejlepšího z obou světů. Stabilita a jistota ve velkých rychlostech a zároveň i mrštné ovládání v nízké rychlosti.

  • Konvenční myšlení říká, že řízení kola je buď rychlé a hbité, což také zapříčiňuje jeho nervozitu ve vysoké rychlosti, nebo je položené a stabilní, což zapříčiňuje jeho pomalost a zalamování řídítek v nízké rychlosti. Geometrie OutFront nyní dokazuje, že konvenční myšlení se mýlí.

  • OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který zlepšuje stabilitu kola v rychlosti, ale který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:

  • Zaprvé, prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného „panického“ brzdění.

  • Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.

  • Tím, že použijeme větší předsazení osy předního kola ke snížení „stopy“, můžeme více položit úhel vidlice, ale bez omezení řízení v pomalé rychlosti, které je s ním obvykle spojeno. Používáme tak to nejlepší z obou světů – stabilitu v rychlosti a náročném terénu, a zároveň rychlost a hbitost řízení v nízké rychlosti a při jízdě do vrchu.

VIDLICE LEFTY

  • Dokonalé vlasnosti pružení díky nekonvenčnímu technologickému řešení. Nejlehčí, nejtužší přední pružení s nejhladším chodem.

  • Jet přesně tam kam chcete, vyžaduje precizní práci při zatáčení a špičkovou kontrolu nad řízením, což jsou dvě oblasti, ve kterých je Lefty jedinečná.

  • Jednonohá konstrukce s dvěma korunkami přináší velkou tuhost, kterou prostě dvounohé vidlice prostě nemůžou dosáhnout.

  • Unikátní jehlová ložiska Lefty a jejich zasouvací konstrukce udržuje pružení aktivní pod velkým zatížením, a to i pod takovým, které ostatní vidlice znehybní. A Lefty to vše dokáže i přes to, že je jednou z nejlehčích na světě.

  • To vše vytváří systém předního odpružení, které vám umožní projet jakýkoli terén zrovna tak, jak chcete. Bez poddajnosti, zadrhávání, prostě jen čistá a precizní kontrola. Takže zahoďte své předsudky a posuňte se na novou úroveň výkonu s vidlicí Lefty.

DVOJITÁ INTEGROVANÁ KORUNKA

  • Díky spojení oversize sloupku nad a pod hlavovou trubkou, dokáží dvě korunky vidlice mnohem lépe rozložit síly, než pouze jedna korunka u běžné vidlice. Lefty je tak výrazně tužší a pevnější.

OBRÁCENÁ KONSTRUKCE

  • Stejně tak jako motocyklové vidlice má i Lefty větší průměr nahoře, což ne nejlepší řešení pro snížení flexe a navýšení pevnosti.

ODDĚLENÉ TLUMENÍ

  • Zapouzdřená tlumící patrona udržuje vzduch a olej oddělený od sebe čímž přináší konsistentní a předvídatelných chod.

HYBRIDNÍ SYSTÉM JEHLIČKOVÝCH LOŽISEK

  • Nízké tření jehličkových ložisek v kombinaci s jejich hladkým klouzáním udržuje odpružení v hladkém chodu i při nejtvrdších nárazech.

INTEGROVANÁ OSA

  • Osa předního kola se zužuje z 25 mm na 15 mm, je vyrobena 3D kováním a je nedílnou součástí celé spodní části nohy vidlice. Toto řešení vytváří tuhost, které běžné vidlice prostě nemohou dosáhnout.

OVLÁDÁNÍ PBR

  • Zvětšená prostřední část zjednodušuje aktivaci „zamykání“ vidlice (nejedná se o zámek chodu, ale zvýšení komprese, která funguje obdobně, ale stále umožňuje minimální chod). Menší a vyšší ovládání tlumení je možné dobře uchopit a otočit.

Tabulka velikostí

O značce Cannondale