Horské kolo Cannondale Cujo 3 - Volt w/Jet Black and Stealth Gray - Gloss (VLT)

Kvalitní horské kolo postavené na 27,5” kolech a pevné rámu z hliníkové slitiny s pružinovou vidlicí SR Suntour XCR o zdvihu 120 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Tectro Auriga a sada řazení Shimano Deore M6000 s 1x10 převody. Více

22 999 Kč
Tabulka velikostí
  • Již již 02. 03. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 02. 03. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Sportovní horská kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C26358M70

Technické parametry

Barva rámu žlutá
Velikost kola XS, S, M, L, XL
Průměr kol 650b / 27,5
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Cujo
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu hliník
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 1x10
Rám Cujo 27+ , SmartForm C2 Alloy, SAVE, Tapered head tube
Vidlice SR Suntour XCR LO Boost 27+, 120mm travel, 15mm thru axle, Tapered Alloy Steerer, External Lockout, Coil Spring
Přední náboj Formula 110x15, Boost, quick release
Zadní náboj Formula with HG driver, Boost, quick release
Výplet 14g Stainless, Black
Ráfky WTB STX i35TCS, 32 hole, 35mm inner, Tubeless Ready
Přední plášť WTB Ranger Comp, DNA Compound, 27.5x2.8"
Zadní plášť WTB Ranger Comp, DNA Compound, 27.5x2.8"
Kliky Prowheel 2 Piece Forged 6061-T6 Alloy, 28t
Střed Sealed Bearing BSA
Řazení Shimano Deore M6000 10-speed
Přehazovačka Shimano Deore M6000 10-speed Shadow Plus
Kazeta Sunrace 11-42 10-speed
Řetěz KMC X10 10-speed
Přední brzda Tektro Auriga hydro disc, 180mm
Zadní brzda Tektro Auriga hydro disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C3 riser, Alloy, 4° upsweep, 9° backsweep, 760x15mm
Gripy Cannondale MTB
Představec Cannondale C4, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 5°
Sedlo Cannondale Stage 3
Sedlovka Cannondale C3, 6061 alloy, 27.2x350mm (S,M) 400mm (L,X)
Pedály Cannondale Platform

Popis produktu

Kvalitní horské kolo postavené na 27,5” kolech a pevné rámu z hliníkové slitiny s pružinovou vidlicí SR Suntour XCR o zdvihu 120 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Tectro Auriga a sada řazení Shimano Deore M6000 s 1x10 převody.

ŽIVOT NA TRAILU

Ať už se cesta dostane kamkoli, Cujo ji hravě zvládne. S velkými 27,5+ plášti a stabilní geometrií vás bude hnát na pokoření dalších met v těžkém terénu.
CUJO

KLÍČOVÉ PRVKY

PŘILNAVOST. NE SMYK.

  • 27,5+ pláště v kombinaci s širokými ráfky a šířkou 2,8“ přináší výbornou trakci a tlumený projev na jakémkoli povrchu, který? se vám postaví do cesty.

PŘEDVÍDATELNÉ OVLÁDÁNÍ

  • Geometrie zaměřená na trailovou jízdu přináší stabilitu a předvídatelnost, která vás bude nutit překonávat sama sebe.

BEZ NECHTĚNÉ FLEXE

  • Taper hlavová trubka, přední pevná osa 110x15 a zadní náboj Boost QR dále pomáhají tuhosti kola a preciznímu ovládání.

VYNIKAJÍCÍ SPECIFIKACE NA TRAILY

  • Lehké a jednoduchý? pohon 1x a hydraulické brzdy na všech modelech. Kazety s širokým rozsahem 11-42 a převodníky s 28 zuby pro těžká stoupání. Široká řídítka 760 mm a přilnavost plášťů WTB Ranger pro maximální kontrolu.

Technologie:

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.

  • Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně velké rázy.
    Podobně jako u verze SPEED SAVE, tak i zadní rámový trojúhelník a vidlice verze SAVE PLUS jsou zkonstruovány tak, aby pracovaly společně jako systém, který udrží kola na vozovce ať je jezdec v sedle nebo stojí na pedálech. Sedlové vzpěry mají unikátní spirálovitý tvar, který umožňuje ohýbání i stlačení materiálu při zatížení podobně jako pružina. Přední vidlice má zaoblený tvar a předsazení patek, které jí umožňuje vyvážit vertikální poddajnost s excelentně přesným řízením kola.

  • Třetí část: Sedlová trubka a sedlovka – Střední až velké rázy
    Nejmenší průměr sedlovky 25,4 mm přináší více poddajnosti než větší průměry. Tento efekt je umocněn zabudovaným klínovým upínákem sedlovky do rámu. Díky odstranění klasické objímky může sedlovka lépe pracovat a pohlcovat rázy. Práce sedlovky je doplněna prací sedlové trubky, která jí může díky svému vrstvení karbonových vláken a ploššímu tvaru doprovodit a přinést tak maximální komfort při jízdě v sedle.

SAVE - CAAD OPTIMO, SYNAPSE ALLOY, TRAIL A QUICK

  • Prvky systému SAVE pro každodenní jízdy. Zjednodušená technologie SAVE zkonstruovaná pro duralové rámy. Oslabuje vibrace a navyšuje jízdní komfort, ať projíždíte náročným terénem, vyhýbáte se překážkám ve městě anebo závodíte v kriteriu.

AERO SAVE

  • Prvky SAVE s aerodynamickou úpravou AERO SAVE znamená soulad energeticky úsporné vertikální poddajnosti s aerodynamickými tvary. V kategorii kol pro jízdu na čas přináší AERO SAVE jasnou výhodu. Tím, že absorbuje nepříjemné vibrace od povrchu, umožní jezdci déle zůstat v aerodynamickém posedu a mít lepší kontrolu nad kolem na hrubém povrchu. Ušetřené síly se pak budou hodit například v triatlonu při následném běhu.

SMARTFORMED ALLOY

  • Komplexní mix hydroformování, mechanického tvarování, zeslabování, dvojitého svařování a tepelného zpracování. SmartForming je nejvyspělejší technologie zpracování duralu na světě a přináší lehčí a pevnější rámy.

  • Díky spojení třech dekád zkušeností s tvorbou duralových konstrukcí a našeho vlastního pokročilého konstrukčního procesu s názvem Flow Modeling přináší naše technologie SmartForming precizní práci s tloušťkou trubek a jejich tvarem. Koncentruje materiál přesně tam, kde je třeba, a maximalizuje tak tuhost a pevnost, ale také odebírá každý zbytečný gram celé konstrukce. Všechno vnitřní zeslabování je tvořeno pomocí hladkých kuželovitých přechodů a eliminuje náhlé změny v tloušťce materiálu, které vedou k nadměrnému zatížení materiálu. Na rozdíl od tmelených a zabarvených svarů naší konkurence, legendární dvojité svary vytvářejí nejpevnější možné spojení. V kombinaci s našim tepelným zpracováním rámu po svařování je stvořena opravdová jednodílná stavba a vy tak máte k dispozici nejmodernější duralové rámy světa.

SmartForm C1 Premium:
Naše nejpokročilejší technologie uplatněná tam, kde se počítá každý gram. Využíváme zde všechny prvky formování a tvarování jako u konstrukce C1, ale využíváme duralovou slitinu 6069 místo 6061. Vyšší pevnost v tahu je vykoupena vyšší cenou a těžší prací z touto slitinou. Ale můžeme použít méně materiálu a dosáhnout nižší hmotnosti při zachování mimořádné tuhosti a pevnosti.

  • SmartForm C1:
    Pokročilá duralová konstrukce. C1 využívá všechny techniky v našem arzenálu k odstranění přebytečného materiálu a vytvoření pokročile optimalizovaných tvarů trubek. Hydroforming, zužování, mechanické tváření, kování, propracované zeslabování a všechny svary s dvojitým přebrušováním. Vše dohromady vytváří rámy, které jsou neskutečně lehké, extrémně tuhé s dokonalým jízdním projevem, který pochází pouze od Cannondale.

  • SmartForm C2:
    Ne všechny rámy mohou být C1. Je to prostě příliš nákladné a pracné. Ale vášeň pro vysoce výkonné rámy se nese celým naším portfoliem. Rámy SmartForm C2 mají mnoho sofistikovaných technik, které naleznete na nedostižných rámech C1. Propracované zeslabování, precizně kontrolované tvary trubek a dvojité přebrušování svarů dohromady tvoří rámy, které jiní nazývají svými nejlepšími. Nízká hmotnost, vynikající tuhost a nedostižný jízdní projev Cannondale dodávají neuvěřitelný výkon a hodnotu.

  • SmartForm C3:
    V rámech C3 se potkává naše posedlost výkonem s hodnotou pro široké pole cyklistů. Rámy SmartForm C3 využívají stejnou slitinu duralu 6061 a stejné techniky jako zbytek řady SmartForm, ale jsou vytvořeny způsobem, který je tvoří méně nákladné. Méně agresivní zeslabování, méně radikální tvary trubek a hladké svary pouze v místech, které jsou životně důležité pro pevnost a krásu. I když se jedná o naše nejdostupnější rámy, stále mají konstrukci Cannondale Advanced Aluminium a jsou hezčí než cokoli jiného ve své třídě.


Tabulka velikostí

O značce Cannondale