Horské kolo Cannondale Cujo 2 - Anthracite w/ Hazard Orange and Jet Black - Gloss (ANT)

  • −14 %
  • Novinka

Kvalitní horské kolo postavené na 27,5” kolech a pevné rámu z hliníkové slitiny s vidlicí RockShox Judy Silver o zdvihu 120 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Tectro Auriga a sada řazení Shimano SLX s 1x11 převody. Více

24 079 Kč
Ušetříte: 3 920 Kč 27 999 Kč (sleva 14%)
Tabulka velikostí
  • Doprava zdarma.

Základní informace

Kategorie Sportovní horská kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C26258M60

Technické parametry

Barva rámu černá
Velikost kola XS, S, M, L, XL
Průměr kol 650b / 27,5
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Cujo
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu hliník
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x11
Rám Cujo 27+ , SmartForm C2 Alloy, SAVE, Tapered head tube
Vidlice RockShox Judy Silver, 120mm, tapered steerer, Solo Air, 15x110mm Maxle Stealth, Turnkey lockout, 51mm offset
Přední náboj Formula 110x15, Boost, quick release
Zadní náboj Formula with HG driver, Boost, quick release
Výplet 14g Stainless, Black
Ráfky WTB STX i35TCS, 32 hole, 35mm inner, Tubeless Ready
Přední plášť WTB Ranger Comp, DNA Compound, 27.5x2.8"
Zadní plášť WTB Ranger Comp, DNA Compound, 27.5x2.8"
Kliky FSA Comet MegaExo, 28t, 11-speed
Střed FSA MegaExo
Řazení Shimano SLX, 11-speed
Přehazovačka Shimano SLX, 11-speed Shadow Plus
Kazeta SunRace 11-speed, 11-42
Řetěz KMC X11, 11-speed
Přední brzda Tektro Auriga hydro disc, 180mm
Zadní brzda Tektro Auriga hydro disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C3 riser, Alloy, 4° upsweep, 9° backsweep, 760x15mm
Gripy Cannondale Locking Grips
Představec Cannondale C4, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 5°
Sedlo Cannondale Stage 3
Sedlovka Cannondale C3, 6061 alloy, 27.2x350mm (S,M) 400mm (L,X)
Pedály Cannondale Platform

Popis produktu

Kvalitní horské kolo postavené na 27,5” kolech a pevné rámu z hliníkové slitiny s vidlicí RockShox Judy Silver o zdvihu 120 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Tectro Auriga a sada řazení Shimano SLX s 1x11 převody.

ŽIVOT NA TRAILU

Ať už se cesta dostane kamkoli, Cujo ji hravě zvládne. S velkými 27,5+ plášti a stabilní geometrií vás bude hnát na pokoření dalších met v těžkém terénu.
CUJO

KLÍČOVÉ PRVKY

PŘILNAVOST. NE SMYK.

  • 27,5+ pláště v kombinaci s širokými ráfky a šířkou 2,8“ přináší výbornou trakci a tlumený projev na jakémkoli povrchu, který? se vám postaví do cesty.

PŘEDVÍDATELNÉ OVLÁDÁNÍ

  • Geometrie zaměřená na trailovou jízdu přináší stabilitu a předvídatelnost, která vás bude nutit překonávat sama sebe.

BEZ NECHTĚNÉ FLEXE

  • Taper hlavová trubka, přední pevná osa 110x15 a zadní náboj Boost QR dále pomáhají tuhosti kola a preciznímu ovládání.

VYNIKAJÍCÍ SPECIFIKACE NA TRAILY

  • Lehké a jednoduchý? pohon 1x a hydraulické brzdy na všech modelech. Kazety s širokým rozsahem 11-42 a převodníky s 28 zuby pro těžká stoupání. Široká řídítka 760 mm a přilnavost plášťů WTB Ranger pro maximální kontrolu.

Technologie:

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.

  • Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až střed

Tabulka velikostí

O značce Cannondale