Základní informace
Kategorie | Sportovní horská kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C26158M50 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | oranžová |
---|---|
Průměr kol | 650b / 27,5″ |
Konstrukce | Hardtail |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Cujo |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x11 |
Rám | New Cujo 27+, SmartForm C2 Alloy, SAVE, Tapered Headtube, Internal Cable Routing, Flat Mount Brake |
Vidlice | RockShox Recon RL, 120mm, Solo Air, tapered steerer, 15x110mm, Maxle Stealth, 51mm offset |
Přední náboj | Formula 110x15, Boost, quick release |
Zadní náboj | Formula with HG driver, Boost, quick release |
Výplet | 14g Stainless, Black |
Ráfky | WTB STX i35TCS, 32 hole, 35mm inner, Tubeless Ready |
Přední plášť | WTB Ranger Comp, DNA Compound, 27.5x2.8" |
Zadní plášť | WTB Ranger Comp, DNA Compound, 27.5x2.8" |
Kliky | FSA Comet MegaExo, 28t, 11-speed |
Střed | FSA MegaExo |
Řazení | Shimano SLX, 11-speed |
Přehazovačka | Shimano XT, 11-speed Shadow Plus |
Kazeta | SunRace 11-speed, 11-42 |
Řetěz | KMC X11, 11-speed |
Přední brzda | Shimano M425 hydro disc, 180mm (29"), 160mm (27.5") |
Zadní brzda | Shimano M425 hydro disc, 160 mm |
Řídítka | Cannondale C3 riser, Alloy, 4° upsweep, 9° backsweep, 760x15mm |
Gripy | Cannondale Locking Grips |
Představec | Cannondale C4, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 5° |
Sedlo | Cannondale Stage 3 |
Sedlovka | TransX Dropper Post, 31.6, 120mm drop, internal routing |
Pedály | Cannondale Platform |
Popis produktu
Kvalitní horské kolo postavené na 27,5” kolech a pevné rámu z hliníkové slitiny s vidlicí RockShox Recon RL o zdvihu 120 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano M425 a sada řazení Shimano SLX s 1x11 převody.
ŽIVOT NA TRAILU
Ať už se cesta dostane kamkoli, Cujo ji hravě zvládne. S velkými 27,5+ plášti a stabilní geometrií vás bude hnát na pokoření dalších met v těžkém terénu.
CUJO
KLÍČOVÉ PRVKY
PŘILNAVOST. NE SMYK.
- 27,5+ pláště v kombinaci s širokými ráfky a šířkou 2,8“ přináší výbornou trakci a tlumený projev na jakémkoli povrchu, který? se vám postaví do cesty.
PŘEDVÍDATELNÉ OVLÁDÁNÍ
- Geometrie zaměřená na trailovou jízdu přináší stabilitu a předvídatelnost, která vás bude nutit překonávat sama sebe.
BEZ NECHTĚNÉ FLEXE
- Taper hlavová trubka, přední pevná osa 110x15 a zadní náboj Boost QR dále pomáhají tuhosti kola a preciznímu ovládání.
VYNIKAJÍCÍ SPECIFIKACE NA TRAILY
- Lehké a jednoduchý? pohon 1x a hydraulické brzdy na všech modelech. Kazety s širokým rozsahem 11-42 a převodníky s 28 zuby pro těžká stoupání. Široká řídítka 760 mm a přilnavost plášťů WTB Ranger pro maximální kontrolu.
Technologie:
MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE
Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.
Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.
SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.
SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.
Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.
Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.
SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON
Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.
Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.
Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.
První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně v
Tabulka velikostí
Doporučujeme přikoupit
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.