Základní informace
Kategorie | Gravel kola |
---|---|
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 96223-10 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | oranžová |
---|---|
Velikost kola | 49, 52, 54, 56, 58, 61 |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2023 |
Opotřebení | nové |
Modelová řada | Diverge |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Rám | Diverge FACT 11r carbon |
Vidlice | Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon |
Tlumič | Future Shock, 30 mm |
Přední kolo | Roval Terra CL, 25mm vnitřní šířka, 32mm výška |
Zadní kolo | Roval Terra CL, 25mm vnitřní šířka, 32mm výška |
Přední náboj | DT for Roval 350 |
Zadní náboj | DT for Roval 350 |
Pláště | Tracer Pro 2BR, 700x42 |
Přední plášť | Tracer Pro 2BR, 700x42 |
Kliky | SRAM Force 1x |
Převodníky | 40T |
Střed | SRAM DUB BSA 68 |
Řazení | SRAM Force eTap AXS |
Přehazovačka | SRAM X01 Eagle AXS |
Kazeta | SRAM XG-1275 Eagle, 10-50, 12 rychlostí |
Řetěz | SRAM X01 Eagle, 12-speed |
Přední brzda | SRAM Force, hydraulic disc, 160mm |
Zadní brzda | SRAM Force, hydraulic disc, 160mm |
Řídítka | Roval Terra, carbon, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare |
Omotávka | Supacaz Super Sticky Kush |
Představec | Future Stem, Pro |
Sedlo | Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails |
Sedlovka | S-Works Carbon Seat Post, 20mm Offset |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Revoluční model gravel kola Specialized Diverge STR přináší odpružení jezdce pružnými prvky Future Shock. Jedná se o dva nezávislé prvky, z nichž jeden odpruží kokpit a druhý zadní část kola se sedlovkou. Díky této změně pojetí odpružení, kdy namísto odpružení kola je odpružen jezdec, je možné dosáhnout hladší a poddajné jízdy. Hladší jízda pak zvyšuje kontrolu nad kolem, zlepšuje efektivitu jízdy a tím šetří energii, takže v náročném terénu pojedete dál a rychleji. Použitý systém Future Shock těchto výhod dosahuje bez navýšení hmotnosti a bez ztráty energie při přenosu na pedály, jak jste tomu zvyklí u klasického odpružení.
Kolo je postaveno na karbonovém rámu FACT 11r s předním a zadním odpružením Future Shock. Rám byl navržen pro použití plášťů až do šířky 47 mm při použitá průměru 700c a 2,1" při použití průměru 27,5"/650b. Můžete si tak vybrat ze široké palety plášťů ty, které nejvíce sedí vašemu stylu jízdy.
O řazení a pohon se stará elektronická sada SRAM Force eTap AXS Eagle 1x12, která vám zajistí hladké řazení a dostatečný rozsah převodů pro každou jízdu.
Hydraulické kotoučové brzdy jsou spolehlivé a brzdný účinek se snadno dávkuje.
Kolo posazeno na zapletených kolech Roval Terra CL se 42mm plášti pro větší stabilitu a pohodlí.
Karbonová řídítka Terra, karbonová sedlovka S-Works a sedlo Power Pro doplňují špičkovou výbavu.
Hlavní přednosti a parametry:
- Odpružení přední i zadní části kola Future Shock
- Karbonový rám FACT 11r carbon
- Elektronická sada řazení SRAM Force eTap AXS Eagle 1x12
- Hydraulické kotoučové brzdy
- Rám s průchodností pro pláště až 700x47 nebo 650/27.5x2.1
- Karbonová řídítka a sedlovka
Technologie:
Future Shock
tlumí nárazy od zadní i od přední části a zvyšuje kontrolu a hladkost jízdy, přičemž zachovává efektivitu a odezvu tuhého rámu při šlapání. To vše díky tlumení a nastavitelnému zdvihu 20 mm vpředu/30 mm vzadu. Zadní tlumič Future Shock vkládá 30 mm zdvihu zadní stavby do ideální dráhy, aby vyhladil nerovnosti na cestách. Jeho hydraulické tlumení je vyladěno tak, aby se eliminovalo “houpání” při šlapání a zároveň zajistilo, že vás velké nárazy nikdy nekatapultují ze sedla.
Future Shock se zrodil z desetiletí inovací a z filozofie “Hladší jízda je rychlejší jízda” (Smoother is Faster). Původně bylo odpružení kokpitu vytvořeno pro kola, která vítězí na dlažebních kostkách jarních klasik, ale nejlepší využití našlo nyní na gravel kolech a štěrkových cestách.