Zákaznický účet

  • Jak si založit zákaznický účet?

    Stačí si objednat jakékoliv zboží a v posledním kroku objednávky zaškrtnout „Chci také čerpat výhody a slevy...“ zákaznického klubu! Nebo vyplňte přihlášku do klubu a my Vám registraci založíme. Založení registrace můžete také provést osobně na naší prodejně!

    Pro registraci potřebujeme Vaše jméno, příjmení, e-mail a telefonní číslo.

  • Jak mohu obnovit svoje heslo?

    Chcete-li obnovit heslo, klikněte v pravé horní liště na „Přihlásit se“ a zvolte nabídku „Zapomenuté heslo“. Nyní se Vám po zadaní e-mailové adresy a kliknutí na tlačítko „Požádat o heslo“ vygeneruje automatický e-mail k nastavení nového hesla.

  • Co dělat, když mám registraci z prodejny, ale nemohu se přihlásit do svého účtu?

    V horní liště klikněte na „Přihlásit se“ a zvolte „Zapomenuté heslo“. Zadejte e-mail, který jste použili při vytváření registrace na prodejně a požádejte o heslo. Obdržíte e-mail s odkazem na nastavení nového hesla. Poté se můžete přihlásit a nakupovat.

  • Jak využít své zákaznické slevy při nákupu v prodejně?

    Slevu můžete využít při placení nákupu – stačí prokázat svou registraci některým z Vašich registračních údajů.

  • Mohu nakupovat i bez registrace?

    Nakupovat můžete i bez registrace, ale přijdete o možnost sledovat stav objednávky, využívat výhody a slevy zákaznického klubu a snadno spravovat své budoucí objednávky. Při dalším online nákupu budete muset znovu zadat kontaktní údaje. Pokud se však registrujete, získáte přístup k celé řadě výhod, které vám zpříjemní a usnadní nakupování.

  • Mohu změnit údaje ke své registraci?

    Měnit osobní nebo fakturační údaje či heslo můžete pod přihlášením do svého zákaznického účtu v sekci „Můj účet“ →​ „Moje údaje“.

  • Na účtence vidím špatně zadaný e-mail, jak mám postupovat?

    Omlouváme se za chybu při zadání Vašeho e-mailu. Kontaktujte naší zákaznickou linku telefonicky nebo e-mailem a společně problém vyřešíme. Chybějící faktury a účtenky Vám následně zašleme.