Vrácení / výměna zboží

  • Jak vrátit zboží?

    Vrátit zboží můžete dvěma způsoby:
    1.   Osobně na prodejně SBCR nebo na jakékoliv prodejně Skibi
    Dostavte se na naši prodejnu společně se zbožím a my s Vámi vše vyřídíme. Pokud zboží nebylo zakoupené na účet zákaznického klubu, je třeba mít s sebou fakturu od daného zboží.

    2.   Odesláním zboží na adresu
    Stáhněte si a vyplňte vratkový formulář.
    Zboží odešlete společně s fakturou a formulářem na adresu: Ski a Bike Centrum Radotín, s. r. o., Školská 190, Kosoř, 25226.

    Vrátit lze pouze zboží neporušené, nepoužité a nepoškozené zboží v originálním obalu.

    Detailní postup zde.

  • Jak vyměnit zboží?

    Při osobní výměně si nejprve si objednejte nové zboží, za které chcete původní kus vyměnit, ať máme jistotu, že pro Vás zboží budeme mít skladem. Jakmile bude objednávka připravená, dostanete od nás výzvu k jejímu vyzvednutí na zvolené pobočce, kde provedeme výměnu.
    Pokud chcete zboží vyměnit zasláním, vytvořte objednávku na nové zboží a do poznámky uveďte „Objednávka k vratce č. číslo původní objednávky. Pošlete nám zpět původní zboží podle pokynů k vrácení výše. Jakmile ho přijmeme na našem skladu, zašleme vám nový kus. Doprava bude účtována poplatkem 70 Kč.

    Pokud bude rozdíl v ceně zboží, budeme Vás žádat o doplacení, nebo vám naopak vrátíme peníze.

  • Jak dlouho trvá převod peněz na účet?

    Peníze vracíme na účet do kalendářních 14 dnů.

  • Do kdy mohu zboží vrátit/vyměnit?

    Nepoužité zboží můžete vrátit do 60 dnů.

  • Mohu vrátit zboží z více objednávek najednou?

    Samozřejmě! Pouze je nutné přiložit za každou objednávku odpovídající vratkový formulář.

  • Co mám dělat, když se zboží poškodilo při dodání?

    Neprodleně po zjištění nás kontaktujte s konkrétním popisem poškození a situaci společně vyřešíme!