Reklamace
-
Jak mohu reklamovat zboží?
Moc nás mrzí, že se na Vašem výrobku vyskytla vada. Uděláme maximum pro co nejrychlejší a snadné vyřízení reklamace.
Podat reklamaci můžete dvěma způsoby:
1. Osobně na prodejně SBCR nebo na jakékoliv prodejně Skibi
Dostavte se na prodejnu společně s vadným zbožím a naši kolegové s Vámi vše vyřídí. Pokud zboží nebylo zakoupené na účet zákaznického klubu, je třeba mít s sebou fakturu od daného zboží.
2. Odesláním zboží na adresu
Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář.
Zboží odešlete společně s fakturou a formulářem na adresu: Ski a Bike Centrum Radotín, s. r. o., Na Betonce 114/2, Praha 5 – Radotín, 153 00.
Balíček nikdy nezasílejte na dobírku, dobírkové balíky nejsou přijímány.
Reklamované zboží zasílejte čisté a hygienicky nezávadné, jinak Vám může být navráceno k nápravě. -
Jak zjistím stav své reklamace?
O výsledku reklamace Vás budeme kontaktovat, a to maximálně do 30 dnů od jejího přijetí. Snažíme se však celý proces zpracovat co nejrychleji.
V případě podávání reklamace osobně na prodejně obdržíte pro Vaši kontrolu vytištěný reklamační formulář s číslem reklamace. -
Jak postupovat při reklamaci kola?
Kolo, prosím, přivezte do prodejny SBCR na servis. Kolo přijme servisní technik, který s Vámi reklamaci vypíše.
-
Mohu reklamované zboží zaslat na dobírku?
Bohužel, dobírkové balíky nejsou přijímány.
-
Proplatíte mi poštovné, když k vám posílám zboží na reklamaci?
Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace.
-
Jaký bude způsob vyřízení reklamace?
Pokud jste zvolili preferovaný způsob vyřízení, pokusíme se Vám vyhovět, nejedná se však o 100% výsledek reklamačního procesu.
-
Jakou mám záruku, pokud z uznané reklamace dostanu nové zboží?
Nové zboží se vztahuje k původní účtence nákupu, tedy pokračuje dvouletá záruka od data původního nákupu.
-
Mohu požadovat jinou velikost/barvu reklamovaného zboží?
Bohužel ne. Při výměně v rámci uznané reklamace Vám bude dodán nový kus stejného zboží. Změna velikosti, barvy nebo výměna za jiné zboží není možná, ani v případě doplatku.
-
Reklamuji zboží, které jsem koupil/a ve slevě (např. v outletu), dostanu stejnou slevu na jiné zboží?
Při uznání reklamace Vám pravděpodobně budou vráceny peníze, nárok na stejnou slevu, ve které jste zboží zakoupil/a, zaniká.
-
Jaké mám vyplnit údaje pro dopravce?
V případě potřeby můžete v systému dopravce vyplnit své údaje (budete tak mít přehled o pohybu balíčku) nebo naše údaje – dotazy@skiservis.cz, 222 367 700.
-
Je potřeba přiložit i příslušenství?
Reklamujte zboží s veškerým příslušenstvím. Pokud by zboží nebylo kompletní, můžeme Vás požádat o dodání zbývajících částí.