FAQ - odpovědi na nejčastější otázky

Jak se stát členem klubu?

Je to jednoduché. Stačí u nás koupit jízdní kolo, sjezdové lyže, nebo utratit v prodejně za posledních 12měsíců alespoň 20tis. Kč a přihlásit se.

Pokud jste se do klubu nepřihlásili hned při nákupu, můžete tak učinit kdykoliv dodatečně dvojím způsobem.

1. OSOBNĚ

Stavte se u nás na prodejně, vezměte s sebou paragony za posledních 12měsíců a my vám pomůžeme s vyplněním přihlášky přímo na prodejně.

2. NA DÁLKU

Stáhněte si přihlášku a doma si jí vyplňte. Připojte fotokopie účtenek za poslední 12měsíců a vše pošlete nazpátek na naší adresu. Za pár dní v poštovní schránce najdete aktivovanou zákaznickou kartu.

Jaké akce klub pořádá?

Klub to nejsou jen slevy, ale i další akce točící se okolo cyklistiky a lyžování. Členy čekají různé servisní workshopy a speciální testovací akce. Pokud milujete cyklistiku nebo lyžování, bude se vám to líbit. Vše se včas dozvíte z pozvánek, které vám dorazí poštou nebo e-mailem.

Jaké výhody mohu čerpat v rámci prodejny

Všichni kluboví zákazníci mohou v prodejně využít slev v rámci svých klubových karet, které platí na kompletní nezlevněný sortiment. U věcí v akci nebo slevách se vždy uplatní nejvyšší možná sleva.

Všem držitelům karet doporučujeme využívat služeb našeho privátního nakupování, kdy si můžete domluvit svojí vlastní hodinu návštěvy (a to i mimo otevírací dobu). V určený čas se vám bude věnovat náš specialista. Stačí se objednat na adrese: http://www.skiservis.cz/vip/

Držitelé VIP Silver a Gold karet mají navíc ještě benefit v podobě možnosti vrácení nepoužitého zboží 30dní po nákupu. Je tak dostatek času na vyzkoušení v klidu domova.

Lze klubových nákupů využít i na eshopu?

Ano lze. E-shop vám jen v tuto chvíli nedokáže sám odečíst správně slevu. Do poznámky k objednávce proto prosím vyplňte číslo své zákaznické karty a klubovou slevu vám odečte obsluha eshopu.

Jaké výhody můžu čerpat v rámci servisu?

Kromě slevy na servis podle vaší zákaznické karty máte oproti dalším zákazníkům jednu další výhodu. Přednostní příjem zakázky.  V hlavní sezóně je potřeba se nejenom u nás na servis objednávat a čekací doby jsou na příjem zakázky někdy i několik dní. Vám jako klubovým zákazníkům garantujeme, že vás nenecháme čekat za dveřmi a kolo nebo lyže vám do servisu přijmeme i bez objednání. Zákazníci s kartou VIP Gold mají navíc bez příplatku i expresní provedení zakázky v nejkratším možném termínu.

Jaké výhody můžu čerpat v půjčovně a testovacím centru?

Všichni kluboví zákazníci mají slevu na půjčení čehokoliv z naší nabídky. Od autoboxů, přes lyže až po dětské vozíky za kolo. Všichni kluboví VIP zákazníci si mohou komfortně rezervovat cokoliv z naší půjčovny bez složení zálohy na rezervaci a to jak osobně, tak prostřednictvím online rezervačního systému na http://rezervace.pujcovnalyzi.cz/. Kluboví zákazníci VIP Gold si mohou navíc cokoliv půjčit i bez složení vratné kauce.

Co musím udělat pro udržení výhod své klubové karty?

Jakmile splníte podmínky pro vstup do klubu, jste doživotním členem, pokud se sám neodhlásíte, nebo neporušíte všeobecná pravidla klubu. To platí pro karty VIP. Nejsou stanoveny žádné další podmínky. výhody vám zůstanou i bez dalších nákupů.

U klubových karet VIP Silver a Gold je to trochu jinak. Po získání těchto karet můžete čerpat výhody karty vždy do konce následujícího kalendářního roku. Na konci této periody je potřeba mít na svém zákaznickém účtu za posledních 12měsíců útratu 15tis. Kč (u VIP Silver), nebo 30tis. (u VIP Gold). V opačném případě se karta VIP Gold změní na Silver a karta VIP Silver na VIP.

Jak mohu získat vyšší kategorii klubové karty?

V okamžiku, kdy za posledních 12 měsíců nakoupíte zboží v stanovené hodnotě, automaticky získáváte vyšší status VIP Silver nebo VIP Gold. Plastová karta i zákaznické číslo zůstává shodné. Hned při další návštěvě čerpáte výhody odpovídající kartám VIP Silver nebo VIP Gold.

Ztratil jsem kartu, co mám dělat?

Napište nám na ski@skiservis.cz. Pošleme vám novou kartu a starou zablokujeme.

Kde zjistím stav svého zákaznického účtu a status svojí karty?

Napište nám na ski@skiservis.cz a my vám pošleme aktuální stav vašeho zákaznického konta.

Kde si mohu přečíst akutální kompletní Všeobecná pravidla klubu VIP zákazníků SBCR ?

Aktuální všeobecná pravidla klubu jsou k dispozici v prodejně, nebo je najdete na stránce Všeobecná pravidla klubu VIP zákazníků SBCR.

Zpět na úvodní stranu Klubu zákazníků.