Dámské horské kolo Cannondale Trail Women's 2 - Jet Black w/ Ash Gray and Coral - Satin (BBQ)

  • −10 %
  • Náš tip

AKCE - k nezlevněným kolům 2018 doplňky v hodnotě 10% ceny kola ZDARMA viz. Níže. Kvalitní dámské horské kolo postavené na 27,5” kolech a pevném rámu z hliníkové slitiny s pružinovou vidlicí SR Suntour XCM-RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano M315 a sada řazení Shimano Altus s 2x9 převody. Více

17 999 Kč
Ušetříte: 2 000 Kč 19 999 Kč (sleva 10%)
  • Skladem. Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
Tabulka velikostí

Základní informace

Kategorie Rekreační horská kola
Určení dámské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C26458F10

Technické parametry

Barva rámu šedá
Velikost kola XS, S, M, L
Průměr kol 650b / 27,5
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Trail
Pokročilost jezdce Rekreační
Materiál rámu hliník
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 2x9
Rám New Trail Women's, SmartForm C2 Alloy, SAVE, BOOST spacing, Tapered Headtube, Flat Mount Rear Brake, Internal Cable Routing.
Vidlice SR Suntour XCM-RL, 100mm, remote lockout, 1-1/8", 27.5", Coil
Přední náboj Formula DC1420
Zadní náboj Custom BOOST QR Formula
Výplet Stainless Steel, 15g
Ráfky Cannondale DC 5.0, double wall, 32-hole
Přední plášť WTB Ranger Comp 27.5x2.25" DNA Compound
Zadní plášť WTB Ranger Comp 27.5x2.25" DNA Compound
Kliky FSA Alpha Drive, 36/22
Střed Tange LN 3912, square taper
Řazení Shimano Altus 2x9
Přesmykač MicroShift Direct Mount
Přehazovačka Shimano Acera Shadow 9-speed
Kazeta SunRace, 11-36, 9-speed
Řetěz KMC X9, 9-speed
Přední brzda Shimano M315 hydro disc, 160mm
Zadní brzda Shimano M315 hydro disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C4, 6061 alloy, 20mm rise, 680mm
Gripy Cannondale Dual-Density
Představec Cannondale C4, 6061 Alloy, 31.8, 7°
Sedlo Cannondale Stage 3 Women's Ergo
Sedlovka Cannondale C4, 6061 alloy, 31.6x350mm
Pedály Cannondale Platform

Popis produktu

AKCE - do 23.7.2018 k nezlevněným kolům 2018 (kromě dětských) doplňky v hodnotě 10% ceny kola ZDARMA více informací naleznete zde.

Kvalitní dámské horské kolo postavené na 27,5” kolech a pevném rámu z hliníkové slitiny s pružinovou vidlicí SR Suntour XCM-RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano M315 a sada řazení Shimano Altus s 2x9 převody.

KDE PRAMENÍ VÝKON

Pro rok 2018 kompletně přepracovaný? Trial přináší takovou úroveň výkonu a řízení, která je běžně dostupná u daleko dražších strojů. Vynikající geometrie, dobře vybraná specifikace a pokročilé technologie rámu vytváří dohromady rozdíl, který? pocítíte od prvního šlápnutí do pedálů.

KLÍČOVÉ PRVKY

MAXIMÁLNÍ KONTROLA

  • Rám s nízkou horní rámovou trubkou je zkonstruovaný? pro použití krátkých představců a širokých řídítek pro maximální kontrolu v těžkém terénu.

JISTÉ ŘÍZENÍ

  • Položený úhel s 68 stupni vytváří stabilní a jisté řízení, které potřebujete při každém větším sjezdu.

KRÁTKÁ A TUHÁ ZADNÍ STAVBA

  • Krátká zadní stavba dodává Trailu mrštnost a živost spolu s výbornou trakcí v prudkých výjezdech.

VÝBORNÁ SPECIFIKACE

  • Hydraulické brzdy Shimano, pohony 1x a 2x, skvělé pláště a tubeless ready kola na většině modelů. Trail je připraven.

SPRÁVNÁ VELIKOST

  • 27,5“ kola jsou nejlepší variantou pro menší postavy. Nejlepší možné řešení komfortu, rychlosti a zábavy pro všechny jezdce.

Technologie:

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá s

Tabulka velikostí

O značce Cannondale