Základní informace
Kategorie | Rekreační horská kola |
---|---|
Určení | dámské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C26358F20 |
Technické parametry
Barva rámu | tyrkysová |
---|---|
Průměr kol | 650b / 27,5″ |
Konstrukce | Hardtail |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Trail |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x10 |
Rám | New Trail Women's, SmartForm C2 Alloy, SAVE, BOOST spacing, Tapered Headtube, Flat Mount Rear Brake, Internal Cable Routing. |
Vidlice | RockShox XC30 TK 27.5", 100mm, rebound, 1-1/8", coil |
Přední náboj | Formula DC1420 |
Zadní náboj | Custom BOOST QR Formula |
Výplet | Stainless Steel, 15g |
Ráfky | WTB STX TCS i23m 32 hole, tubeless ready |
Přední plášť | WTB Ranger Comp 27.5x2.25" DNA Compound |
Zadní plášť | WTB Ranger Comp 27.5x2.25" DNA Compound |
Kliky | FSA Alpha Drive, 30t |
Střed | Tange LN3912 square taper |
Řazení | Shimano Deore M6000, 10-speed |
Přehazovačka | Shimano Deore M6000, Shadow Plus, 10-speed |
Kazeta | SunRace 11-42, 10-speed |
Řetěz | KMC X10, 10-speed |
Přední brzda | Shimano M315 hydro disc, 160mm |
Zadní brzda | Shimano M315 hydro disc, 160 mm |
Řídítka | Cannondale C4, 6061 alloy, 20mm rise, 680mm |
Gripy | Cannondale Locking Grips |
Představec | Cannondale C3, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 5° |
Sedlo | Cannondale Stage 3 Women's Ergo |
Sedlovka | Cannondale C4, 6061 alloy, 31.6x350mm |
Pedály | Cannondale Platform |
Popis produktu
Kvalitní dámské horské kolo postavené na 27,5” kolech a pevném rámu z hliníkové slitiny s pružinovou vidlicí RockShox XC 30 o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano M315 a sada řazení Shimano Deore s 2x10 převody.
KDE PRAMENÍ VÝKON
Pro rok 2018 kompletně přepracovaný? Trial přináší takovou úroveň výkonu a řízení, která je běžně dostupná u daleko dražších strojů. Vynikající geometrie, dobře vybraná specifikace a pokročilé technologie rámu vytváří dohromady rozdíl, který? pocítíte od prvního šlápnutí do pedálů.
KLÍČOVÉ PRVKY
MAXIMÁLNÍ KONTROLA
- Rám s nízkou horní rámovou trubkou je zkonstruovaný? pro použití krátkých představců a širokých řídítek pro maximální kontrolu v těžkém terénu.
JISTÉ ŘÍZENÍ
- Položený úhel s 68 stupni vytváří stabilní a jisté řízení, které potřebujete při každém větším sjezdu.
KRÁTKÁ A TUHÁ ZADNÍ STAVBA
- Krátká zadní stavba dodává Trailu mrštnost a živost spolu s výbornou trakcí v prudkých výjezdech.
VÝBORNÁ SPECIFIKACE
- Hydraulické brzdy Shimano, pohony 1x a 2x, skvělé pláště a tubeless ready kola na většině modelů. Trail je připraven.
SPRÁVNÁ VELIKOST
- 27,5“ kola jsou nejlepší variantou pro menší postavy. Nejlepší možné řešení komfortu, rychlosti a zábavy pro všechny jezdce.
Technologie:
MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE
Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.
Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.
SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.
SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.
Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.
Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.
SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON
Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.
Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.
Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.
První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se
Tabulka velikostí
Doporučujeme přikoupit
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.