Dámské horské kolo Cannondale F-Si Carbon Women's 2 - Jet Black w/ Anthracite and Turquoise - Satin (BBQ)

Vynikající dámské horské kolo určené pro XC ježdění, postavené na 27,5” kolech. Pevný, plně karbonový rám s vidlicí RockShox Reba RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore MT-500 a sada řazení Shimano SLX s 2x11 převody. Více

54 999 Kč
  • Skladem. Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
Tabulka velikostí
  • Již zítra může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 28. 05. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Závodní horská kola
Určení dámské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C25258F10

Technické parametry

Barva rámu šedá
Velikost kola XS, S, M, L
Průměr kol 650b / 27,5
Konstrukce Hardtail
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada F-Si
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 2x11
Rám F-Si Women's, BallisTec Carbon, SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, Ai Offset, 27.5" (XS, S, M)
Vidlice RockShox Reba RL, 100mm, Solo Air, Tapered Steerer, Maxle Lite, 51mm offset
Přední náboj Formula DC51 100x15mm
Zadní náboj Formula DC-1422 Ai Offset dish
Výplet DT Swiss Competition (Ai Offset dish - Rear)
Ráfky WTB STP i19 Tubeless Ready
Přední plášť Schwalbe Racing Ralph Performance 27.5x2.25", Tubeless Ready
Zadní plášť Schwalbe Racing Ralph Performance 27.5x2.25", Tubeless Ready
Kliky Cannondale Si, BB30 Ai w/ FSA Rings 36/26t
Střed Cannondale Alloy PressFit30
Řazení Shimano SLX , 2x11
Přesmykač Shimano SLX
Přehazovačka Shimano XT, 11-speed Shadow Plus
Kazeta SunRace, 11-42, 11-speed
Řetěz KMC X11, 11-speed
Přední brzda Shimano Deore MT-500 hydro disc, 180mm (S-160mm)
Zadní brzda Shimano Deore MT-500 hydro disc, 160 mm (S-160 mm)
Řídítka Cannondale C3 flat, 6061 double-butted alloy, 740mm
Gripy Cannondale Women's Locking Grips
Představec Cannondale C3, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5°.
Sedlo Cannondale Stage 3 Women's Ergo
Sedlovka Cannondale C3, 6061 alloy, 27.2x350mm

Popis produktu

Vynikající dámské horské kolo určené pro XC ježdění, postavené na 27,5” kolech. Pevný, plně karbonový rám s vidlicí RockShox Reba RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore MT-500 a sada řazení Shimano SLX s 2x11 převody.

XC VYŠŠÍ ÚROVNĚ

Nejpokročilejší, cenami ověnčený XC hardtail planety. Nakonfigurovaný? speciálně pro ženy, které milují rychlost. Nandejte jim to ve výjezdu i při sjezdu – tato ultralehká raketa je váš lístek na vrchol stupňů vítězů.

KLÍČOVÉ PRVKY

HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL

  • Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.

DOKONALÁ TRAKCE BEZ KOMPROMISU

  • Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.

VÝBUŠNÁ TUHOST

  • Jednoduše žádná flexe, kde by se ztrácela energie. F-Si Carbon je nejtužší kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě a BallisTec karbonové konstrukci.

NEJLEPŠÍ XC VIDLICE

  • Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.

PRŮMĚR KOL PODLE VÝŠKY POSTAVY

  • Speciálně navržený rám pro kola o rozměru 27,5“ pro dosažení co nejlepšího posedu, geometrie a jízdních charakteristik.

DÁMSKÉ KOMPONENTY

  • Dámská sedla, kratší kliky, užší řídítka a komponenty speciálně vybrané pro ženy.

Technologie:

ASYMETRICKÁ INTEGRACE

  • Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
    Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

  • Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
    Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

BALLISTEC CARBON

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

  • BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Ballistec Carbon pro širší skupinu cyklistů.

OUTFRONT GEOMETRIE

  • Geometrie OutFront je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.

K ČEMU JE TO DOBRÉ?

  • OutFront je spojením nejlepšího z obou světů. Stabilita a jistota ve velkých rychlostech a zároveň i mrštné ovládání v nízké rychlosti.

  • Konvenční myšlení říká, že řízení kola je buď rychlé a hbité, což také zapříčiňuje jeho nervozitu ve vysoké rychlosti, nebo je položené a stabilní, což zapříčiňuje jeho pomalost a zalamování řídítek v nízké rychlosti. Geometrie OutFront nyní dokazuje, že konvenční myšlení se mýlí.

  • OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který zlepšuje stabilitu kola v rychlosti, ale který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:

  • Zaprvé, prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného „panického“ brzdění.

  • Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.

  • Tím, že použijeme větší předsazení osy předního kola ke snížení „stopy“, můžeme více položit úhel vidlice, ale bez omezení řízení v pomalé rychlosti, které je s ním obvykle spojeno. Používáme tak to nejlepší z obou světů – stabilitu v rychlosti a náročném terénu, a zároveň rychlost a hbitost řízení v nízké rychlosti a při jízdě do vrchu.


Tabulka velikostí

O značce Cannondale