Základní informace
Kategorie | Závodní horská kola |
---|---|
Určení | dámské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C25258F10 |
Technické parametry
Barva rámu | šedá |
---|---|
Průměr kol | 650b / 27,5″ |
Konstrukce | Hardtail |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | F-Si |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 2x11 |
Rám | F-Si Women's, BallisTec Carbon, SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube, Ai Offset, 27.5" (XS, S, M) |
Vidlice | RockShox Reba RL, 100mm, Solo Air, Tapered Steerer, Maxle Lite, 51mm offset |
Přední náboj | Formula DC51 100x15mm |
Zadní náboj | Formula DC-1422 Ai Offset dish |
Výplet | DT Swiss Competition (Ai Offset dish - Rear) |
Ráfky | WTB STP i19 Tubeless Ready |
Přední plášť | Schwalbe Racing Ralph Performance 27.5x2.25", Tubeless Ready |
Zadní plášť | Schwalbe Racing Ralph Performance 27.5x2.25", Tubeless Ready |
Kliky | Cannondale Si, BB30 Ai w/ FSA Rings 36/26t |
Střed | Cannondale Alloy PressFit30 |
Řazení | Shimano SLX , 2x11 |
Přesmykač | Shimano SLX |
Přehazovačka | Shimano XT, 11-speed Shadow Plus |
Kazeta | SunRace, 11-42, 11-speed |
Řetěz | KMC X11, 11-speed |
Přední brzda | Shimano Deore MT-500 hydro disc, 180mm (S-160mm) |
Zadní brzda | Shimano Deore MT-500 hydro disc, 160 mm (S-160 mm) |
Řídítka | Cannondale C3 flat, 6061 double-butted alloy, 740mm |
Gripy | Cannondale Women's Locking Grips |
Představec | Cannondale C3, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5°. |
Sedlo | Cannondale Stage 3 Women's Ergo |
Sedlovka | Cannondale C3, 6061 alloy, 27.2x350mm |
Popis produktu
Vynikající dámské horské kolo určené pro XC ježdění, postavené na 27,5” kolech. Pevný, plně karbonový rám s vidlicí RockShox Reba RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore MT-500 a sada řazení Shimano SLX s 2x11 převody.
XC VYŠŠÍ ÚROVNĚ
Nejpokročilejší, cenami ověnčený XC hardtail planety. Nakonfigurovaný? speciálně pro ženy, které milují rychlost. Nandejte jim to ve výjezdu i při sjezdu – tato ultralehká raketa je váš lístek na vrchol stupňů vítězů.
KLÍČOVÉ PRVKY
HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL
- Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.
DOKONALÁ TRAKCE BEZ KOMPROMISU
- Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
VÝBUŠNÁ TUHOST
- Jednoduše žádná flexe, kde by se ztrácela energie. F-Si Carbon je nejtužší kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě a BallisTec karbonové konstrukci.
NEJLEPŠÍ XC VIDLICE
- Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.
PRŮMĚR KOL PODLE VÝŠKY POSTAVY
- Speciálně navržený rám pro kola o rozměru 27,5“ pro dosažení co nejlepšího posedu, geometrie a jízdních charakteristik.
DÁMSKÉ KOMPONENTY
- Dámská sedla, kratší kliky, užší řídítka a komponenty speciálně vybrané pro ženy.
Technologie:
ASYMETRICKÁ INTEGRACE
Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.
Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:
- Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
- Až o 60 % tužší zadní kolo
- Možnost použití dvou převodníků
- Obrovský prostor pro zablácené pláště
- Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.
BALLISTEC CARBON
Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.
Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.
Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:
BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jí
Tabulka velikostí
Doporučujeme přikoupit
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.