Základní informace
Kategorie | Tílka a trika bez rukávů |
---|---|
Určení | dámské |
Značka | Rapha |
Kategorie | funkční trika |
Katalogové číslo | SOM01SLBLK |
Technické parametry
Velikost oblečení | XXS, XS, S, M, L, XL |
---|---|
Barva | černá |
Provedení rukávy | krátký rukáv |
Sezóna | 2023/24 |
Vlastnosti | funkční |
Použití | na silniční kolo, na kolo |
Materiál | syntetické |
Aktivita | na kolo |
Roční období | letní |
Provedení vršku | přes hlavu |
Svrchní materiál | 86% Polyester, 14% Elastane |
Popis produktu
Velmi lehká a prodyšná základní vrstva ideální na vyjížďky v teplejším počasí. Upravena byla na základě zpětné vazby od profesionálních jezdců CANYON//SRAM, což z ní činí dokonalý základ pro jízdu ve vysokém tempu a závodění.
V nejteplejších dnech si možná budete chtít obléct méně, ale lehká a prodyšná vrstva, jako je tato, vám pomůže udržet vás v horku v chladu a suchu. Pot je odváděn od pokožky a poté rychle schne, čímž udržuje stabilní teplotu vašeho těla - při větru nebo rychlých sjezdech vás pak nebude studit, protože vás dobře padnoucí základní vrstva udrží v suchu.
Základní vrstva Women’s Pro Team Mesh Base Layer byla aktualizována na základě zpětné vazby od profesionálních jezdců CANYON//SRAM, což z ní činí dokonalý základ pro jízdu ve vysokém tempu a závodění. Je vyrobena s použitím superlehké otevřené síťoviny pro výjimečnou prodyšnost s vysoce elastickými bočními panely, které dobře odvádějí vlhkost, jsou měkké a tvarované tak, aby nabízely těsný střih při jízdě na kole.
Hlavní přednosti a parametry
- Nízký profil a vysoce elastické švy minimalizují odírání.
- Zvýšená elasticita umožňuje těsné, ale pohodlné nošení
- Materiál hlavní tkaniny: 90 % polyester, 10 % elastan
- Materiál bočních panelů: 86 % polyester, 14 % elastan
Pokyny k údržbě
- Praní v pračce 30
- Nebělit
- Nesušit v sušičce
- Žehlit na nejnižší stupeň
- Nečistit chemicky
Tabulka velikostí
Doporučujeme přikoupit
Vhodné alternativy
O značce Rapha
Vize, tradice a styl. To vše je Rapha! Simon Mottram, zakladatel značky Rapha, byl překvapen nedostatkem kreativity a stylu v cyklistickém odvětví své doby. Proto v roce 2004 odstartoval zcela novou éru cyklistického oblečení, která přerostla v celosvětový kult.