Dámské celoodpružené horské kolo Specialized Stumpjumper FSR ST Women's Comp 29 - taupe/acid kiwi

Dámské celoodpružené horské kolo Specialized Stumpjumper ST Comp Alloy s průměrem ráfků 29” v hliníkové verzi s asymetrickou konstrukcí. Vidlice FOX 34 Rhythm dokonale zastupuje sekci odpružení, má tuhé nohy a spoustu prostoru pro přesné naladění. Více

Prodej produktu ukončen.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Trail, all mountain kola
Určení dámské
Značka Specialized
Katalogové číslo 95318-54

Technické parametry

Barva hnědá
Barva rámu hnědá
Průměr kol 29
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2019
Opotřebení nová
Modelová řada Stumpjumper
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu hliník
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x11
Šířka řídítek 750 mm
Rám M5 alloy chassis and rear end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 120mm of travel
Vidlice FOX FLOAT Rhythm 34, GRIP Damper, 51mm offset, 2-position sweep adjust, 15x110mm, tapered alloy steerer, 130mm of travel
Tlumič FOX FLOAT DPS Performance, Women's Rx Tune, rebound and three-position compression adjust, 190x42.5mm
Přední náboj Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 28h
Zadní náboj Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h

Popis produktu

Nový Stumpjumper je jedinečné trailové kolo. Lehčí, tužší a neskutečně schopné…

CO JE NOVÉHO?
Máme tři nové kategorie - Stumpjumper ST (Short Travel) je elegantní a hbitý, zatímco Stumpjumper je stabilní a rychlý. Také jsou bezproblémové - mají metrické tlumiče a závitové středy.
CITLIVĚ VYLADĚNÝ:
Detailně jsme vyladili tuhost předního trojúhelníku. Kolo se chová, jako když jede po kolejích. Prostě namíříte kam chcete a ono jede. Tohle je Rider-First Engineered™ v MTB. Každý Stumpjumper vám dá stejně skvělou jízdu, bez ohledu na velikost rámu.
PŘESNĚJŠÍ:
Rám s bočním ramenem zlepšuje chování v drsném terénu tím, že minimalizuje průhyb, když je zapojeno odpružení. Boční rameno to dělá tak, že propojuje přímo všechny tři montážní body zadní stavby a tlumiče s rámem.
TUŽŠÍ A LEHČÍ:
Náš cíl byl vytvořit nejlépe ovladatelný trail bike, jaký vůbec jde. Povedlo se ale také s jedno z nejlehčích kol na trhu.
JEŠTĚ PLYNULEJŠÍ:
Naši inženýři a náš vlastní tým na vývoj odpružení pracovali společně.
Proč? Optimalizovat kinematiku rámu a méně spoléhat na tlumící část zadního odpružení.
Výsledek? Nový Stumpjumper jemně žehlí malé nerovnosti, má lepší podporu ve středu zdvihu a výjimečnou absorpci velkých nárazů.
BEZ POTÍŽÍ:
Nový Stumpjumper používá standardní metrické tlumiče s uchycením oko-oko. Pokud byste rádi experimentovali s jinými tlumiči, je to snadné. Zbavili jsme se také středu Press-fit. V rámu najdete průběžné vedení kabelů, takže jediné, co musíte udělat je strčit kabel do bowdenu a na druhé straně vytáhnout. Je konec všem smyčkám, skrytým magnetům a zohýbaným drátům.
ÚLOŽIŠTĚ SWAT™ DOWN TUBE:
nové úložiště ve spodní rámové trubce SWAT™ Down Tube je více subtilnější a lehčí, ale přesto má o 20 % více kapacity.
TIŠŠÍ POHON:
Nová a revoluční ochrana řetězové vzpěry ztišuje klepání řetězu.

JEDINEČNÉ TRAILOVÉ KOLO
Nový Stumpjumper je nefalšované trailové kolo. Opravdu, na trailech je jako doma. Je to nejvšestrannější trail bike jaký jsme kdy vyrobili. Jsme z něj naprosto nadšeni a ještě víc máme radost z toho, jak jsme ho pro vás celkově naladili. Dali jsme sbohem našim vlastním patentovaným
zbytečnostem, zaměřili jsme se na vaše potřeby a vyrobili, alespoň tak to cítíme, nový standard v trailových kolech.

TESTOVÁNÍ V OPRAVDOVÉM SVĚTĚ
Předchozí Stumpjumper se nám líbil, ale museli jsme si připustit, že občas trochu nestačil, když se situace na trailu přiostřila. Chtěli jsme jezdit těžší věci a v tu
chvíli nám došlo, že to je otázkou tuhosti, proto jsme si vytvořili vlastní test tuhosti specifický pro horská kola, abychom prozkoumali spojení mezi rukama a nohama
cyklisty. Když ruce nebo nohy dostanou každé jiný signál, je vaše tělo zmatené. Provedli jsme rozsáhlé testování v terénu s cílem najít ideální naladění tlumičů pro
správnou předozadní tuhost. Pro získání zpětné jezdil náš tým pracovní verzi rámu, aby jsme potom rám obalili karbonovými vrstvami, otestovali jsme jej v laboratoři,
zaznamenali hodnoty tuhosti a dáli rám zase zpět jezdci. Tento proces jsme opakovali pořád dokola a dokola, dokud jsme se nedopracovali k tomu nejlepšímu vyvážení
tuhosti a ovládání. A výsledkem je kolo, které se cítí na trailech jako doma. Řekněte si, kam chcete jet a jeďte. Tohle je Rider-First EngineeredTM pro horská kola a díky
tomu se vám dostane čistokrevné trailové jízdy - bez ohledu na velikost rámu.

ZCELA NOVÝ RÁM S BOČNÍM RAMENEM
Vytáhli jsme všechna esa z rukávu, abychom odlehčili a zpevnili rám. Dosáhli jsme efektivnější konstrukce rámu s novým designem rámu s bočním ramenem. Rameno je spojeno se všemi třemi body uchycení zadní stavby a tlumiče k rámu, čímž vznikl značný nárůst tuhosti
a výkonnosti při nárazech. Přesněji řečeno, pružnost rámu je minimalizována, když je zadní tlumič aktivní. V programu CAD jsme byli schopni využít i porovnání nového tvaru v 3D s předchozím modelem Stumpjumpera a díky Finite Element Analysis (FEA) jsme byli schopni
dokázat, že nový design je o 20% efektivnější. A nakonec se nám ještě podařilo vyrobit jeden z nejlehčích trailových rámů na trhu.

NOVÝ RÁM PŘEDSTAVUJE NOVÝ PŘÍSTUP
S více než dvěma dekádami zkušeností s FSR jsme náš ověřený design vylepšili. Máme ho moc rádi, protože FSR nám umožňuje nastavit každou část tlumení s minimem kompromisů. Odpružení je více méně manželský svazek mezi kinematikou rámu a tlumičem samotným. Vzhledem k tomu, že máme vlastní tým zabývající se odpružením, nechali jsme je pracovat ruku v ruce s inženýry přes rámy. Díky tomuto partnerství se nyní můžeme více spoléhat na kinematiku rámu a méně na tlumení rázů.

Tabulka velikostí

O značce Specialized