Dámské celoodpružené horské kolo Cannondale Scalpel-Si Women's 2 - Anthracite w/ Acid Green and Nearly Black - Gloss (ANT)

  • Novinka

Vynikající dámské horské kolo určené pro XC ježdění, celoodpružený plně karbonový rám s vidlicí Lefty 2.0 Alloy OPI a tlumičem RockShox Monarch RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy a sada řazení Shimano XT s 2x11 převody. Více

115 999 Kč
  • Skladem. Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
Tabulka velikostí
  • Již již 28. 02. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Osobní odběr možný ihned na prodejnách Ski a Bike Centrum Radotín.

Základní informace

Kategorie XC a Maratony (80-120mm)
Určení dámské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C24207F60

Technické parametry

Barva rámu černá
Velikost kola XS, S, M, L
Průměr kol 650b / 27,5
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Scalpel
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 2x11
Rám Scalpel-Si Women's, 27.5, 100mm, BallisTec Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset
Vidlice Lefty 2.0 Alloy OPI, 2Spring, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc remote, 50mm offset
Tlumič RockShox Monarch RL, 100mm
Přední náboj Lefty 60
Zadní náboj Formula DHT-142x12 Ai Offset dish
Výplet DT Swiss Competition
Ráfky Stan's NoTubes Crest S1, 32 hole, 27.5", Tubeless Ready
Přední plášť Schwalbe Racing Ralph Performance Twinskin, 27.5x2.25", folding, Tubeless Ready
Zadní plášť Schwalbe Racing Ralph Performance Twinskin, 27.5x2.25", folding, Tubeless Ready
Kliky Cannondale Si, BB30, 36/26 CNC Rings
Střed Cannondale Alloy PressFit30
Řazení Shimano XT, 2x11
Přesmykač Shimano XT
Přehazovačka Shimano XT, Shadow Plus, 11-speed
Kazeta Shimano XT, 11-40, 11-speed
Řetěz Shimano HG601, 11-speed
Přední brzda Shimano XT hydro disc, 160mm
Zadní brzda Shimano XT hydro disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C2, Butted 2014 Alloy, 740mm
Gripy Cannondale Women's Locking Grips
Představec Cannondale C1, 7075 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg.
Sedlo Fi'zi:k Arione Donna Mg
Sedlovka Cannondale C3, Micro Adjust, 6061 Alloy, 31.6x350mm

Popis produktu

Vynikající dámské horské kolo určené pro XC ježdění, celoodpružený plně karbonový rám s vidlicí Lefty 2.0 Alloy OPI a tlumičem RockShox Monarch RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy a sada řazení Shimano XT s 2x11 převody.

KLÍČOVÉ PRVKY

DOKONALÁ TRAKCE. BEZ KOMPROMISU

  • Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.

HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL

  • Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.

NEJLEPŠÍ XC VIDLICE

  • Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.

ULTRA NÍZKÁ HMOTNOST

  • Systémově integrované kliky, vidlice, rám a vzpěry Zero Pivot nepřidávají jedinou věc: hmotnost. Scalpel Si je nejlehčí XC celoodpružené kolo planety.

PRŮMĚR KOL PODLE VÝŠKY POSTAVY

  • Speciálně navržený rám pro kola o rozměru 27,5” pro dosažení co nejlepšího posedu, geometrie a jízdních charakteristik.

DÁMSKÉ KOMPONENTY

  • Dámská sedla, užší ergonomická řídítka s lepším dosahem na páky, upravené převody a kratší kliky. Vše podřízeno lepšímu výkonu a pohodlí.

Technologie:

ASYMETRICKÁ INTEGRACE

  • Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
    Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

  • Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
    Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

BALLISTEC CARBON

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

  • BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Ballistec Carbon pro širší skupinu cyklistů.

OUTFRONT GEOMETRIE

  • Geometrie OutFront je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.

K ČEMU JE TO DOBRÉ?

  • OutFront je spojením nejlepšího z obou světů. Stabilita a jistota ve velkých rychlostech a zároveň i mrštné ovládání v nízké rychlosti.

  • Konvenční myšlení říká, že řízení kola je buď rychlé a hbité, což také zapříčiňuje jeho nervozitu ve vysoké rychlosti, nebo je položené a stabilní, což zapříčiňuje jeho pomalost a zalamování řídítek v nízké rychlosti. Geometrie OutFront nyní dokazuje, že konvenční myšlení se mýlí.

  • OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který zlepšuje stabilitu kola v rychlosti, ale který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:

  • Zaprvé, prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného „panického“ brzdění.

  • Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.

  • Tím, že použijeme větší předsazení osy předního kola ke snížení „stopy“, můžeme více položit úhel vidlice, ale bez omezení řízení v pomalé rychlosti, které je s ním obvykle spojeno. Používáme tak to nejlepší z obou světů – stabilitu v rychlosti a náročném terénu, a zároveň rychlost a hbitost řízení v nízké rychlosti a při jízdě do vrchu.

VIDLICE LEFTY

  • Dokonalé vlasnosti pružení díky nekonvenčnímu technologickému řešení. Nejlehčí, nejtužší přední pružení s nejhladším chodem.

  • Jet přesně tam kam chcete, vyžaduje precizní práci při zatáčení a špičkovou kontrolu nad řízením, což jsou dvě oblasti, ve kterých je Lefty jedinečná.

  • Jednonohá konstrukce s dvěma korunkami přináší velkou tuhost, kterou prostě dvounohé vidlice prostě nemůžou dosáhnout.

  • Unikátní jehlová ložiska Lefty a jejich zasouvací konstrukce udržuje pružení aktivní pod velkým zatížením, a to i pod takovým, které ostatní vidlice znehybní. A Lefty to vše dokáže i přes to, že je jednou z nejlehčích na světě.

  • To vše vytváří systém předního odpružení, které vám umožní projet jakýkoli terén zrovna tak, jak chcete. Bez poddajnosti, zadrhávání, prostě jen čistá a precizní kontrola. Takže zahoďte své předsudky a posuňte se na novou úroveň výkonu s vidlicí Lefty.

DVOJITÁ INTEGROVANÁ KORUNKA

  • Díky spojení oversize sloupku nad a pod hlavovou trubkou, dokáží dvě korunky vidlice mnohem lépe rozložit síly, než pouze jedna korunka u běžné vidlice. Lefty je tak výrazně tužší a pevnější.

OBRÁCENÁ KONSTRUKCE

  • Stejně tak jako motocyklové vidlice má i Lefty větší průměr nahoře, což ne nejlepší řešení pro snížení flexe a navýšení pevnosti.

ODDĚLENÉ TLUMENÍ

  • Zapouzdřená tlumící patrona udržuje vzduch a olej oddělený od sebe čímž přináší konsistentní a předvídatelných chod.

HYBRIDNÍ SYSTÉM JEHLIČKOVÝCH LOŽISEK

  • Nízké tření jehličkových ložisek v kombinaci s jejich hladkým klouzáním udržuje odpružení v hladkém chodu i při nejtvrdších nárazech.

INTEGROVANÁ OSA

  • Osa předního kola se zužuje z 25 mm na 15 mm, je vyrobena 3D kováním a je nedílnou součástí celé spodní části nohy vidlice. Toto řešení vytváří tuhost, které běžné vidlice prostě nemohou dosáhnout.

OVLÁDÁNÍ PBR

  • Zvětšená prostřední část zjednodušuje aktivaci „zamykání“ vidlice (nejedná se o zámek chodu, ale zvýšení komprese, která funguje obdobně, ale stále umožňuje minimální chod). Menší a vyšší ovládání tlumení je možné dobře uchopit a otočit.

Tabulka velikostí

O značce Cannondale