Základní informace
Kategorie | Cyklokrosová kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 91420-00 |
Technické parametry
Barva | růžová, zlatá |
---|---|
Barva rámu | růžová, zlatá |
Průměr kol | 700c |
Konstrukce | Bez odpružení |
Sezóna | 2020 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Crux |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x11 |
Rám | S-Works FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, 1-3/8" lower bearing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice | S-Works FACT 11r carbon, 12x100mm thru-axle |
Přední kolo | Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, CeramicSpeed bearings, 21h |
Zadní kolo | Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 240 internals, CeramicSpeed bearings, 24h |
Přední plášť | Tracer Pro, 2Bliss Ready, 700x33mm |
Zadní plášť | Tracer Pro, 2Bliss Ready, 700x33mm |
Kliky | S-Works Power Cranks, single-sided power, BB30, 11-speed |
Střed | OSBB, CeramicSpeed bearings |
Řazení | Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170 |
Přehazovačka | Shimano XTR M9050 Di2, Shadow Plus, GS cage, 11-speed |
Kazeta | Shimano Ultegra, 11-speed, 11-32t |
Řetěz | Shimano Dura-Ace, 11-speed |
Přední brzda | Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc |
Zadní brzda | Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc |
Řídítka | S-Works Short & Shallow |
Omotávka | Specialized CX Pro Gel |
Představec | S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise |
Sedlo | Body Geometry S-Works Phenom, carbon rails |
Sedlovka | S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset |
Pedály | Specialized Dirt |
Popis produktu
Když jsme se rozhodli navrhnout nový speciál na CX, nechtěli jsme jen vytvořit další dobrodružné kolo s prostorem pro široký plášť, věděli jsme, že musíme vytvořit čistokrevné závodní kolo, které bude rychlé, sebevědomé, lehké a bude jezdit v terénu jako žádné jiné CX kolo. A samozřejmě, s několika tituly mistrovství světa v cyklokrosu, jsme hrdí, že můžeme prohlásit, že tento nový CruX přebírá odkaz a posouvá hladinu na zcela jinou úroveň.
Hlavní přednosti a parametry:
- Počínaje rámem, implementovali jsme technologii Rider-First Engineered ™, která byla poprvé představena na našich kolech Tarmac. Díky použití specifických rozměrů trubek a vrstvení materiálu, které jsou specifické pro danou velikost, tato technologie umožňuje systému CruX vykazovat stejné jízdní vlastnosti v každé velikosti rámu. Tato technologie nám současně umožnila snížit hmotnost rámu, takže rám CruX nyní váží zhruba 900 gramů ve velikosti 56cm (* v závislosti na velikosti rámu a barvě) - je o více než 400 gramů lehčí než předchozí rámová sada. Lehký a tuhý rám, sám o sobě, není užitečný v CX závodu, pokud to není v souladu s poddajností, což je důvod, proč nový CruX také kombinuje tuhost a poddajnost na všech správných místech. A abychom vám pomohli ještě víc, snížili jsme umístění sedlové objímky o dva centimetry a získali tak více pracující sedlovku a polštář pro velké nárazy.
- Víme také, že cyklokrosové závody jsou často vyhrány v ostrých zatáčkách a nad překážkami, to vše jsme vzali v potaz a zakomponovali do geometrie nového CruX. Horní trubka byla navržena tak, aby umožňovala snadné nošení na rameni, když přeskakujete překážky, má velký výřez na předním trojúhelníku s plochým dnem. Pro stabilitu v prudkých zatáčkách a klopenkách má geometrie nízko uložený střed a strmý úhel v přední části. Tato kombinace pomáhá dobře projíždět tyto pasáže, bez ohledu na terén.
- S ohledem na častou přítomnost bláta jsme zahrnuli osm milimetrů vůle ze všech stran 33 mm širokého pláště, takže prostoru mezi pláštěm a vidlicí v blátivých podmínkách je více než dost. Koneckonců, hmotnost rámu se stává irelevantní, když je pokryta 5 kg bahna.