Cyklokrosové kolo Cannondale SuperX Force 1 SE - Hazard Orange Metallic w/ Transparent Black - Gloss (ORG)

Vynikající cyklokrosové kolo s lehkým a pevným karbonovým rámem s karbonovou sedlovkou a přední vidlicí a hliníkovým představcem a řídítky, hydraulickými kotoučovými brzdami a sadou řazení SRAM Force s 1x11 převody. Více

105 999 Kč
  • Již již 02. 03. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie Závodní silniční kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C17758M70

Technické parametry

Barva rámu oranžová
Velikost kola 46, 51, 54, 56, 58, 61
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada SuperX
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x11
Rám SuperX, BallisTec Carbon, SAVE, BB30-83 Ai, 142x12 thru-axle
Vidlice SuperX, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 100x12mm thru-axle, 55mm offset
Přední náboj Formula CL-712
Zadní náboj Formula RXC-142 (Ai Offset)
Výplet Stainless Steel, Double Butted, 2.0/1.8/2.0 (Ai Offset - Rear)
Ráfky WTB KOM i23 TCS 28-hole, tubeless ready
Přední plášť WTB Riddler 700x37c, tubeless ready, gumwall
Zadní plášť WTB Riddler 700x37c, tubeless ready, gumwall
Kliky Cannondale HollowGram Si, BB30-83, 119mm Ai Spindle, OPI SpideRing, X-Sync®, 40t
Střed FSA BB30 Bearings
Řazení SRAM Force 1 HRD
Přehazovačka SRAM Force 1 Long cage
Kazeta SRAM PG-1130, 11-42, 11-speed
Řetěz SRAM PC-1130, 11-speed
Přední brzda SRAM Force hydro disc, 160mm
Zadní brzda SRAM Force hydro disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C2 Compact, butted 2014 alloy
Omotávka Cannondale Grip Bar Tape w/Gel, 3.5mm
Představec Cannondale C2, 7050 Alloy, 31.8, 6 deg.
Sedlo Fabric Scoop Shallow Elite
Sedlovka Cannondale SAVE Carbon, 25.4x350mm (46-56), 400mm (58-61)

Popis produktu

Vynikající cyklokrosové kolo s lehkým a pevným karbonovým rámem s karbonovou sedlovkou a přední vidlicí a hliníkovým představcem a řídítky, hydraulickými kotoučovými brzdami a sadou řazení SRAM Force s 1x11 převody.

NOVÝ ŠÉF CYKLOKROSU

Jeďte na plný plyn! Stvořen pro dominanci v současných rychlých a technických cyklokrosových závodech nebo závodech gravel biků. SuperX je vybaven bezkonkurenční trakcí, obrovským místem pro zabahněné pláště a bezpečně jistým řízením za všech podmínek. Je to nový druh krosového výkonu. Je to nový šéf.

KLÍČOVÉ PRVKY

DOKONALÁ TRAKCE BEZ KOMPROMISU

  • Naše vlastní řešení pohonu Ai umožňuje použít super krátkou zadní stavbu, která dodá dokonalou trakci při stoupáních a živé řízení. Zároveň ale i velký prostor bahno a pláště do šíře 40 mm.

ŘÍZENÍ - NEJLEPŠÍ Z OBOJÍHO

  • Geometrie OutFront přináší stabilitu v technických sjezdech, ale zároveň zachovává živost kdykoli jinde. Vše, co je potřeba pro dnešní závody cyklokrosu.

NÍZKÁ HMOTNOST, VYSOKÁ TUHOST

  • Karbonová konstrukce BallisTec, systémově integrované kliky a velké místo u zadního kola díky technologii Ai, dodávají velkou tuhost a neskutečně nízkou hmotnost. Skvělé do sprintu i při nahození na ramena.

OBROVSKÉ MÍSTO U ZADNÍHO KOLA

  • Místo, které přináší technologie Ai znamená, že můžete klidně vozit pláště o rozměru 40c pro vynikající pocit z gravel jízdy.

UHLAZENÝ JAKO BELGICKÉ PIVO

  • Mikro pružení SPEED SAVE v zadní stavbě a vidlici vám umožní pohodlnou jízdu v těžším terénu a dodají sílu po jízdu z kopce.

Technologie:

ASYMETRICKÁ INTEGRACE

  • Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
    Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

  • Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
    Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

Modely Jekyll a Trigger mají posun pouze o 3 mm, jelikož využívají náboje Boost.

BALLISTEC CARBON

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

  • BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Ballistec Carbon pro širší skupinu cyklistů.

OUTFRONT GEOMETRIE

  • Geometrie OutFront je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.

K ČEMU JE TO DOBRÉ?

  • OutFront je spojením nejlepšího z obou světů. Stabilita a jistota ve velkých rychlostech a zároveň i mrštné ovládání v nízké rychlosti.

  • Konvenční myšlení říká, že řízení kola je buď rychlé a hbité, což také zapříčiňuje jeho nervozitu ve vysoké rychlosti, nebo je položené a stabilní, což zapříčiňuje jeho pomalost a zalamování řídítek v nízké rychlosti. Geometrie OutFront nyní dokazuje, že konvenční myšlení se mýlí.

  • OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který zlepšuje stabilitu kola v rychlosti, ale který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:

  • Zaprvé, prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného „panického“ brzdění.

  • Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.

  • Tím, že použijeme větší předsazení osy předního kola ke snížení „stopy“, můžeme více položit úhel vidlice, ale bez omezení řízení v pomalé rychlosti, které je s ním obvykle spojeno. Používáme tak to nejlepší z obou světů – stabilitu v rychlosti a náročném terénu, a zároveň rychlost a hbitost řízení v nízké rychlosti a při jízdě do vrchu.

MIKRO ODPRUŽENÍ SAVE

  • Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace.

  • Technologie SAVE snižuje únavu a navyšuje kontrolu při řízení kola tím, že snižuje množství rázů a vibrací přes rám k jezdci. Díky spojení precizních tvarů trubek s důmyslným vrstvením karbonu či vysokým zpracováním duralu jsme schopni vytvořit na zadní vidlici, sedlových vzpěrách a případně sedlovce oblasti, které svojí poddajností absorbují rázy, ale zůstávají dokonale tuhé příčně a v krutu.

  • SAVE je charakteristický vizuálním zploštěním zadních vzpěr sedlovky nebo vidlice a často je doprovázen větší šířkou v této zploštělé části. Vylepšená vertikální poddajnost vytvořená kombinací všech prvků významně navyšuje komfort a výkon.
    Původně vznikla tato technologie na prvním karbonovém Synapse (SAVE je zkratkou anglických slov Synapse Active Vibration Elimination). Postupem času se tato technologie vyvinula do čtyř variací pro různé typy kol a jízdních stylů. SAVE PLUS, SPEED SAVE, AERO SAVE a SAVE.

SPEED SAVE - SUPERSIX EVO, CAAD 12, F-SI.

  • Prvky SPEED SAVE jsou zkonstruovány tak, aby podobně jako odpružení aut F1 pomáhaly kolu jet rychleji, a ne pouze navýšily komfort. S důrazem na nízkou hmotnost a torzní tuhost navyšuje technologie SPEED SAVE valivou rychlost, akceleraci a výrazně vylepšuje rychlost při zatáčení bez negativního vlivu na přenos sil.

  • Technologie SPEED SAVE pracuje primárně prostřednictvím rovnováhy mezi zadním rámovým trojúhelníkem a vidlicí. Na zadním rámovém trojúhelníku jsou, jak zadní vidlice, tak i sedlové vzpěry schopny ohybu ve vertikálním směru, čímž pohlcují nárazy. Předsunutí patek přední vidlice a její pletení karbonu pak umožňuje taktéž její průhyb. Obojí dohromady vytváří systém mikro odpružení, který umožňuje kolům lépe přejet hrubý povrch, ať při jízdě v sedě, či v sedle. Výsledkem je lepší trakce, řízení kola, vyšší rychlost a možnost zatáčení ve vyšší rychlosti.
    Druhá část systému se zaměřuje na komfort jezdce. Sedlová trubka má směrově optimalizované pletení karbonových vrstev, které jí umožňuje mírné vychýlení dopředu a dozadu. Zde se pak rozptylují vibrace a nárazy a snižují se tak svalová mikro-traumata snižující energii při dlouhých dnech v sedle.

SAVE PLUS - SYNAPSE HI-MOD, SYNAPSE CARBON

  • Komfortnější a více poddajnější prvky systému SAVE, které jsou vytvořeny pro více rozbité cesty a celodenní jízdu.

  • Upravená verze systému, který to vše začal. SAVE PLUS přináší větší míru vertikální poddajnosti než je u verze SPEED SAVE. Dokonalé řešení pro vysokou rychlost na kostkách severní Evropy či vašeho dalšího závodu Gran Fondo.

  • Systém SAVE PLUS je složen ze tří částí tak, aby vymazal všechny překážky, které se mohou objevit na silnici.

  • První část: Vrstvení karbonu – pro malé rázy.
    Vrstvení karbonu kola Synapse je zkonstruováno tak, aby maximalizovalo něco, čemu se odborně říká Interlaminární smyk. V podstatě to znamená, že jsou vlákna orientována tak, aby pohltila vibrace ve svých vrstvách a rozptýlila je před dalším směřováním k jezdci. Toto řešení pomáhá se zbavit drobných vibrací ze silnice a tím neplýtvat silami jezdce.

  • Druhá část: Zadní rámový trojúhelník a vidlice – malé až středně velké rázy.
    Podobně jako u verze SPEED SAVE, tak i zadní rámový trojúhelník a vidlice verze SAVE PLUS jsou zkonstruovány tak, aby pracovaly společně jako systém, který udrží kola na vozovce ať je jezdec v sedle nebo stojí na pedálech. Sedlové vzpěry mají unikátní spirálovitý tvar, který umožňuje ohýbání i stlačení materiálu při zatížení podobně jako pružina. Přední vidlice má zaoblený tvar a předsazení patek, které jí umožňuje vyvážit vertikální poddajnost s excelentně přesným řízením kola.

  • Třetí část: Sedlová trubka a sedlovka – Střední až velké rázy
    Nejmenší průměr sedlovky 25,4 mm přináší více poddajnosti než větší průměry. Tento efekt je umocněn zabudovaným klínovým upínákem sedlovky do rámu. Díky odstranění klasické objímky může sedlovka lépe pracovat a pohlcovat rázy. Práce sedlovky je doplněna prací sedlové trubky, která jí může díky svému vrstvení karbonových vláken a ploššímu tvaru doprovodit a přinést tak maximální komfort při jízdě v sedle.

SAVE - CAAD OPTIMO, SYNAPSE ALLOY, TRAIL A QUICK

  • Prvky systému SAVE pro každodenní jízdy. Zjednodušená technologie SAVE zkonstruovaná pro duralové rámy. Oslabuje vibrace a navyšuje jízdní komfort, ať projíždíte náročným terénem, vyhýbáte se překážkám ve městě anebo závodíte v kriteriu.

AERO SAVE

  • Prvky SAVE s aerodynamickou úpravou AERO SAVE znamená soulad energeticky úsporné vertikální poddajnosti s aerodynamickými tvary. V kategorii kol pro jízdu na čas přináší AERO SAVE jasnou výhodu. Tím, že absorbuje nepříjemné vibrace od povrchu, umožní jezdci déle zůstat v aerodynamickém posedu a mít lepší kontrolu nad kolem na hrubém povrchu. Ušetřené síly se pak budou hodit například v triatlonu při následném běhu.

SYSTEM INTEGRATION

  • Náš přístup k tvorbě rámů a klíčových komponentů dohromady jako systém k dosažení vyšší míry výkonu.

  • Si přístup umožňuje inženýrům vytvářet lepší technologická řešení jako je BB30, Ai a OutFront bez nutnosti čekat na přijetí zbytkem cyklistického průmyslu.

  • Jsme na sebe pyšní, že dokážeme vytvářet ty nejlepší rámy v cyklistickém oboru. To je jistě skvělé, nicméně vy nezávodíte pouze na rámu, ale na celém kole. Takže dává smysl všechny části celého kola konstruovat dohromady.

  • Podstatou naší filozofie System Integration je to, že klíčové komponenty kola jsou optimalizovány tak, aby pracovali s rámem i spolu dohromady. Výsledkem je pak lepší výkon celého kola. Raději, než bychom se nechali limitovat při tvorbě rámu akceptováním běžných standardů, vytváříme rám i komponenty jako jeden balík. Technologie jako BB30, Lefty, HollowGram, OutFront Geometry a pohon Ai přináší skutečné a hmatatelné výhody pro jezdce a jsou výsledkem našeho přístupu systémové integrace. Kola Si jsou lehčí, tužší, s lepším řízením a jednoduše rychlejší než jakákoli jiná. Nedělejte kompromisy. Optimalizujte!


Tabulka velikostí

O značce Cannondale