Cyklokrosové kolo Cannondale SuperX Apex 1 - Slate w/ Jet Black and Aqua - Gloss (SLA)

AKCE - k nezlevněným kolům 2018 doplňky v hodnotě 10% ceny kola ZDARMA viz. Níže. Výborné cyklokrosové kolo s lehkým a pevným karbonovým rámem s karbonovou přední vidlicí a hliníkovým představcem, sedlovkou a řídítky, hydraulickými kotoučovými brzdami a sadou řazení SRAM Apex 1 s 1x11 převody. Více

Prodej produktu ukončen.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Závodní silniční kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C17808M10

Technické parametry

Barva rámu modrá
Velikost kola 46, 51, 54, 56, 58, 61
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada SuperX
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x11
Rám SuperX, BallisTec Carbon, SAVE, BB30-83 Ai, 142x12 thru-axle
Vidlice SuperX, BallisTec Carbon, 1-1/8" to 1.5" steerer, 100x12mm thru-axle, 55mm offset
Přední náboj Formula DC-512
Zadní náboj Formula RX-142 (Ai Offset)
Výplet Stainless Steel, 14g (Ai Offset - rear)
Ráfky CX 2.0, 19mm inner, tubeless ready, 28 hole
Přední plášť Schwalbe X-ONE, Microskin, TL-Easy, Folding, 700x33c
Zadní plášť Schwalbe X-ONE, Microskin, TL-Easy, Folding, 700x33c
Kliky Cannondale Si, BB30-83, 119mm Ai Spindle, w/ OPI SpideRing, X-Sync®, 40t
Střed FSA BB30 Bearings
Řazení SRAM Apex 1 HRD
Přehazovačka SRAM Apex 1 Long cage
Kazeta SRAM PG 1130, 11-36, 11-speed
Řetěz SRAM PC 1110, 11-speed
Přední brzda SRAM Apex hydro disc, 160mm
Zadní brzda SRAM Apex hydro disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C3 Compact, butted 6061 alloy
Omotávka Cannondale Bar Tape w/Gel, 3.5mm
Představec Cannondale C3, 6061 alloy, 31.8, 6 deg.
Sedlo Fabric Scoop Shallow Elite
Sedlovka Cannondale C3, 6061 Alloy, 25.4x350mm (46-56), 400mm (58-61)

Popis produktu

AKCE - do 23.7.2018 k nezlevněným kolům 2018 (kromě dětských) doplňky v hodnotě 10% ceny kola ZDARMA více informací naleznete zde.

Výborné cyklokrosové kolo s lehkým a pevným karbonovým rámem s karbonovou přední vidlicí a hliníkovým představcem, sedlovkou a řídítky, hydraulickými kotoučovými brzdami a sadou řazení SRAM Apex 1 s 1x11 převody.

NOVÝ ŠÉF CYKLOKROSU

Jeďte na plný plyn! Stvořen pro dominanci v současných rychlých a technických cyklokrosových závodech nebo závodech gravel biků. SuperX je vybaven bezkonkurenční trakcí, obrovským místem pro zabahněné pláště a bezpečně jistým řízením za všech podmínek. Je to nový druh krosového výkonu. Je to nový šéf.

KLÍČOVÉ PRVKY

DOKONALÁ TRAKCE BEZ KOMPROMISU

  • Naše vlastní řešení pohonu Ai umožňuje použít super krátkou zadní stavbu, která dodá dokonalou trakci při stoupáních a živé řízení. Zároveň ale i velký prostor bahno a pláště do šíře 40 mm.

ŘÍZENÍ - NEJLEPŠÍ Z OBOJÍHO

  • Geometrie OutFront přináší stabilitu v technických sjezdech, ale zároveň zachovává živost kdykoli jinde. Vše, co je potřeba pro dnešní závody cyklokrosu.

NÍZKÁ HMOTNOST, VYSOKÁ TUHOST

  • Karbonová konstrukce BallisTec, systémově integrované kliky a velké místo u zadního kola díky technologii Ai, dodávají velkou tuhost a neskutečně nízkou hmotnost. Skvělé do sprintu i při nahození na ramena.

OBROVSKÉ MÍSTO U ZADNÍHO KOLA

  • Místo, které přináší technologie Ai znamená, že můžete klidně vozit pláště o rozměru 40c pro vynikající pocit z gravel jízdy.

UHLAZENÝ JAKO BELGICKÉ PIVO

  • Mikro pružení SPEED SAVE v zadní stavbě a vidlici vám umožní pohodlnou jízdu v těžším terénu a dodají sílu po jízdu z kopce.

Technologie:

ASYMETRICKÁ INTEGRACE

  • Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
    Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

  • Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
    Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

Modely Jekyll a Trigger mají posun pouze o 3 mm, jelikož využívají náboje Boost.

BALLISTEC CARBON

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávaj

Tabulka velikostí

O značce Cannondale