Silniční kolo Cervélo S5 Ultegra Di2 - five black

Špičkové a extra lehké silniční kolo Cervélo S5 s aerodynamickým rámem, které je vynikající na rovině i v kopcích. Vybaveno hydraulickými kotoučovými brzdami a elektronickou sadou Shimano Ultegra Di2 2x12. Více

Produkt je momentálně nedostupný.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Sportovní silniční kola
Určení pánské, dámské
Značka Cervélo
Katalogové číslo 0K0S5FUI1C

Technické parametry

Barva rámu černá
Velikost kola 48, 51, 54, 56, 58
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2025
Modelová řada S5
Pokročilost jezdce Závodní, Sportovní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 2x12
Rám Cervélo S5 Carbon
Vidlice Cervélo All-Carbon, Bayonet S5 Fork
Přední kolo Reserve 52, 25.4 IW, Zipp ZR1 ST, 24H, centerlock, tubeless compatible
Zadní kolo Reserve 63, 24.4mm IW, Zipp ZR1 ST,12x142mm, HG freehub, 24h, centerlock, tubeless compatible
Přední plášť Corsa Pro TLR blk-blk G2.0 OEM 700x29c nebo Corsa Pro TLR 700x28mm
Zadní plášť Corsa Pro TLR blk-blk G2.0 OEM 700x29c nebo Corsa Pro TLR 700x28mm
Kliky Shimano Ultegra R8100, 52/36T, 12 Speed, 4iiii Precision Pro, GEN3+ Dual Sided
Převodníky 52/36T
Střed Ceramic Speed, BBright for 24mm spindle
Řazení Shimano Ultegra, R8170, 12 speed
Přesmykač Shimano Ultegra, R8150, 12 speed
Přehazovačka Shimano Ultegra, R8150, 12 speed
Kazeta Shimano Ultegra 11-34, 12 Speed
Řetěz Shimano M8100, 12 speed
Přední brzda Shimano Ultegra, Shimano CL800 Centerlock
Zadní brzda Shimano Ultegra, Shimano CL800 Centerlock
Řídítka Cervélo HB14 Carbon
Představec Cervélo ST35 Carbon
Sedlo Selle Italia NOVUS BOOST EVO SuperFlow Ti
Sedlovka Cervélo SP20 Carbon

Popis produktu

Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.

Silniční kolo S5 je ultimátní závodní speciál zaměřený na jedinou věc a to je být nejrychlejší.

Nový S5 má snížený aerodynamický odpor o 65 gramů, zvětšený aerodynamicky efektivní povrch rámu a zároveň nižší celkovou hmotnost. Hlubší části rámu maximalizují tvary povolené UCI. Přepracován byl také ikonický představec ve tvaru V a byl tak ještě vylepšen. Změn doznala i nová vidlice, která byla navržena tak, aby zjednodušila celou přední část.

Pro tento model byla také ve spolupráci s Reserve Wheels vyvinuta sada kol, která zvyšuje stabilitu a snižuje aerodynamický odpor, i v turbulentních podmínkách.

Ve snaze o dosažení nejvyšší rychlosti a efektivity, hledá každý jezdec svou nejagresivnější pozici. Ikonický představec ve tvaru V nejen napomáhá sebejisté ovladatelnosti při vysokých rychlostech, ale nyní je také pozoruhodně jednoduché vyladit ho do perfektního nastavení. Všechny potřebné podložky jsou dodávány s kolem a díky jednoduchosti systému bylo dosaženo úspory na hmotnosti 53 g.

Nové předpisy UCI o aerodynamickém designu umožnily prohloubení aero profilů a ušetření 65 gramů aerodynamického odporu z kola, které již bylo nejrychlejším aero kolem na trhu. Všimnete si hlubší hlavové trubky a oblasti středového složení a agresivnějšího tvarování na zadních hranách trubek. Vzhledem k tomu, že nová S5 je kompatibilní pouze s elektronickým řazením, bylo možné ještě více rám aerodynamicky “vyčistit”.

Širší kola a pláště jsou aerodynamicky rychlejší a pohodlnější pro hladší jízdu i manipulaci s pláštěm. Cérvelo S5 má prostor pro pláště široké až 34 mm. Rám je optimalizován tak, aby se skvěle doplňoval s vyššími aero zapletenými karbonovými koly Reserve 52/63, která navíc disponují technologií Turbulent Aero, pro co nejvyšší aerodynamickou efektivitu a stabilitu za všech povětrnostních podmínek. Kromě výhody v lepším ovládání kola, to ušetří více než 5 wattů ve srovnání s předchozími generacemi kol Reserve.

Řídítka dostala vylepšený tvar, aby bylo dosaženo dokonale plochého přechodu z řídítek na siluetu rámu. Díky použití rozhraní nastavení se dvěma šrouby, je možné nastavit sklon libovolně 0 a 5 stupni.

Při konstrukci kol na všech úrovních se v dnešní době ustupuje od více odsazených sedlovek a nové S5 je dodáváno s 15mm odsazením sedlovky u většiny velikostí (oproti 25mm odsazením u předcházejícího S5). Starší sedlovky jsou svým tvarem stále kompatbilní i s novým rámem a dřívější 400 mm dlouhou a 25 mm odsazenou sedlovku bude možné dokoupit pro ty, kteří hledají extrémnější přizpůsobení.

Rám S5 Disc je navržen tak, aby vyhovoval pouze sadám elektronického řazení, které používají konektory až do průměru 6 mm, proto Campagnolo EPS není kompatibilní s tímto rámem, stejně jako nejsou kompatibilní mechanické sady.

O pohon a řazení se stará elektronická sada Shimano Ultegra Di2 2x12.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Lehký a tuhý aerodynamický rám
  • Elektronická sada Shimano Ultegra Di2 2x12
  • Kliky s integrovaným wattmetrem / měřičem výkonu
  • Karbonové výplety Reserve Wheels s vyšším profilem ráfku a doživotní zárukou přímo u výrobce
  • Speciální aero kokpit s představcem ve tvaru V
  • Rám je kompatibilní pouze s elektronickými sadami
  • Rám není kompatibilní s elektronickou sadou Campagnolo EPS

Tabulka velikostí

Tabulka velikostí

O značce Cervélo

Cervélo je kanadská značka špičkových silničních kol pro náročné cyklisty. Je největším světovým výrobcem časovkových a triatlonových speciálů, její kola se ale výrazně prosazují i v závodech s hromadným startem, a to jak v rovinatých, tak v horských etapách.

Více od značky Cervélo