Gravel kolo Cervelo Aspero Apex XPLR AXS 1 - woodsmoke

Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky. Více

Produkt je momentálně nedostupný.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Gravel kola
Značka Cervélo
Katalogové číslo 0J0ASBXA1A
Aktuální U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat.

Technické parametry

Barva rámu modrá
Velikost kola 48, 51, 54, 56, 58, 61
Průměr kol 700c
Konstrukce Bez odpružení
Sezóna 2024
Modelová řada Aspero
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x12
Rám Cervélo Áspero
Vidlice Cervélo All-Carbon, Tapered Aspero Fork
Přední kolo Fulcrum Rapid Red 300, 12x100, 24H, 24mm IW, HG freehub, centerlock, tubeless compatible
Zadní kolo Fulcrum Rapid Red 300, 12x142, 24H, 24mm IW, HG freehub, centerlock, tubeless compatible
Přední plášť WTB Vulpine TCS Light Fast Rolling Dual DNA 60tpi 700x40c
Zadní plášť WTB Vulpine TCS Light Fast Rolling Dual DNA 60tpi 700x40c
Kliky SRAM Apex 1
Převodníky 40T
Střed SRAM DUB Wide, T47 Bbright
Řazení SRAM Apex XPLR AXS, 12 speed
Přehazovačka SRAM Apex XPLR AXS, 12 speed
Kazeta SRAM Apex XLPR, 11-44, 12 speed
Řetěz SRAM Apex, 12 speed
Přední brzda SRAM Apex, SRAM Centerline Centerlock
Zadní brzda SRAM Apex, SRAM Centerline Centerlock
Řídítka Cervélo AB09 Carbon, 31.8mm clamp, 16 degree flare
Představec Cervélo ST36 Alloy, w Cable Management
Sedlo Prologo Dimension STN
Sedlovka Cervélo SP19 Carbon 27.2

Popis produktu

Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.

Nové Aspero zůstává věrné svému původnímu záměru, ale má několik vylepšení: BB skořepina se závitem, úhlednější vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. A samozřejmě je více aerodynamické, ušetřené tři watty oproti předchozímu Asperu.

Kromě snížení odporu byla také snížena sedlová vzpěra, abychom zajistili větší poddajnost vzadu, a mírně snížili tuhost přední části, aby poslední hodiny dlouhého závodu nebyly tak bolestivé. Výsledkem je kolo, které se pocitově hodně podobá původnímu modelu Áspero, ale je rychlejší, pohodlnější a všestrannější.

Aspero používá asymetrickou středovou konzoli se závitem T47a, kterou byla poprvé použita u modelu R5-CX. Je to jednoduché rozhraní, které lze obsluhovat jezdci a které umožňuje poskytovat výhody BBRight v uživatelsky přívětivější podobě.

Na novém Asperu bylo použito standard SRAM Universal Derailleur Hanger (UDH).

Aspero má stejné rozměry ložisek jako R5, Soloist, R5-CX a Caledonia, což znamená, že můžete použít jakoukoli kombinaci ložiskových hlavic a představců. Chcete super elegantní, plně interní vzhled? Vezměte si ST31 a HB13 od R5.

Hlavní přednosti a parametry:

  • U nového Asprera byla snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky
  • Výsledkem je kolo, které se pocitově velmi podobá původnímu modelu Aspero, ale je rychlejší, pohodlnější a mnohem víc univerzální
  • Speciálně konstruovaná vidlice společně se zadní stavbou poskytuje dostatek pohodlí
  • Rám zvládne pláště o šířce až 700x42 nebo 650bx48
  • Volitelný posun vidlice o +/- 5 mm
  • Elektronická bezdrátová sada Sram Apex AXS 1x12
  • Účinné hydraulické brzdy Sram
  • Kvalitní gravelové pláště WTB Vulpine TCS Light Fast Rolling

Tabulka velikostí

O značce Cervélo

Cervélo je kanadská značka špičkových silničních kol pro náročné cyklisty. Je největším světovým výrobcem časovkových a triatlonových speciálů, její kola se ale výrazně prosazují i v závodech s hromadným startem, a to jak v rovinatých, tak v horských etapách.