Základní informace
Kategorie | Enduro kola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | TREK |
Katalogové číslo | 35388_C |
Technické parametry
Barva rámu | červená, žlutá |
---|---|
Velikost kola | L (29"), M (29"), XL (29"), ML (29"), S (29") |
Průměr kol | 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2022 |
Opotřebení | nové |
Modelová řada | Slash |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Hmotnost | 14.56 kg |
Velikosti | L (29"), M (29"), XL (29"), ML (29"), S (29") |
Rám | Hlavní rám a vzpěry z karbonu OCLV pro horská kola, vnitřní úložný prostor, kónická hlavová trubka, Knock Block 2.0, vnitřní vedení lanek Control Freak, Carbon Armor, chránič při přepravě, závitované středové složení, ISCG 05, 34,9mm sedlová trubka, hořčíkový kolébkový spoj, Mino Link, ABP, Boost148, zdvih 160 mm. |
Vidlice | RockShox ZEB Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 2.1 RC, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 170 mm. |
Tlumič | RockShox Super Deluxe Ultimate, pružina DebonAir, tlumič Thru Shaft se třemi polohami, 230 x 62,5 mm. |
Přední kolo | Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV Mountain, možnost použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa |
Zadní kolo | Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV Mountain, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 šroubů, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa |
Přední plášť | Bontrager SE5 Team Issue, umožňující použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce. |
Zadní plášť | Bontrager SE5 Team Issue, umožňující použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce. |
Kliky | Shimano XT M8120, převodník 30 zubů, Boost (řetězová linka 55 mm) |
Převodníky | 30T |
Střed | Shimano SM-BB52, 73 mm, závitované externí ložisko |
Řazení | Shimano XT M8100, 12 rychlostí. |
Přehazovačka | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko, převodník max. 51 zubů. |
Kazeta | Shimano XT M8100, 10-51, 12 rychlostí. |
Řetěz | Shimano XT M8100, 12 rychlostí |
Přední brzda | Shimano XT M8120 čtyřpístkové hydraulické kotoučové. |
Zadní brzda | Shimano XT M8120 čtyřpístkové hydraulické kotoučové. |
Řídítka | Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm. |
Gripy | Bontrager XR Trail Pro, zamykání slitina. |
Představec | Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, kompatibilní s Blendr, 0 stupňů, délka 35 mm. |
Sedlo | Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka | Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, MaxFlow, vnitřní vedení |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
Celoodpružené horské kolo Trek Slash 9.8 je svým zdvihem ideální stroj na náročné kamenité sekce, singletracky nebo enduro závody. Lehký, odolný karbonový rám s progresivní geometrií, která poskytuje hbitost a stabilitu. Odpružení Rockshox a sada komponentů Shimano XT 1x12.
Rám z karbonu OCLV pro horská kola, zdvih 160 mm, zbrusu nové odpružení RockShox Super Deluxe Ultimate s vylepšeným tlumičem Thru Shaft a nejnovější vidlice RockShox ZEB s mimořádně bytelnými 38mm sloupky.
Dále 12rychlostní pohon Shimano XT pro nesmírně snadné a hladké řazení, 4pístkové brzdy pro jisté sjezdy a karbonová kola Line Elite 30 se 108zubým nábojem Rapid Drive.
Hlavní přednosti a parametry:
- Robustnější 38mm sloupky vidlice RockShox ZEB pomáhají držet stopu v drsném terénu a vylepšený tlumič si můžete doladit podle sebe.
- Nový snímatelný prvek Knock Block nabízí větší úhel řízení a ochrání tak všechna lanka a hadičky, aniž by omezil poloměr otáčení.
- Kolo je osazeno přídavným krytem dolní trubky, který rám lépe ochrání před poškozením při přepravě.
- Rozšířili jsme sedlovou trubku i teleskopickou sedlovku. Ta má v průměru 34,9 mm.
- Velký vnitřní úložný prostor v dolní rámové trubce slouží k uskladnění nářadí a výbavy.
Doporučujeme přikoupit
Vhodné alternativy
O značce TREK
Americký výrobce špičkových jízdních kol na kvalitních lehkých hliníkových rámech.