Celoodpružené horské kolo Trek Slash 9.8 XT Gen 6 - lichen green

Celoodpružené horské kolo Trek Slash 9.9 je nekompromisní karbonové enduro se kterým hravě projedete i ten nejdrsnější terén. Nejmodernější geometrie rámu s vysoko umístěným čepem je doplněná špičkovými komponenty řazení i odpružení. Více

Produkt je momentálně nedostupný.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Enduro kola
Určení pánské, dámské
Značka TREK
Katalogové číslo 41814_B
Aktuální U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat.

Technické parametry

Barva rámu zelená
Velikost kola S, M, L, XL, M/L
Průměr kol 650b / 27,5″, 29
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2024
Modelová řada Slash
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x12
Hmotnost 15,65 Kg
Rám Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, nastavitelné dávkování brzdné síly, integrovaná ochrana rámu, vnitřní vedení, magnéziový kolébkový spoj, ISCG 05, Active Braking Pivot, UDH, 148 x 12mm pevná osa, zdvih 170 mm.
Vidlice RockShox ZEB Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 3 RC2, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 170 mm.
Tlumič RockShox Vivid Select+, 230 mm x 65 mm.
Přední kolo Bontrager SE6 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce.
Zadní kolo Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce.
Pláště Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce.
Kliky Shimano XT M8120, slitinový převodník 30 zubů, Boost (řetězová linka 55 mm), délka 165 mm.
Převodníky 30T
Střed BSA Shimano BB-MT501 BSA.
Řazení Shimano XT M8100, 12 rychlostí.
Přehazovačka Shimano XT M8100, dlouhé ramínko.
Kazeta Shimano XT M8100, 10-51, 12 rychlostí.
Řetěz Shimano Ultegra/XT M8100, 12 rychlostí.
Přední brzda Shimano XT M8120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové.
Zadní brzda Shimano XT M8120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové.
Řídítka Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm.
Gripy Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On.
Představec Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, kompatibilní s Blendr, 0 stupňů, délka 35 mm.
Sedlo Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 345 mm. Velikost: M, M/L Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 485 mm. Velikost: L, XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 200 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 550 mm.

Popis produktu

Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.

Celoodpružené horské kolo Trek Slash 9.8 je nekompromisní karbonové enduro se kterým hravě projedete i ten nejdrsnější terén. Nejmodernější geometrie rámu s vysoko umístěným čepem je doplněná špičkovými komponenty řazení i odpružení.

Velký 170 mm zdvih vpředu i vzadu a špičkové komponenty odpružení RockShox, si snadno poradí s obřími skoky i dropy, stejně jako s nejjemnějšími nerovnostmi.

Pomocí přepínače lze snadno měnit progresi odpružení. Méně progresivní nastavení je poddajnější a ideální na hrubý terén s menšími skoky. Více progresivní nastavení je pak vhodné na větší skoky, kdy chcete využít celý zdvih bez rizika chodu do dorazu, nebo chcete použít pružinový tlumič namísto vzduchového.

Konstrukce high pivot (s vysoko umístěným čepem) se pyšní efektivním záběrem ve strmých stoupáních a úžasnou stabilitou ve sjezdech.

Kombinace 29 palcového kola vpředu a 27,5 palcového kola vzadu (tzv. “mullet”), umožňuje hbité a zároveň stabilní ovládání. Pokud vám záleží na rychlosti a stabilitě více než na hravosti a chtěli byste čistokrevnou devětadvacítku, tak stačí vyměnit spodní úchyt tlumiče (prodává se zvlášť), a tím posunout střed kola níž a geometrie je připravená na osazení 29 palcového kola i vzadu.

Geometrii kola lze dále upravit změnou hlavového úhlu, k čemuž lze použít speciální misky (nejsou součástí dodávky a prodávají se zvlášť). úhel hlavové trubky tak může být kolmější nebo naopak položenější (až o ±1°) podle potřeby, aniž by to ovlivnilo výšku středového složení.

O řazení a pohon se stará precizní a odolná sada Shimano XT 1x12.

Špičkovou výbavu doplňují lehká a odolná karbonová kola Bontrager Line Elite 30.

Rychlost budete mít vždy pod kontrolou díky spolehlivým hydraulickým čtyřpístkovým brzdám.

Teleskopická sedlovka vám umožní lepší práci s těžištěm nad kolem a tím bezpečnější a rychlejší průlet technickými a strmými pasážemi. Jako bonus zasunutá sedlovka usnadňuje nasedání a sesedání.

Dvířka úložného prostoru ve spodní rámové trubce jsou větší a snáz se s nimi manipuluje. Snadno tak můžete do rámu uschovat všechny nezbytnosti, které se můžou při delším pobytu v terénu hodit. Všechny plastové díly jsou navíc vyrobeny z recyklovaných materiálů.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Lehký a tuhý karbonový rám OCLV
  • Nový systém odpružení zadní stavby High Pivot
  • Geometrie mullet s 27.5 palcovým kolem vzadu a 29 palcovým kolem vpředu
  • Možnost přechodu na plně 29 palcová kola
  • Možnost změny geometrie změnou hlavového úhlu
  • Kvalitní komponenty odpružení RockShox s možností nastavení průběhu odpružení
  • 170 mm zdvihu vpředu i vzadu
  • Čtyřpístkové hydraulické kotoučové brzdy Shimano XT
  • Precizní sada řazení Shimano XT 1x12
  • Teleskopická sedlovka
  • Lehké a odolné karbonové výplety Bontrager Line Elite 30
  • Úložný prostor na nezbytnosti v rámu
  • Karbonová řídítka

Technologie:

High Pivot
Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu a jinému přepákování, se zadní osa při stlačení tlumiče pohybuje nejen nahoru a dolů, ale také vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a snáze ji okopíruje. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem. Větší horní vodicí kladka eliminuje zpětné rázy do pedálů, které by kvůli čepu umístěnému výš jinak vznikaly. To významně šetří energii jezdce potřebnou pro rychlý průjezd tratí a dlouhé enduro akce. Umístění a rozměry kladky byly zvoleny tak, aby se kolo při šlapání co nejméně pohupovalo. Spodní vodicí kladka minimalizuje napínání přehazovačky a zajišťuje plynulejší chod řazení i odpružení.

Tabulka velikostí

O značce TREK

Americký výrobce špičkových jízdních kol na kvalitních lehkých hliníkových rámech.