Základní informace
Kategorie | Trail, all mountain kola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | TREK |
Katalogové číslo | 33000_A |
Technické parametry
Barva rámu | černá, červená |
---|---|
Velikost kola | M, L, XL, L (29"), M (29"), S (27.5"), XL (29"), XS (27.5"), ML (29"), XXL (29"), S (29") |
Průměr kol | 650b / 27,5″, 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2022 |
Opotřebení | nové |
Modelová řada | Fuel EX |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Hmotnost | 13.81 kg |
Velikosti | M, L, XL, L (29"), M (29"), S (27.5"), XL (29"), XS (27.5"), ML (29"), XXL (29"), S (29") |
Rám | Hliník Alpha Platinum, kónická hlavová trubka, Knock Block, vnitřní vedení lanek Control Freak, chránič dolní rámové trubky, ISCG 05, hořčíkový kolébkový spoj, Mino Link, ABP, Boost148, zdvih 130 mm. |
Vidlice | Fox Rhythm 34, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 140 mm |
Tlumič | Fox Performance Float EVOL, tlumení se 3 polohami RE:aktiv, optimalizováno v Trek Suspension Lab, 210 x 52,5 mm. |
Přední kolo | Bontrager Line Comp 30, umožňující použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní kolo | Bontrager Line Comp 30, umožňující použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa. |
Přední náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, 6 šroubů, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa. |
Přední plášť | Bontrager XR4 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5-29 x 2,40 palce. |
Zadní plášť | Bontrager XR4 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5-29 x 2,40 palce. |
Kliky | Shimano XT M8100 |
Střed | Shimano MT500, 92 mm, PressFit. |
Řazení | Shimano XT M8100, 12 rychlostí. |
Přehazovačka | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko, převodník max. 51 zubů. |
Kazeta | Shimano XT M8100, 10-51, 12 rychlostí. |
Řetěz | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
Přední brzda | Shimano Deore M6000 hydraulic disc |
Zadní brzda | Shimano Deore M6000 hydraulic disc |
Řídítka | Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm |
Gripy | Bontrager XR Trail Elite, nylon lock-on |
Představec | Bontrager Line, 35 mm, Knock Block, 0 stupňů |
Sedlo | Bontrager Arvada, duté chromoly ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka | Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
Fuel EX 8 XT je univerzální stroj na traily a do rozmanitého terénu. Hliníkový rám, 140mm vidlice FOX Rhythm 34, 130mm zadní zdvih a mimořádně účinný tlumič Fox Performance Float. Sada komponent řazení Shimano XT 1x12 s extra lehkým převodem do stoupání (51 zubů) a teleskopickou sedlovku Bontrager Line.
Fuel EX 8 XT jsme vyladili nejnovějším řazením Shimano s nejširším rozsahem převodů a jedinečným tlumičem Fox Performance Float, který je úžasně citlivý, ale při šlapání i dostatečně tuhý.
Hlavní přednosti a parametry:
- Díky širšímu rozsahu převodů a účinnějšímu odpružení překonáte i technicky náročná stoupání, na která byste si předtím netroufli.
- Když porovnáte parametry a cenu, lepší stroj než Fuel EX 8 nenajdete.
- Tohle kolo vás namotivuje k tomu, abyste každou zatáčku, každé kamenné pole i každý sjezd proletěli v co nejvyšší rychlosti.
- Ovládání páčky teleskopické sedlovky nemůže být intuitivnější.
- Rozšířili jsme sortiment velikostí, aby si mohl vybrat opravdu každý. K rámu vaší velikosti navíc dostanete ta nejrychlejší kola: u rámů XS to budou 27,5palcová, u S budete mít na výběr rozměry 27,5 nebo 29 palců a velikosti M až XL budou osazeny 29palcovými koly.
Tabulka velikostí
Doporučujeme přikoupit
Vhodné alternativy
O značce TREK
Americký výrobce špičkových jízdních kol na kvalitních lehkých hliníkových rámech.