Základní informace
Kategorie | XC, maraton kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Cannondale |
Katalogové číslo | C24128M30 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | šedá, zelená |
---|---|
Průměr kol | 650b / 27,5″, 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Scalpel |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Rám | Scalpel-Si, 100mm, BallisTec Hi-MOD Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset |
Vidlice | Lefty 2.0 Carbon, 2Spring, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc Full Sprint remote, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5) |
Tlumič | RockShox Monarch XX, 100mm, Full Sprint remote |
Přední náboj | Lefty 60 |
Zadní náboj | HollowGram by DT-Swiss, Star Ratchet, 142x12 , 28 hole (Ai Offset dish) |
Výplet | DT Swiss AeroLite (Ai Offset dish - Rear) |
Ráfky | ENVE Carbon M50,21mm inner, Tubeless Ready,28h |
Přední plášť | Schwalbe Rocket Ron EVO Snakeskin, 29x2.25", folding, Tubeless Ready |
Zadní plášť | Schwalbe Rocket Ron EVO Snakeskin, 29x2.25", folding, Tubeless Ready |
Kliky | SRAM XX1 Eagle, BB30, 34T, Ai Custom |
Střed | Cannondale Alloy PressFit30 |
Řazení | SRAM XX1 Eagle, 12-speed |
Přehazovačka | SRAM XX1 Eagle, Type 3 RBC, 12-speed |
Kazeta | SRAM XG-1295 Eagle, 10-50, 12-speed |
Řetěz | SRAM PC-X01 Eagle |
Přední brzda | SRAM Level Ultimate, custom flat mount rear, Centerline Rotors 180mm |
Zadní brzda | SRAM Level Ultimate, custom flat mount rear, Centerline Rotors 160mm |
Řídítka | Cannondale C1 flat, carbon, 760mm |
Gripy | Cannondale Locking Grips |
Představec | Cannondale C1, 7075 Alloy, 31.8, -5° |
Sedlo | ProLogo Zero II TiRox Rails |
Sedlovka | Cannondale C1 Full Carbon, 31.6x420mm |
Popis produktu
Vynikající horské kolo určené pro XC ježdění, celoodpružený plně karbonový rám s vidlicí Lefty 2.0 Carbon a tlumičem RockShox Monarch XX o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy SRAM Level Ultimate a sada řazení SRAM XX1 Eagle s 1x12 převody.
KLÍČOVÉ PRVKY
DOKONALÁ TRAKCE. BEZ KOMPROMISU
- Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.
HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL
- Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.
NEJLEPŠÍ XC VIDLICE
- Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.
VÝBUŠNÁ TUHOST
- Jednoduše žádná flexe, kde by se ztrácela energie. Scalpel Si je nejtužší XC celoodpružené kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě, LockR osám a BallisTec karbonové konstrukci.
NOVÉ MODELY SE
- Ještě schopnější Scalpel pro trailovou jízdu díky upravené specifikaci. Zadní zdvih je navýšen na 115 mm, přední vidlice má zdvih 120 mm. K tomu brzdy se 180 mm kotouči, širší pláště, větší rozsah převodů a teleskopická sedlovka!
Technologie:
ASYMETRICKÁ INTEGRACE
Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.
Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:
- Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
- Až o 60 % tužší zadní kolo
- Možnost použití dvou převodníků
- Obrovský prostor pro zablácené pláště
- Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.
BALLISTEC CARBON
Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.
Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.
Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:
BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.
BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pru
Tabulka velikostí
Doporučujeme přikoupit
Vhodné alternativy
O značce Cannondale
Kultovní americký výrobce horských a silničních kol.