Celoodpružené horské kolo Cannondale Scalpel-Si 5 - Matte Jet Black w/ Gloss Jet Black and Ultra Blue - Matte (BLK)

  • −20 %

Výborné horské kolo určené pro XC ježdění, celoodpružený rám z hliníkové slitiny s vidlicí Lefty 2.0 Alloy OPI a tlumičem RockShox Monarch RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore MT500a sada řazení SRAM S Series s 2x11 převody. Více

69 599 Kč
Ušetříte: 17 400 Kč 86 999 Kč (sleva 20%)

Základní informace

Kategorie XC, maraton kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Kategorie Horská kola
Katalogové číslo C24516M10

Technické parametry

Barva rámu černá
Velikost kola XS, S, M, L, XL
Průměr kol 29
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Scalpel
Pokročilost jezdce Závodní, Sportovní
Materiál rámu hliník
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 2x11
Rám Scalpel-Si, 100mm, SmartForm C1 Alloy, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset
Vidlice Lefty 2.0, 100mm, PBR Isolated Damper Technology with XC+ tune and updated controls, 55mm offset (29), 50mm offset (27.5)
Tlumič RockShox Monarch RL, 100mm
Náboje / Ráfky Lefty 60 front, Formula DHT-142x12, (Ai Offset dish - Rear) / Stan's ZTR Rapid 29, 32 hole, tubeless ready
Přední náboj Lefty 60
Zadní náboj Formula DHT-142x12
Výplet DT-Swiss Champion (Ai Offset dish - Rear)
Ráfky Stan's ZTR Rapid 25, 32 hole, tubeless ready
Pláště Schwalbe Racing Ralph Performance, 29x2.25", folding, tubeless ready
Přední plášť Schwalbe Racing Ralph Performance, 29x2.25", folding, tubeless ready
Zadní plášť Schwalbe Racing Ralph Performance, 29x2.25", folding, tubeless ready
Kliky / Převodníky Cannondale Si, BB30, 36/26 CNC Rings
Kliky Cannondale Si, BB30, 36/26 CNC Rings
Střed Cannondale Alloy PressFit30
Řazení SRAM S Series, 2x11
Přesmykač Shimano XT, side swing
Přehazovačka SRAM GX, 11-speed
Kazeta SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42
Řetěz SRAM 11-speed
Brzdy specifikace Shimano Deore hydraulic disc, 180/160mm
Přední brzda Shimano Deore hydraulic disc, 180mm
Zadní brzda Shimano Deore hydraulic disc, 160mm
Řídítka Cannondale C2 Butted AL2014 Alloy, 760mm
Gripy Cannondale Locking Grips
Představec Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg.
Sedlo / Sedlovka Prologo K3 / Cannondale C3, Micro Adjust, 6061 Alloy, 31.6x350mm (S,M) 400mm (L,X)
Sedlo Prologo K3
Sedlovka Cannondale C3, Micro Adjust, 6061 Alloy, 31.6x350mm (XS,S,M) 400mm (L,X)

Popis produktu

Ke každému kolu Cannondale dvě vstupenky na závod Světového poháru MTB v Novém Městě na Moravě! Akce platí do 23.5.2019. Více informací naleznete zde.


Výborné horské kolo určené pro XC ježdění, celoodpružený rám z hliníkové slitiny s vidlicí Lefty 2.0 Alloy OPI a tlumičem RockShox Monarch RL o zdvihu 100 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore MT500a sada řazení SRAM S Series s 2x11 převody.

KLÍČOVÉ PRVKY

DOKONALÁ TRAKCE. BEZ KOMPROMISU

  • Naše vlastní řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště či možnost využít dvoupřevodník.

HBITOST XC SPOJENÁ SE STABILITOU ALL-MOUNTAIN KOL

  • Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů: stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde.

NEJLEPŠÍ XC VIDLICE

  • Neskutečně tuhá a precizní. Lefty překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola.

VÝBUŠNÁ TUHOST

  • Jednoduše žádná flexe, kde by se ztrácela energie. Scalpel Si je nejtužší XC celoodpružené kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě, LockR osám a BallisTec karbonové konstrukci.

NOVÉ MODELY SE

  • Ještě schopnější Scalpel pro trailovou jízdu díky upravené specifikaci. Zadní zdvih je navýšen na 115 mm, přední vidlice má zdvih 120 mm. K tomu brzdy se 180 mm kotouči, širší pláště, větší rozsah převodů a teleskopická sedlovka!

Technologie:

ASYMETRICKÁ INTEGRACE

  • Jak se v průběhu let zvětšovaly průměry kol a velikost plášťů, tak se také zvětšovaly problémy jak dostat tato větší kola do kompaktního rámu při zachování živého jízdního projevu. Naše řešení tohoto problému je Ai (Asymetrická integrace) posun zadního rámového trojúhelníku a pohonu kola.
    Ai znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.

  • Toto řešení jsme po té spojili s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
    Elegantní a jednoduchý přístup Ai nám umožnil získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.

Extra místo které jsme posunem pohonu získali, přináší:

  • Nejkratší zadní stavbu na trhu – dokonalá trakce, tuhost a hbitost
  • Až o 60 % tužší zadní kolo
  • Možnost použití dvou převodníků
  • Obrovský prostor pro zablácené pláště
  • Velký prostor mezi pláštěm, řetězem a přesmykačem.

OUTFRONT GEOMETRIE

  • Geometrie OutFront je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.

K ČEMU JE TO DOBRÉ?

  • OutFront je spojením nejlepšího z obou světů. Stabilita a jistota ve velkých rychlostech a zároveň i mrštné ovládání v nízké rychlosti.

  • Konvenční myšlení říká, že řízení kola je buď rychlé a hbité, což také zapříčiňuje jeho nervozitu ve vysoké rychlosti, nebo je položené a stabilní, což zapříčiňuje jeho pomalost a zalamování řídítek v nízké rychlosti. Geometrie OutFront nyní dokazuje, že konvenční myšlení se mýlí.

  • OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který zlepšuje stabilitu kola v rychlosti, ale který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:

  • Zaprvé, prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného „panického“ brzdění.

  • Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.

  • Tím, že použijeme větší předsazení osy předního kola ke snížení „stopy“, můžeme více položit úhel vidlice, ale bez omezení řízení v pomalé rychlosti, které je s ním obvykle spojeno. Používáme tak to nejlepší z obou světů – stabilitu v rychlosti a náročném terénu, a zároveň ryc

Tabulka velikostí

O značce Cannondale