Celoodpružené horské kolo Cannondale Habit 5 - Volt w/ Charcoal Gray and Jet Black - Gloss (VLT)

  • −21 %
  • Náš tip

Výborné celoodpružené horské kolo určené pro trailové ježdění, rám z hliníkové slitiny s vidlicí RockShox Judy Gold a tlumičem RockShox Monarch RT o zdvihu 120 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore a sada řazení Shimano SLX s 1x11 převody. Více

49 769 Kč
Ušetříte: 13 230 Kč 62 999 Kč (sleva 21%)
  • Skladem. Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
Tabulka velikostí

Základní informace

Kategorie XC, maraton kola
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C23508M70

Technické parametry

Barva rámu černá, žlutá
Velikost kola S, M, L, XL
Průměr kol 650b / 27,5
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Habit
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x11
Rám Habit 27.5, 120mm, SmartForm C1 Alloy, Carbon Link, BB30, Flat Mount Brake, Pivoting Der Hanger, 1.5 Si headtube
Vidlice RockShox Judy Gold, 120mm, tapered steerer, Fast Black Uppers, Solo Air, 15x110mm Maxle Stealth, 51mm offset
Tlumič RockShox Monarch RT w/ high volume eyelet, 120mm travel
Přední náboj Formula 110x15
Zadní náboj Formula with HG driver 142x12
Výplet 14g Stainless, Black
Ráfky WTB STP i23 TCS, 32 hole, 23mm inner, Tubeless Ready
Přední plášť Schwalbe Nobby Nic Performance Folding 27.5x2.35"
Zadní plášť Schwalbe Nobby Nic Performance Folding 27.5x2.25"
Kliky FSA Comet MegaExo, 30t, 11-speed
Střed FSA MegaExo
Řazení Shimano SLX, 11-speed
Přehazovačka Shimano SLX, 11-speed Shadow Plus
Kazeta SunRace 11-speed, 11-46
Řetěz KMC X11, 11-speed
Přední brzda Shimano Deore MT-500 hydro disc, 180mm
Zadní brzda Shimano Deore MT-500 hydro disc, 160 mm
Řídítka Cannondale C3 riser, Alloy, 4° upsweep, 9° backsweep, 760x15mm
Gripy Cannondale Locking Grips
Představec Cannondale C4, 6061 Alloy, 1-1/8", 31.8, 5°
Sedlo Cannondale Stage 3
Sedlovka Cannondale C3, 6061 alloy, 31.6x350mm (S,M) 400mm (L,X)

Popis produktu

Výborné celoodpružené horské kolo určené pro trailové ježdění, rám z hliníkové slitiny s vidlicí RockShox Judy Gold a tlumičem RockShox Monarch RT o zdvihu 120 mm. Hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore a sada řazení Shimano SLX s 1x11 převody.

NÁVYKOVÁ ZÁLEŽITOST

Mohli bychom ho nazvat pouze „zlatý střed“. Je dostatečně výkonný a sebevědomý, aby udržel tempo i se stroji s výrazně vyšším zdvihem, zároveň je ale natolik lehký, živý a hravý, aby se do něj zamilovali i jezdci, jenž si holí nohy. Habit je ale hlavně zaměřen na nejzásadnější část MTB výkonu – čistou, jednoduchou radost z pohybu, díky čemuž budete mít úsměv od ucha k uchu. Pokud hledáte kolo, které zvládne naprosto vše, vyberte si Habit.

KLÍČOVÉ PRVKY

TRAILOVÉ ŘÍZENÍ

  • Geometrie OutFront a vyvážená pozice jezdce optimalizovaná pro využití krátkého představce dělá z Habita vynikající trailovou mašinu ať již jedete nahoru, či dolů.

LEHKÝ A TUHÝ

  • Zadní vzpěry Zero-Pivot a osy LockR dělají zadní stavbu velmi tuhou, lehkou a hlavně efektivní.

HABIT JE PRO KAŽDÉHO JEZDCE

  • Rámy modelu Habit se nabízí ve třech různých podobách. Plně karbonové BallisTec, BallisTec Carbon přední část a SmartForm C1 Alloy zadní stavba, a plně hliníkový? SmartForm C1 Alloy. Všechny verze mají karbonové přepákování tlumiče

SPECIFIKACE DO OPRAVDOVÉHO TERÉNU

  • Široká řídítka, krátký představec, velké kotouče, odolné ráfky a pláště. Habit je připraven pro opravdový terén.

KDYŽ JDE DO TUHÉHO

  • Pro rok 2018 mají modely Habit 1 až 4 širší pláště 2,35 a zdvih vidlice 130 mm pro lepší vlastnosti při sjezdu.

Technologie:

OUTFRONT GEOMETRIE

  • Geometrie OutFront je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.

K ČEMU JE TO DOBRÉ?

  • OutFront je spojením nejlepšího z obou světů. Stabilita a jistota ve velkých rychlostech a zároveň i mrštné ovládání v nízké rychlosti.

  • Konvenční myšlení říká, že řízení kola je buď rychlé a hbité, což také zapříčiňuje jeho nervozitu ve vysoké rychlosti, nebo je položené a stabilní, což zapříčiňuje jeho pomalost a zalamování řídítek v nízké rychlosti. Geometrie OutFront nyní dokazuje, že konvenční myšlení se mýlí.

  • OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který zlepšuje stabilitu kola v rychlosti, ale který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:

  • Zaprvé, prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného „panického“ brzdění.

  • Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.

  • Tím, že použijeme větší předsazení osy předního kola ke snížení „stopy“, můžeme více položit úhel vidlice, ale bez omezení řízení v pomalé rychlosti, které je s ním obvykle spojeno. Používáme tak to nejlepší z obou světů – stabilitu v rychlosti a náročném terénu, a zároveň rychlost a hbitost řízení v nízké rychlosti a při jízdě do vrchu.

SMARTFORMED ALLOY