Celoodpružené horské kolo Cannondale Habit 2 - Matte Jet Black w/Gloss Jet Black and Charcoal Gray (GRY)

Výborné celoodpružené horské kolo určené pro trailové ježdění, karbonový rámový trojúhelník s vidlicí Rock Shox Pike RC a tlumičem Fox Float o zdvihu 130, respektive 120 mm. Teleskopická sedlovka, hydraulické kotoučové brzdy SRAM Guide R a sada řazení SRAM GX Eagle s 1x12 převody. Více

122 999 Kč
Tabulka velikostí
  • Již již 02. 03. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.
  • Již již 02. 03. 2018 může být kolo připravené a seřízené k vyzvednutí v kamenné prodejně.

Základní informace

Kategorie XC a Maratony (80-120mm)
Určení pánské
Značka Cannondale
Katalogové číslo C23238M60

Technické parametry

Barva rámu černá, šedá
Velikost kola S, M, L, XL
Průměr kol 650b / 27,5
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2018
Opotřebení nová
Modelová řada Habit
Pokročilost jezdce Závodní
Materiál rámu karbon
Brzdy v-brzdy / cantilever
Rychlosti/převody 1x12
Rám Habit 27.5, 120mm, BallisTec Carbon, Carbon Link, SmartForm C1 Alloy swingarm, PF30, Flat Mount Brake, Pivoting Der Hanger, 1.5 Si headtube
Vidlice RockShox Pike RC 130mm, Solo Air Spring, Charger Damper BOOST 110x15, Maxle Stealth, 46mm offset
Tlumič Fox Float DPS Performance EVOL SV, 3 Position Adjust
Přední náboj HollowGram, 110x15, DT-Swiss Internals, 28h
Zadní náboj HollowGram, 110x15 , DT-Swiss Internals, 28h
Výplet DT Swiss Competition, Straight Pull
Ráfky WTB Frequency Race i29 TCS 27.5, Tubeless Ready, 29mm Inner
Přední plášť Maxxis DHF 27.5x2.3", 3C Compound, Tubeless Ready, gumwall
Zadní plášť Maxxis DHF 27.5x2.3", 3C Compound, Ardent 27.5x2.25" Tubeless Ready, gumwall
Kliky TRUVATIV DESCENDANT Eagle 7K
Střed Cannondale Alloy PressFit30
Řazení SRAM GX Eagle 12-speed Trigger
Přehazovačka SRAM GX Eagle, 12-speed
Kazeta SRAM 1275 Eagle 10-50t, 12-speed
Řetěz SRAM GX Eagle w/ Powerlock, 12-speed
Přední brzda SRAM Guide R, 180 mm, Centerline Rotors
Zadní brzda SRAM Guide R, 180 mm, Centerline Rotors
Řídítka Cannondale C3 riser, Alloy, 4° upsweep, 9° backsweep, 760x15mm
Gripy Cannondale Lock-On
Představec Cannondale C1, 6061 Alloy, 60mm, 31.8, 5°
Sedlo Fabric Scoop Shallow Elite
Sedlovka RaceFace Aeffect Dropper, 31.6mm, 125/150mm travel.

Popis produktu

Výborné celoodpružené horské kolo určené pro trailové ježdění, karbonový rámový trojúhelník s vidlicí Rock Shox Pike RC a tlumičem Fox Float o zdvihu 130, respektive 120 mm. Teleskopická sedlovka, hydraulické kotoučové brzdy SRAM Guide R a sada řazení SRAM GX Eagle s 1x12 převody.

NÁVYKOVÁ ZÁLEŽITOST

Mohli bychom ho nazvat pouze „zlatý střed“. Je dostatečně výkonný a sebevědomý, aby udržel tempo i se stroji s výrazně vyšším zdvihem, zároveň je ale natolik lehký, živý a hravý, aby se do něj zamilovali i jezdci, jenž si holí nohy. Habit je ale hlavně zaměřen na nejzásadnější část MTB výkonu – čistou, jednoduchou radost z pohybu, díky čemuž budete mít úsměv od ucha k uchu. Pokud hledáte kolo, které zvládne naprosto vše, vyberte si Habit.

KLÍČOVÉ PRVKY

TRAILOVÉ ŘÍZENÍ

  • Geometrie OutFront a vyvážená pozice jezdce optimalizovaná pro využití krátkého představce dělá z Habita vynikající trailovou mašinu ať již jedete nahoru, či dolů.

LEHKÝ A TUHÝ

  • Zadní vzpěry Zero-Pivot a osy LockR dělají zadní stavbu velmi tuhou, lehkou a hlavně efektivní.

HABIT JE PRO KAŽDÉHO JEZDCE

  • Rámy modelu Habit se nabízí ve třech různých podobách. Plně karbonové BallisTec, BallisTec Carbon přední část a SmartForm C1 Alloy zadní stavba, a plně hliníkový? SmartForm C1 Alloy. Všechny verze mají karbonové přepákování tlumiče

SPECIFIKACE DO OPRAVDOVÉHO TERÉNU

  • Široká řídítka, krátký představec, velké kotouče, odolné ráfky a pláště. Habit je připraven pro opravdový terén.

KDYŽ JDE DO TUHÉHO

  • Pro rok 2018 mají modely Habit 1 až 4 širší pláště 2,35 a zdvih vidlice 130 mm pro lepší vlastnosti při sjezdu.

Technologie:

BALLISTEC CARBON

  • Základem konsturkce Ballistec je struktura z ultra pevných vláken podobných těm, které se používají ve zbrojním průmyslu pro výrobu neprůstřelných vest. Ta jsou kombinována s vysoce pevnými a nárazuvzdornými pryskyřicemi, které jsou obdobné pryskyřicím používaných při výrobě baseballových pálek. Vlákna a pryskyřice jsou lehké, tuhé a stvořeny tak, aby vydržely tisíce zkušebních únavových cyklů. Dohromady jsou kombinovány ve vrstvy, které maximalizují anizotropní (směrově specifické) kvality vláken. Abychom doladili tuhost a jízdní komfort rámu, vytvořili jsme na něm síť strategicky umístěných zpevňujících hi modulus vláken.

  • Karbonová konstrukce Cannondale BallisTec vytváří extrémně lehké, tuhé a odolné rámy, které mohou inženýři Cannondale upravovat tak, aby dodali rámu vyvážené vlastnosti při jízdě s přesně navrženou flexí k minimalizaci vibrací a rázů. A ačkoli se jedná o jedny z absolutně nejlehčích rámů světa, rámy Ballistec projdou všemi brutálními destruktivními testy značky. Jsou natolik odolné, že mají doživotní záruku značky.

Cannondale nabízí dva stupně rámů s konstrukcí BallistTec:

  • BallisTec Hi-Mod – Nejlepší verze BallisTec. Obě vyráběné verze rámu mají jako základ stejnou ultra pevnou strukturu, ale Hi-Mod verze používá sofistikovanější mix vláken s dlouhým a ultra dlouhým modulem pružnosti k vytvoření tuhé sítě, která může snížit celkovou hmotnost celého rámu na minimum. Vlákna hi-mod také přináší živější jízdní projev s lepší odezvou a dodávají lepší cit pro jízdní povrch, takže je jízda na hraně pod větší kontrolou.

  • BallisTec Carbon – Kombinace stejné základní struktury, tvarů a vrstvení jako u rámu Hi-Mod, ale s jízdním projevem a tuhostí, která je dotvářena s větším podílem vláken se středním modulem pružnosti. Využití těchto vláken mírně navyšuje hmotnost rámu a přináší vynikající kvalitu jízdy, odolnosti a nízké hmotnosti technologie Ballistec Carbon pro širší skupinu cyklistů.

KLIKY HOLLOWGRAM

  • Stvořeny tak, aby navýšily benefity sytému BB30. Kliky Hollowgram jsou nejlehčí a nejefektivnější kliky na současném trhu.

HOLLOWGRAM SISL2

  • Nejlehčí a nevýkonnější kliky. HollowGram SiSL2 těží z více jak 13 let vývoje. Dva kované a strojově opracované kusy mají odstraněné všechny gramy nadbytečného materiálu tak, aby svým spojením vytvořily dostatečně lehké a tuhé kliky, které mohou být použity na nejlepších silničních kolech, ale měly takovou tuhost, že obstojí také na našich horských kolech.

HOLLOWGRAM SI

  • Kliky vytvořené naší patentovanou 3D technologií kování. Hollowgram Si jou lehčí než původní kliky Cannodale. Převodníky jsou upevněny na kovaném duralovém unašeči a přinášejí takovou tuhost a hmotnost, že překonají Shimano Dura-Ace, ale za cenu Ultegry. Hollowgram Si přináší nedostižnou kombinaci výkonu a ceny.

CANNONDALE SI

  • Kliky představené v roce 2016 jsou lehké, kované z jednoho kusu a optimalizované metodou konečných prvků. Přináší systémovou integraci do nižších cenových skupin než kdykoli předtím. Lehčí než Ultegra nebo Force Carbon sdílí stejně výměnný systém unašeče převodníků a jsou plně kompatibilní se středy BB30 a BB30a.

OUTFRONT GEOMETRIE

  • Geometrie OutFront je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.

K ČEMU JE TO DOBRÉ?

  • OutFront je spojením nejlepšího z obou světů. Stabilita a jistota ve velkých rychlostech a zároveň i mrštné ovládání v nízké rychlosti.

  • Konvenční myšlení říká, že řízení kola je buď rychlé a hbité, což také zapříčiňuje jeho nervozitu ve vysoké rychlosti, nebo je položené a stabilní, což zapříčiňuje jeho pomalost a zalamování řídítek v nízké rychlosti. Geometrie OutFront nyní dokazuje, že konvenční myšlení se mýlí.

  • OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který zlepšuje stabilitu kola v rychlosti, ale který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:

  • Zaprvé, prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného „panického“ brzdění.

  • Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.

  • Tím, že použijeme větší předsazení osy předního kola ke snížení „stopy“, můžeme více položit úhel vidlice, ale bez omezení řízení v pomalé rychlosti, které je s ním obvykle spojeno. Používáme tak to nejlepší z obou světů – stabilitu v rychlosti a náročném terénu, a zároveň rychlost a hbitost řízení v nízké rychlosti a při jízdě do vrchu.

SMARTFORMED ALLOY

  • Komplexní mix hydroformování, mechanického tvarování, zeslabování, dvojitého svařování a tepelného zpracování. SmartForming je nejvyspělejší technologie zpracování duralu na světě a přináší lehčí a pevnější rámy.

  • Díky spojení třech dekád zkušeností s tvorbou duralových konstrukcí a našeho vlastního pokročilého konstrukčního procesu s názvem Flow Modeling přináší naše technologie SmartForming precizní práci s tloušťkou trubek a jejich tvarem. Koncentruje materiál přesně tam, kde je třeba, a maximalizuje tak tuhost a pevnost, ale také odebírá každý zbytečný gram celé konstrukce. Všechno vnitřní zeslabování je tvořeno pomocí hladkých kuželovitých přechodů a eliminuje náhlé změny v tloušťce materiálu, které vedou k nadměrnému zatížení materiálu. Na rozdíl od tmelených a zabarvených svarů naší konkurence, legendární dvojité svary vytvářejí nejpevnější možné spojení. V kombinaci s našim tepelným zpracováním rámu po svařování je stvořena opravdová jednodílná stavba a vy tak máte k dispozici nejmodernější duralové rámy světa.

  • SmartForm C1 Premium:
    Naše nejpokročilejší technologie uplatněná tam, kde se počítá každý gram. Využíváme zde všechny prvky formování a tvarování jako u konstrukce C1, ale využíváme duralovou slitinu 6069 místo 6061. Vyšší pevnost v tahu je vykoupena vyšší cenou a těžší prací z touto slitinou. Ale můžeme použít méně materiálu a dosáhnout nižší hmotnosti při zachování mimořádné tuhosti a pevnosti.

  • SmartForm C1:
    Pokročilá duralová konstrukce. C1 využívá všechny techniky v našem arzenálu k odstranění přebytečného materiálu a vytvoření pokročile optimalizovaných tvarů trubek. Hydroforming, zužování, mechanické tváření, kování, propracované zeslabování a všechny svary s dvojitým přebrušováním. Vše dohromady vytváří rámy, které jsou neskutečně lehké, extrémně tuhé s dokonalým jízdním projevem, který pochází pouze od Cannondale.

  • SmartForm C2:
    Ne všechny rámy mohou být C1. Je to prostě příliš nákladné a pracné. Ale vášeň pro vysoce výkonné rámy se nese celým naším portfoliem. Rámy SmartForm C2 mají mnoho sofistikovaných technik, které naleznete na nedostižných rámech C1. Propracované zeslabování, precizně kontrolované tvary trubek a dvojité přebrušování svarů dohromady tvoří rámy, které jiní nazývají svými nejlepšími. Nízká hmotnost, vynikající tuhost a nedostižný jízdní projev Cannondale dodávají neuvěřitelný výkon a hodnotu.

  • SmartForm C3:
    V rámech C3 se potkává naše posedlost výkonem s hodnotou pro široké pole cyklistů. Rámy SmartForm C3 využívají stejnou slitinu duralu 6061 a stejné techniky jako zbytek řady SmartForm, ale jsou vytvořeny způsobem, který je tvoří méně nákladné. Méně agresivní zeslabování, méně radikální tvary trubek a hladké svary pouze v místech, které jsou životně důležité pro pevnost a krásu. I když se jedná o naše nejdostupnější rámy, stále mají konstrukci Cannondale Advanced Aluminium a jsou hezčí než cokoli jiného ve své třídě.

VIDLICE LEFTY

  • Dokonalé vlasnosti pružení díky nekonvenčnímu technologickému řešení. Nejlehčí, nejtužší přední pružení s nejhladším chodem.

  • Jet přesně tam kam chcete, vyžaduje precizní práci při zatáčení a špičkovou kontrolu nad řízením, což jsou dvě oblasti, ve kterých je Lefty jedinečná.

  • Jednonohá konstrukce s dvěma korunkami přináší velkou tuhost, kterou prostě dvounohé vidlice prostě nemůžou dosáhnout.

  • Unikátní jehlová ložiska Lefty a jejich zasouvací konstrukce udržuje pružení aktivní pod velkým zatížením, a to i pod takovým, které ostatní vidlice znehybní. A Lefty to vše dokáže i přes to, že je jednou z nejlehčích na světě.

  • To vše vytváří systém předního odpružení, které vám umožní projet jakýkoli terén zrovna tak, jak chcete. Bez poddajnosti, zadrhávání, prostě jen čistá a precizní kontrola. Takže zahoďte své předsudky a posuňte se na novou úroveň výkonu s vidlicí Lefty.

DVOJITÁ INTEGROVANÁ KORUNKA

  • Díky spojení oversize sloupku nad a pod hlavovou trubkou, dokáží dvě korunky vidlice mnohem lépe rozložit síly, než pouze jedna korunka u běžné vidlice. Lefty je tak výrazně tužší a pevnější.

OBRÁCENÁ KONSTRUKCE

  • Stejně tak jako motocyklové vidlice má i Lefty větší průměr nahoře, což ne nejlepší řešení pro snížení flexe a navýšení pevnosti.

ODDĚLENÉ TLUMENÍ

  • Zapouzdřená tlumící patrona udržuje vzduch a olej oddělený od sebe čímž přináší konsistentní a předvídatelných chod.

HYBRIDNÍ SYSTÉM JEHLIČKOVÝCH LOŽISEK

  • Nízké tření jehličkových ložisek v kombinaci s jejich hladkým klouzáním udržuje odpružení v hladkém chodu i při nejtvrdších nárazech.

INTEGROVANÁ OSA

  • Osa předního kola se zužuje z 25 mm na 15 mm, je vyrobena 3D kováním a je nedílnou součástí celé spodní části nohy vidlice. Toto řešení vytváří tuhost, které běžné vidlice prostě nemohou dosáhnout.

OVLÁDÁNÍ PBR

  • Zvětšená prostřední část zjednodušuje aktivaci „zamykání“ vidlice (nejedná se o zámek chodu, ale zvýšení komprese, která funguje obdobně, ale stále umožňuje minimální chod). Menší a vyšší ovládání tlumení je možné dobře uchopit a otočit.

Tabulka velikostí

O značce Cannondale