Základní informace
Kategorie | Celoodpružená elektrokola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 95223-54 |
Technické parametry
Barva rámu | černá |
---|---|
Velikost kola | S1, S2, S3, S4, S5, S6 |
Průměr kol | 650b / 27,5″, 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2023 |
Modelová řada | Turbo Levo |
Pokročilost jezdce | Rekreační, Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Rám | Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing |
Vidlice | Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel |
Tlumič | FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm |
Přední náboj | Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h |
Zadní náboj | Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
Výplet | DT Swiss Industry |
Ráfky | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Přední plášť | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
Zadní plášť | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
Kliky | Praxis Forged/Custom Offset/ISIS Spindle Interface, 160mm |
Převodníky | SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34T, steel |
Řazení | SRAM SX Eagle, 12-speed |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Kazeta | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Řetěz | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Přední brzda | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm |
Zadní brzda | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Řídítka | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Gripy | Specialized Trail Grips |
Představec | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Sedlo | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Sedlovka | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm |
Uložení motoru | středový pohon |
Motor | Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned Motor |
Ovládání motoru | Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Baterie | Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh |
Kapacita baterie (Wh) | 700 Wh |
Nabíječka | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Zcela nový model Levo poskytuje neuvěřitelný výkon, abyste mohli jezdit více trailů, díky bezkonkurenční kombinaci kvality jízdy, využitelného výkonu a dojezdu. Od svého uvedení na trh nastavilo Levo laťku, o kterou usilují všechny ostatní e-MTB a nové Levo ji opět zvyšuje.
Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 700Wh baterie a řídicí jednotka Turbo Connect Unit poskytují nejlepší točivý moment v kategorii 90 Nm a výkon 565 W až na pět hodin jízdy, což vám umožní jezdit dál a rychleji než kdykoli předtím.
Geometrie mullet (27.5" kolo vzadu a 29" kolo vpředu) přínáší výhody obou průměrů kol. Velké kolo vpředu zlepšuje trakci a průchodnost terénem, přičemž menší průměr vzadu zlepšuje obratnost a zvyšuje hravost kola. Velkorysý kokpit vás usadí na střed kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, položenější úhel hlavové trubky a snížený offset vidlice zajišťují stabilitu na nerovnostech.
Řídící jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
Levo nabízí dvě nastavení geometrie, takže si jej můžete snadno nastavit podle svých preferencí pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Výšku středového složení lze nastavit nahoru nebo dolů o 7 mm.
Odpružení modelu Levo má 150 mm zdvih vzadu a je citlivé i na malých nerovnostech, pohlcuje velké nárazy bez jediného škubnutí, s klidem zvládá i zatáčky s velkým přetížením, ale přesto nabízí úžasnou odezvu na šlapání a přenáší vaši sílu na zem s maximální účinností.
Hlavní přednosti a parametry:
- Moderní trailový rám M5 premium alloy
- Elektrický pohon Turbo Full Power 2.2
- Výkon elektromotoru 565W, kroutící moment 90Nm
- Kapacita baterie 700Wh poskytne energii až na 5h
- Prvotřídní odpružení RockShox.
- Mechanická sada Sram GX Eagle 1x12
- Čtyřpístkové hydraulické brzdy
- Teleskopická sedlovka
- Ovládací jednotka Turbo Control Unit Mastermind
Tabulka velikostí
