Celoodpružené elektrokolo Trek Fuel EXe 9.7 - galactic grey to black fade

Celoodpružené elektrokolo Fuel EXe 9.7 vyplňuje mezeru mezi koly s plnou podporou šlapání a tradičními koly. Je postaveno na karbonovém rámu, který je ve středu osazen malým a nenápadným motorem, takže je jízda lehká, hravá a tichá. Více

196 990 Kč
Ušetříte: 12 500 Kč 209 490 Kč (sleva 6%) Transparentní cena
  • Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
Tabulka velikostí

Základní informace

Kategorie Celoodpružená elektrokola
Značka TREK
Katalogové číslo 527239-CHBK

Technické parametry

Barva rámu šedá
Velikost kola S, M, L, XL
Průměr kol 29
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2023
Opotřebení nové
Modelová řada Fuel EXe
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x12
Hmotnost 19.05 kg
Velikosti M, S, L, XL
Rám OCLV karbon
Vidlice Fox Rhythm 36, vzduchová, 150 mm
Tlumič Fox Performance Float X, vzduchový 140 mm
Přední kolo Bontrager Line Comp 30
Zadní kolo Bontrager Line Comp 30
Přední náboj Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů
Zadní náboj Bontrager slitina, zapouzdřené ložisko, 6 šroubů, Rapid Drive 108, ořech Freehub Shimano MicroSpline
Přední plášť Bontrager XR5 Team Issue, TLR, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50
Zadní plášť Bontrager XR5 Team Issue, TLR, vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50
Kliky E*thirteen E*spec Plus
Převodníky 34T
Řazení Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Přehazovačka Shimano XT M8100, dlouhé ramínko
Kazeta Shimano SLX M7100, 10-51, 12 rychlostí
Řetěz Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Brzdy specifikace čtyřpístkové hydraulické kotoučové
Přední brzda Shimano Deore M6100
Zadní brzda Shimano Deore M6100
Řídítka Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 780 mm
Gripy Bontrager XR Trail Elite
Představec Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 45 mm
Sedlo Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm
Sedlovka TranzX JD-YSP39, vnitřní vedení
Uložení motoru středový pohon
Motor TQ-HPR50
Ovládání motoru Displej TQ LED s konektivitou Bluetooth a ANT+, TQ ovládání z řídítek
Baterie TQ
Kapacita baterie (Wh) 360Wh
Nabíječka Nabíječka TQ 4A

Popis produktu

Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.

Celoodpružené elektrokolo Fuel EXe 9.7 vyplňuje mezeru mezi koly s plnou podporou šlapání a tradičními koly. Je postaveno na karbonovém rámu, který je ve středu osazen malým a nenápadným motorem, takže je jízda lehká, hravá a tichá. S kolem Fuel EXe získáte přínos elektrické podpory šlapání při dlouhých stoupáních bez ztráty hravosti tradičního trailového kola.

Karbonový rám je osazen odpruženou vidlicí Fox o zdvihu 150mm a poddajným zadním odpružením Fox 140mm s technologií zadní stavby Active Braking Pivot. Zadní stavba také obsahuje otočný čep Mino Link, díky kterému můžete změnit geometrii kola tak, aby lépe odpovídalo vašemu jízdnímu stylu.

Kotoučové hydraulické čtyřpístkové brzdy se postarají, abyste měli rychlost pod kontrolou v každém okamžiku.

Teleskopická sedlovka umožní lepší práci s těžištěm a tím snadnější průjezd technických a strmých pasáží.

Srdcem kola je zcela nová pohonná jednotka TQ HPR50. Jedná se o velmi malou a lehkou (1800 g) pohonnou jednotku s válečkovým harmonickým mechanismem, která poskytuje vysoký kroutící moment 50 Nm a je velmi tichá. V případě jízdy bez podpory jednotka neklade žádný odpor, takže jedete jako na klasickém kole.

Pohonnou jednotku a režimy podpory můžete ovládat přímo z řídítek díky nenápadnému integrovanému ovladači.

Veškeré důležité informace a metriky o vaší jízdě a stavu systému vám poskytuje dvoupalcový displej jež je zarovnaný s horní rámovou trubkou a není z boku ani vidět. Při pohledu shora však jasně a ostře ukazuje všechny podrobnosti a to i na slunci díky vysokému kontrastu. Systém se zapíná a vypíná jediným tlačítkem, kterým lze přepínat mezi jednotlivými obrazovkami.

Energii systému dodává baterie s kapacitou 360 Wh v lehkém provedení o hmotnosti jen 1835g, která je chytře zaintegrovaná v dolní rámové trubce a lze ji vyjmout. Baterie poskytne energii na 2-5 hodin jízdy a lze ji nabít do plné kapacity za pouhé 2 hodiny. K systému lze navíc dokoupit a připojit přídavnou baterii, která rozšíří dojezd na 3-7.5 hodiny.

Hlavní přednosti a parametry:

  • Karbonový rám OCLV se zdvihem 140 mm
  • Technologie Active Braking Pivot
  • Výměnný člen Mino Link pro změnu geometrie (0.5° úhel hlavové trubky / 10 mm výška středového složení)
  • Výkonná (50 Nm), malá a lehká (1800 g) pohonná jednotka TQ-HPR50
  • Jednoduchý systém řazení 1x12 s dostatečným rozsahem převodů
  • Integrovaný a elegantní ovladač na řídítkách
  • Integrovaný displej na horní rámové trubce
  • Teleskopická sedlovka
  • Vnitřní vedení bovdenů, kabeláže a hadic brzd
  • Vyjímatelná baterie
  • Možnost dokoupení přídavné baterie
  • Odpružená vidlice 150 mm zdvihu

Technologie:

Pohonná jednotka TQ-HPR50
Srdcem kola je zcela nová pohonná jednotka TQ HPR50. Jedná se o velmi malou a lehkou (1800 g) pohonnou jednotku s válečkovým harmonickým mechanismem, která poskytuje vysoký kroutící moment 50 Nm a je velmi tichá. Co je to válečková harmonická pohonná jednotka? Jedná se o relativně jednoduchý, avšak geniální pohonný mechanismus, který pracuje podobně jako rotační motor, avšak je mnohem propracovanější. Vnitřně se skládá ze tří soustředných přesných kusů: eliptického generátoru vln, vnitřního pružného ozubeného kola a tuhého ozubeného kola, které zajišťují pohyb vpřed a jsou zároveň malé a lehké. Oproti tradičním ozubeným řemenovým pohonům je válečková harmonická pohonná jednotka menší, výkonnější, hladší a odolnější.

Díky své přesnosti, odolnosti a kompaktnímu designu se válečkové harmonické pohonné jednotky a konkrétně pak ta od TQ používají ve vesmírném, leteckém a zdravotnickém průmyslu a robotice. Ze stejných důvodů jsou úspěšné v lunárních modulech a chirurgických robotech a skvěle fungují i v elektrokolech.

HPR50 váží pouhých 1 800 gramů a je tak o 1 100 gramů lehčí než jiné vysoce výkonné pohonné systémy.

HPR50 pasuje pěkně za přední převodník, takže Fuel EXe je elegantnější než tradiční elektrokola.

Malá velikost motoru HPR50 umožňuje minimální 135mm Q-faktor (vzdálenost mezi vnějším okrajem ramen klik měřená vodorovně) a zajišťuje pohodlnou jízdní pozici jako kolo bez podpory.

Vyvážený točivý moment 50 Nm nabízí potřebnou úroveň podpory, která není příliš velká a netrhá s vámi jako elektrokola s plným výkonem 85–90 Nm.

HPR50 neobsahuje hlučné řemeny a ozubená kola, díky čemuž je ve srovnání s ostatními systémy velmi tichý.

Systém Active Braking Pivot
Systém Active Braking Pivot umožňuje technikům seřídit tlumení tak, aby reagovalo na zrychlení a brzdění nezávisle. Výsledkem je spolehlivá ovladatelnost jak ve chvíli prudké akcelerace, tak ve chvíli intenzivního brždění.

Tabulka velikostí

O značce TREK

Americký výrobce špičkových jízdních kol na kvalitních lehkých hliníkových rámech.