Celoodpružené elektrokolo Specialized Turbo Levo Pro - satin redwood/smoke/black

Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Pro, které dostalo novou řídící jednotku MasterMind TCU, integrovaný dispej s možnosti zobrazení mnoho metrik, vylepšená pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System a geometrie inspirovaná modelem Stumpjumper EVO s řešením Mullet. Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox Float Factory a sadou Sram XO1. Více

Prodej produktu ukončen.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Celoodpružená elektrokola
Určení pánské
Značka Specialized
Katalogové číslo 95221-11

Technické parametry

Barva rámu červená
Velikost kola S5
Průměr kol 650b / 27,5, 29
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2022
Opotřebení nové
Modelová řada Levo
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu karbon
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x12
Rám FACT 11m full carbon, 29" front wheel, 27.5" rear wheel, full internal cable routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel, geo adjust head tube, geo adjust horst pivot
Katalogové číslo 95221-11
Vidlice FOX FLOAT 38 Factory 29, Grip2 damper, 44mm offset, HSC, LSC, HSR, LSR, 110x15mm, 1.5" tapered steerer, 160mm travel, Kashima
Tlumič FOX FLOAT X2 Factory, LSC, LSR, 2-position lever, 55x210mm, Kashima
Přední kolo Traverse Carbon 29
Zadní kolo Traverse Carbon 27.5
Přední plášť Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Zadní plášť Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
Kliky Praxis Carbon M30, custom offset, 160mm
Převodníky SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 34T, steel
Řazení SRAM XO1 Eagle trigger, 12-speed, single click
Přehazovačka SRAM X01 Eagle, 12-speed
Kazeta SRAM XG-1295 Eagle, 10-52t
Řetěz SRAX X01 Eagle, 12-speed
Přední brzda SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
Zadní brzda SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc
Řídítka Specialized Trail, FACT Carbon, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm, 35mm
Gripy Deity, Knuckleduster, Black
Představec Deity Copperhead, 35.0mm
Sedlo Bridge, 155/143mm, Hollow Ti-rails
Sedlovka FOX Transfer, 30.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 200mm
Uložení motoru středový pohon
Motor Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
Ovládání motoru Specialized MasterMind TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Baterie Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Kapacita baterie (Wh) 700 Wh
Nabíječka Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug

Popis produktu

Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Pro, které dostalo novou řídící jednotku MasterMind TCU, integrovaný dispej s možnosti zobrazení mnoho metrik, vylepšená pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System a geometrie inspirovaná modelem Stumpjumper EVO s řešením Mullet. Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox Float Factory a sadou Sram XO1. 

Turbo Levo Pro je postaveno na perfektně vyladěném odpružení Fox. Vidlice je konkrétně Fox Float 38 Factory se 160 mm zdvihem a úpravou Kashima. Zadní tlumič je poté Fox Float X2 Factory se zdvihem 150 mm a také úpravou Kashima.

Nejvyšší mechanická sada Sram X01 a karbonová kola Traverse Carbon, které kolu dodávají rychlost a velice příjemnou hmotnost. Nesmíme zapomenout na špičkové karbonové kliky Praxis. Ostatní komponenty jsou domácí provenience Specialized. 

Turbo Levo poprvé jako "Mullet"

Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability. 

Geometrie Stumpjumperu EVO

Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.

Možnost změny geometrie

Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiském hlavového složení, která umoňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentrický prvek, který mění výšku středu až o 7 mm. 

Zcela nový mozek "MasterMind TCU"

Specialized připravil pro uvedení 3.generaci elektrokola Specialized Turbo Levo i přepracovanou řidící jednotku MasterMind, která má na starost řídít spolupráci motoru, baterie a další životně důležité elektroniky. První změnu, kterou postřehnete na první pohled je zcela nový integrovaný displej, který je schopný promítát až 30 různých údaju o vaší jízdě. Samotné údaje a jejich pořadí jste schopni snadno nastavit v mobilní aplikaci Mission Control.

Mikro-ladění "MicroTune"

Tato funkce dává možnost mikro-ladění připomocí motoru v rozsahu 10% a to bez ohledu na zvolený jízdní režim. Hlavním benefitem této technologie můžeme brát šetření baterie nebo například srovnání výkonu z ostatními kolegy ve skupině elektrokol.

Vylepšená pohonná jednotka "Turbo Full Power System"

Co se tyče hardwarevého vylepšení, Specialized použil ještě robustnější řemen motoru, který zaručí dlouhodobě hladší a spolehlivější chod. Další viditelnou změnou je lepši voděodolnost hlavního konektoru motoru, což zlepšilo bezpečnost a spolehlivost elektrokola. Na softwarové urovní, Specialized zapracoval na aktualizacích firmwaru pomocí nové jednotky MasterMind.

Perfektní sladění s 700Wh baterií

Motor s označením 2.2 je perfektně naladěn a propojen společně s velice výkonou integrovanou baterií o kapacitě 700 Wh. Toto duo poté řidí samostatná řidící jednotka MasterMind Turbo Control Unit tak, aby bylo nové Turbo Levo co nejefektivnější. 

Specialized garantuje výdrž až 5 hodin plnohodnotné jízdy trailem, kde Vás můžou potkat vysoké výkonové špičky při prudkých výjezdech nebo kontinuální zatížení při jíždě nahoru trailem. Navíc technologie Smart Control zaručí, že Vámi vybranou trasu měřenou časem či kilometry elektrokolo bezproblému zvládne a na konci zbyla ještě lehká rezerva.

S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl

Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každy, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvýžený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky. 

Krátké videopředstavení z dílny SBCR

Tabulka velikostí

O značce Specialized