Základní informace
Kategorie | Trail, all mountain kola |
---|---|
Určení | pánské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 95218-32 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva | černá |
---|---|
Barva rámu | černá |
Průměr kol | 650b / 27,5″ |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2018 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Turbo Levo |
Pokročilost jezdce | Rekreační |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x11 |
Velikosti | M, S, L, XL |
Rám | FACT 9m carbon chassis / M5 Alloy rear triangle, 6Fattie/29 Trail Geometry, Integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 135mm of travel |
Vidlice | Öhlins RXF 36, 6Fattie/29, Single-Tube design, air spring w/ adjustable 3rd chamber, adjustable low speed compression, adjustable rebound, 15x110mm thru-axle, 51mm offset, 150mm of travel |
Tlumič | RockShox Monarch RT3, Rx Trail Tune, AUTOSAG, rebound and 3-position compression adjust, 197x48mm |
Přední náboj | Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h |
Zadní náboj | Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
Výplet | DT Swiss, stainless |
Ráfky | Roval Traverse Carbon 27.5, hookless carbon, 38mm inner width, 24/28h, tubeless ready, hand-built |
Přední plášť | Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8" |
Zadní plášť | Butcher, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.8" |
Kliky | Custom alloy crankarms |
Převodníky | Forged steel, 32T |
Řazení | SRAM X1, trigger, 11-speed |
Přehazovačka | SRAM X01, 11-speed |
Kazeta | SRAM XG-1175, 11-speed, 10-42t |
Řetěz | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
Přední brzda | SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm |
Zadní brzda | SRAM Code R, hydraulic disc, 200mm |
Řídítka | Specialized Trail, 7050 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp |
Gripy | Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness |
Představec | Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
Sedlo | Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm |
Sedlovka | Command Post IRcc, 12-position micro-height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 30.9mm, S: 100mm, M/L/XL: 125mm of travel |
Pedály | Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body |
Uložení motoru | středový pohon |
Motor | Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal |
Ovládání motoru | Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist |
Baterie | Specialized M1-504, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 504Wh, Mission Control App connectivity |
Nabíječka | Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug |
Popis produktu
Často zapomínáme na pravou esenci ježdění - užít si čas, který trávíme na kole sami za sebe. Proč jezdit pořád dokola jen ty stejné traily, když se nyní můžete rozjet kamkoli, protože máte jistotu, že to zvládnete?! A o tom je Turbo Levo FSR Expert Carbon 6Fattie/29 - smát se na kole po celou dobu, co na něm jste a mít energii na objevování nových trailů a míst.S elektro kolem Turbo Levo FSR získáte pečeť kvality pro kterou jsou naše kola známá, ale také spoustu místa nad horní rámovou trubku, aby se vám dobře nastupovalo, ultra krátké řetězové vzpěry, pro hravé ovládání a nízký střed, abyste měli pocit, že jste k trailu přilepeni. S tímto vším souvisí i velice pokročilá technologie zpracování karbonu, která je spjata s našimi nejlepšími S-Works koly. 450 gramů bylo díky tomu ušetřeno, oproti hliníkovému Turbo Levo.
- Rám Turbo Levo FSR je vyroben z karbonu FACT 11m se zadní částí z prémiového hliníku M5, což z něj dělá nejen lehkou, ale i dostatečně tuhou konstrukci. Samotný rám se točí kolem naší geometrie 6Fattie Trail, která se vyznačuje všemi našimi signifikantními znaky v oblasti trailových kol, jako je nízký střed, snížená horní rámová trubka a extra krátké řetězové vzpěry. Kabeláž je vedena vnitřkem, včetně teleskopické sedlovky Command Post IR, baterie je plně integrovaná ve spodní rámové trubce a motor je bezpečně chráněn kovanou výložkou.
- Na zakázku laděný motor Turbo 1.3 Rx Trail stvořen přímo pro Levo, poskytující signifikantní nárůst účinnosti až o 15 % v porovnání s motorem Turbo 1.2. Díky tomu se může řadit na přední pozice v kategorii technologií motorů elektro kol. Má to spoustu dalších vychytávek, o kterých si jiné e-biky mohou nechat jen zdát, jako třeba okamžitý záběr, fantastické řízení tepla, dvojitý volnoběh, který uvolňuje převodovku při dosažení maximální rychlosti, dále pak tichý, konzistentní a plynulý výkon - a to i při maximální síle.
- Baterie Turbo M1-504 má integrovaný Trail displej, modul ANT+/Bluetooth® a schopnost připojit se k aplikaci Mission Control App. K dispozici je výkon 504 Wh a to vše je uloženo ve spodní rámové trubce.