Základní informace
Kategorie | Celoodpružená elektrokola |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 95220-73 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva | černá, fialová |
---|---|
Barva rámu | černá, fialová |
Průměr kol | 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2020 |
Opotřebení | nová |
Modelová řada | Turbo Levo |
Pokročilost jezdce | Rekreační |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x11 |
Rám | Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
Vidlice | RockShox 35 29, DebonAir spring, Motion Control damper, 51mm offset, 15x110mm thru-axle |
Tlumič | RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm |
Přední náboj | Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Zadní náboj | Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
Výplet | DT Swiss Industry |
Ráfky | Roval Traverse 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Přední plášť | Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
Zadní plášť | Eliminator, BLCK DMND Casing, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Kliky | Praxis, 2D cold-forged alloy, custom offset, 165mm |
Řazení | SRAM S700, single-click lever |
Přehazovačka | SRAM NX, 11-speed |
Kazeta | SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t |
Řetěz | KMC X11ET, 11-speed w/ Missing Link™ |
Přední brzda | SRAM Level T hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 200mm |
Zadní brzda | SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 200mm |
Řídítka | Specialized Trail, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 27mm rise, 780mm, 31.8mm clamp |
Gripy | Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
Představec | Specialized Trail, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
Sedlo | Body Geometry Myth 155 S, Body Geometry Henge 143 M/L/XL, steel rails |
Sedlovka | TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel |
Pedály | Specialized Dirt |
Motor | Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned , 250W nominal |
Ovládání motoru | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
Baterie | Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh |
Kapacita baterie (Wh) | 500 Wh |
Nabíječka | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
Popis produktu
Nové Turbo Levo s geometricky nepokročilejším eMtb rámem s asymetrickým designem Sidearm, vyrobeným z hliníku M5. Kromě tohoto ohromujícího rámu jsme přidali 150 mm odpružení + nejplynulejší a nejvýkonnější motor.
Hlavní přednosti a parametry:
ROZBITÉ SJEZDY. PRUDKÁ STOUPÁNÍ? KLIDNĚ: Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko. Dále jsme otevřeli hlavový úhe pro jistější sjezdy a strmější úhel sedla, abychom zlepšili efektivitu výjezdů.
VĚTŠÍ VÝKON, VĚTŠÍ DOJEZD: Motor Specialized 2.1 u kola Kenevo zesiluje Vaše šlapání o 410%. A pokud jde o dojezd, baterie M2 vám poskytne dostatek energie. Naše aplikace Mission Control pro řízení vyjížděk dokáže automaticky spravovat baterii a zajistit, aby vydržela tak dlouho, jak jen potřebujete. Více síly, více kilometrů, více zábavy.
M5 alloy Sidearm frame offers outstanding ride quality and control.
Nejplynulejší a nejsilnější motor na trhu.
150mm of suspension front and rear, courtesy of RockShox.