Základní informace
Kategorie | Celoodpružená elektrokola |
---|---|
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | 95222-56 |
Aktuální | U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat. |
Technické parametry
Barva rámu | červená |
---|---|
Velikost kola | S1, S2, S3, S4, S5, S6 |
Průměr kol | 650b / 27,5″, 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2023 |
Opotřebení | nové |
Modelová řada | Turbo Levo |
Pokročilost jezdce | Sportovní |
Materiál rámu | hliník |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Velikosti | S4, S6, S1, S5, S2, S3 |
Rám | FSR Alloy Frame, 29" front wheel, 27.5" rear whee |
Vidlice | FOX Rhythm 36 |
Tlumič | FOX Float DPS |
Přední náboj | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Zadní náboj | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
Výplet | DT Swiss Industry |
Ráfky | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Přední plášť | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
Zadní plášť | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
Kliky | Praxis forged M30, custom offset, 160mm |
Převodníky | SRAM Eagle, 104 BCD, 34T, steel |
Řazení | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle, 12-speed |
Kazeta | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Řetěz | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Přední brzda | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Zadní brzda | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
Řídítka | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Gripy | Specialized Trail Grips |
Představec | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Sedlo | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Sedlovka | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
Uložení motoru | středový pohon |
Motor | Specialized Turbo Full Power System 2.2 |
Ovládání motoru | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
Baterie | Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh |
Kapacita baterie (Wh) | 700 Wh |
Nabíječka | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
Popis produktu
Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.
Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Comp Alloy, které dostalo vylepšenou pohonnou jednotkou Specialized Turbo Full Power System 2.2 a geometrií inspirovanou modelem Stumpjumper EVO s řešením "Mullet". Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox a sadou Sram GX. Baterie o kapacitě 700Wh.
Turbo Levo Alloy je postaveno na kvalitním odpružení Fox. Konkrétně vidlicí Fox Rhythm 160 mm zdvihem. Zadní tlumič je poté Fox Float DPS se zdvihem 150 mm.
Kvalitní mechanická sada Sram GX. Nesmíme zapomenout na kliky Praxis a ostatní komponenty provenience Specialized.
Turbo Levo poprvé jako "Mullet"
Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability.
Geometrie Stumpjumperu EVO
Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.
Možnost změny geometrie
Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiskem hlavového složení, která umožňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentricky prvek, který mění výšku středu až o 7 mm.
Vylepšená pohonná jednotka "Turbo Full Power System"
Co se tyče hardwarového vylepšení, Specialized použil ještě robustnější řemen motoru, který zaručí dlouhodobě hladší a spolehlivější chod. Další viditelnou změnou je lepši voděodolnost hlavního konektoru motoru, což zlepšilo bezpečnost a spolehlivost elektrokola. Na softwarové úrovní, Specialized zapracoval na aktualizacích firmwaru pomocí nové jednotky MasterMind.
S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl
Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každý, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvážený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky.
Hlavní přednosti a parametry:
- Nová pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System 2.2
- Baterie o kapacitě 700Wh
- Vyladěná trailová geometrie
- Kvalitní odpružení RockShox
- Spolehlivá sada Sram GX 1x12
- Teleskopická jednotka
- Možnost volby mezi klasickými 29" koly nebo řešením Mullet