Celoodpružené elektrokolo Specialized Levo Comp Alloy NB - flo red/black

Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Comp Alloy, které dostalo vylepšenou pohonnou jednotkou Specialized Turbo Full Power System 2.2 a geometrií inspirovanou modelem Stumpjumper EVO s řešením "Mullet". Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox a sadou Sram GX. Baterie o kapacitě 700Wh. Více

Produkt je momentálně nedostupný.

Vyberte si prosím podobné zboží.

Základní informace

Kategorie Celoodpružená elektrokola
Značka Specialized
Katalogové číslo 95222-56
Aktuální U některých kol může dojít ke zpoždění 6-10 dní při stavbě. V takovém případě vás budeme kontaktovat.

Technické parametry

Barva rámu červená
Velikost kola S1, S2, S3, S4, S5, S6
Průměr kol 650b / 27,5″, 29
Konstrukce Celoodpružené
Sezóna 2023
Opotřebení nové
Modelová řada Turbo Levo
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu hliník
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x12
Velikosti S4, S6, S1, S5, S2, S3
Rám FSR Alloy Frame, 29" front wheel, 27.5" rear whee
Vidlice FOX Rhythm 36
Tlumič FOX Float DPS
Přední náboj Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Zadní náboj Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
Výplet DT Swiss Industry
Ráfky Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Přední plášť Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6"
Zadní plášť Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6"
Kliky Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Převodníky SRAM Eagle, 104 BCD, 34T, steel
Řazení SRAM GX Eagle, 12-speed
Přehazovačka SRAM GX Eagle, 12-speed
Kazeta Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
Řetěz SRAM NX Eagle, 12-speed
Přední brzda SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Zadní brzda SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Řídítka Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Gripy Specialized Trail Grips
Představec Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Sedlo Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Sedlovka X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
Uložení motoru středový pohon
Motor Specialized Turbo Full Power System 2.2
Ovládání motoru Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Baterie Specialized M3-700, Integrated battery, 700Wh
Kapacita baterie (Wh) 700 Wh
Nabíječka Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug

Popis produktu

Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.

U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné.

Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Comp Alloy, které dostalo vylepšenou pohonnou jednotkou Specialized Turbo Full Power System 2.2 a geometrií inspirovanou modelem Stumpjumper EVO s řešením "Mullet". Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox a sadou Sram GX. Baterie o kapacitě 700Wh.

Turbo Levo Alloy je postaveno na kvalitním odpružení Fox. Konkrétně vidlicí Fox Rhythm 160 mm zdvihem. Zadní tlumič je poté Fox Float DPS se zdvihem 150 mm.

Kvalitní mechanická sada Sram GX. Nesmíme zapomenout na kliky Praxis a ostatní komponenty provenience Specialized. 

Turbo Levo poprvé jako "Mullet"

Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability. 

Geometrie Stumpjumperu EVO

Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.

Možnost změny geometrie

Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiskem hlavového složení, která umožňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentricky prvek, který mění výšku středu až o 7 mm. 

Vylepšená pohonná jednotka "Turbo Full Power System"

Co se tyče hardwarového vylepšení, Specialized použil ještě robustnější řemen motoru, který zaručí dlouhodobě hladší a spolehlivější chod. Další viditelnou změnou je lepši voděodolnost hlavního konektoru motoru, což zlepšilo bezpečnost a spolehlivost elektrokola. Na softwarové úrovní, Specialized zapracoval na aktualizacích firmwaru pomocí nové jednotky MasterMind.

S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl

Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každý, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvážený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky. 

Hlavní přednosti a parametry:

  • Nová pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System 2.2
  • Baterie o kapacitě 700Wh
  • Vyladěná trailová geometrie
  • Kvalitní odpružení RockShox
  • Spolehlivá sada Sram GX 1x12
  • Teleskopická jednotka
  • Možnost volby mezi klasickými 29" koly nebo řešením Mullet

Tabulka velikostí

O značce Specialized