Celoodpružené elektrokolo Specialized Levo Alloy - oasis/black

Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Alloy, které dostalo vylepšenou pohonnou jednotkou Specialized Turbo Full Power System 2.2 a geometrií inspirovanou modelem Stumpjumper EVO s řešením "Mullet". Elektrokolo je vybaveno odpružením RockShox a sadou Sram SX/NX. Baterie o kapacitě 500Wh. Více

6 791.67 EUR
  • Vyberte variantu pro upřesnění dostupnosti.
Tabulka velikostí
  • Doprava od 32.00 EUR.

Základní informace

Kategorie Celoodpružená elektrokola
Určení pánské, dámské
Značka Specialized
Katalogové číslo 95222-75

Technické parametry

Barva rámu zelená
Velikost kola S1, S2, S3, S4, S5, S6
Průměr kol 650b / 27,5
Sezóna 2022
Opotřebení nové
Modelová řada Levo
Pokročilost jezdce Sportovní
Materiál rámu hliník
Rychlosti/převody 1x12
Rám FSR Alloy Frame, 29" front wheel, 27.5" rear wheel
Katalogové číslo 95222-75
Vidlice RockShox 35 Silver
Tlumič RockShox Deluxe
Přední náboj Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 32h
Zadní náboj Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
Výplet DT Swiss Industry
Ráfky Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Kliky Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Převodníky SRAM Eagle, 104 BCD, 34T, steel
Řazení SRAM SX Eagle, 12-speed
Přehazovačka SRAM SX Eagle, 12-speed
Kazeta SRAM NX Eagle PG-1230, 12-speed, 11-50t
Řetěz SRAM NX Eagle, 12-speed
Přední brzda SRAM G2
Zadní brzda SRAM G2
Řídítka Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Gripy Specialized Trail Grips
Představec Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Sedlo Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
Sedlovka TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm
Motor Specialized Turbo Full Power System 2.2
Ovládání motoru Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Nabíječka Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug

Popis produktu

Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Alloy, které dostalo vylepšenou pohonnou jednotkou Specialized Turbo Full Power System 2.2 a geometrií inspirovanou modelem Stumpjumper EVO s řešením "Mullet". Elektrokolo je vybaveno odpružením RockShox a sadou Sram SX/NX. 

Turbo Levo Alloy je postaveno na kvalitním odpružení RockShox. Konkrétně vidlicí RockShox 35 se 160 mm zdvihem. Zadní tlumič je poté RockShox Deluxe se zdvihem 150 mm.

Kvalitní mechanická sada Sram SX/NX. Nesmíme zapomenout na kliky Praxis a ostatní komponenty provenience Specialized. 

Turbo Levo poprvé jako "Mullet"

Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability. 

Geometrie Stumpjumperu EVO

Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.

Možnost změny geometrie

Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiskem hlavového složení, která umožňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentricky prvek, který mění výšku středu až o 7 mm. 

Vylepšená pohonná jednotka "Turbo Full Power System"

Co se tyče hardwarového vylepšení, Specialized použil ještě robustnější řemen motoru, který zaručí dlouhodobě hladší a spolehlivější chod. Další viditelnou změnou je lepši voděodolnost hlavního konektoru motoru, což zlepšilo bezpečnost a spolehlivost elektrokola. Na softwarové úrovní, Specialized zapracoval na aktualizacích firmwaru pomocí nové jednotky MasterMind.

S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl

Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každý, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvážený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky. 

Hlavní přednosti a parametry:

  • Nová pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System 2.2
  • Baterie o kapacitě 500Wh
  • Vyladěná trailová geometrie
  • Kvalitní odpružení RockShox
  • Spolehlivá sada Sram SX/NX 1x12
  • Teleskopická jednotka
  • Možnost volby mezi klasickými 29" koly nebo řešením Mullet

Tabulka velikostí

O značce Specialized