Celoodpružená horská kola Specialized
Upřesnit výběr produktů 3 Zrušit filtry
-
- S5
Celoodpružené trailové horské kolo Status je zaměřené na zábavu a vybavené geometrií Mixed-Wheel Trail Geometry. Přepákování zadní stavby osvědčeným systémem FSR a rám se zdvihem 160 mm, vyrobený z odolné slitiny M5, s vidlicí FOX 36 o zdvihu 160 mm a čtyřpístkovými brzdami SRAM Code R.
-
- S5
Celoodpružené trailové horské kolo Status je zaměřené na zábavu a vybavené geometrií Mixed-Wheel Trail Geometry. Přepákování zadní stavby osvědčeným systémem FSR a rám se zdvihem 160 mm, vyrobený z odolné slitiny M5, s vidlicí FOX 36 o zdvihu 160 mm a čtyřpístkovými brzdami SRAM Code R.
-
Legendární Pivot Cycles u nás v Radotíně
-
- XL
Specialized S-Works Epic Evo se dá svým zdvihem považovat za trailové kolo ale svou lehkostí a pohodlím je také ideální zbraň na dlouhé maratony. 120 mm zdvih vidlice Fox Float 34 Factory dává kolu možnost svezení na lesních trailech. Varianta EVO není osazená inteligentním odpružením Brain ale klasickým tlumičem Fox. Jedinečná bezdrátová elektronická sada Sram XX1 AXS zajišťuje bleskově přesné řazení.
-
- −20 %
- S3
Celoodpružené horské kolo Stumpjumper EVO představuje skvělý univerzál, který vás nezklame od lehčích flow trailů, až po technické drsné sjezdy s velkými dropy a skoky. Díky efektivnímu přepákování a odpružení, lehkému karbonovému rámu a výpletům, kolo skvěle jede i na delších vyjížďkách a ochotně stoupá do kopců.
-
- −13 %
- S1
Celoodpružené kolo na karbonovém rámu FACT 11m, které zvládne, díky nízké hmotnosti a vyladěnému odpružení FOX, jak celodenní šlapání, tak drsnější enduro. Osazeno elektronickým bezdrátovým řazením Sram GX Eagle AXS 1x12, čtyřpístkovými brzdami Sram a teleskopickou sedlovkou.
-
- S2
Endurový speciál postavený na lehkém karbonovém rámu FACT 11m a osazený odpružením RockShox, mechanickým řazením Sram GX Eagle a teleskopickou sedlovkou.
Jak vybrat celoodpružené kolo
Při výběru celoodpruženého kola budete volit zejména výšku zdvihu odpružení podle náročnosti terénu, v němž se chcete pohybovat. Čím vyšší zdvih, tím náročnější terén kolo zvládne zejména ve sjezdu, ale ztrácí na efektivitě šlapání a rychlostí jízdy po rovině a do kopce. Zároveň platí, že čím více je kolo určené pro sjezd, tím je odolnější a těžší.