Základní informace
Kategorie | Horská kola bazar |
---|---|
Určení | pánské, dámské |
Značka | Specialized |
Katalogové číslo | B7641 |
Technické parametry
Barva rámu | černá |
---|---|
Velikost kola | M |
Průměr kol | 29 |
Konstrukce | Celoodpružené |
Sezóna | 2023 |
Modelová řada | Epic |
Pokročilost jezdce | Závodní |
Materiál rámu | karbon |
Brzdy | kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody | 1x12 |
Rám | Fact 11m Carbon, WCID suspension design, Progressive XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 75mm of travel |
Výplet | DT Swiss Competition Race Straight-pull |
Ráfky | Roval Control Carbon, offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 28h |
Vidlice | RockShox SID SL BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 110mm Travel |
Tlumič | RockShox-Specialized SIDLuxe WCID Ultimate, Ride Dynamics Developed, Independent negative spring, Rebound Adjust, 215x40mm |
Přední náboj | DT Swiss 350, 6-bolt, 15mm Thru-axle, 110mm spacing, 28h straight -pull |
Zadní náboj | DT Swiss 350, 6-bolt, DT Swiss Ratchet, 12x148mm thru axle, XD freehub body, 28h straight-pull |
Přední plášť | Specialized Fast Trak, Control Casing, T7 Compound, 29x2.35 |
Zadní plášť | Specialized Renegade, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35 |
Kliky | SRAM GX Eagle, DUB, 170/175mm |
Převodníky | Alloy, 34t |
Střed | SRAM DUB Threaded Wide |
Řazení | SRAM POD AXS controller |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle Transmission |
Kazeta | SRAM XS 1275, 12 speed, 10-52t |
Řetěz | SRAM GX Eagle |
Přední brzda | SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 180/160mm rotor |
Zadní brzda | SRAM Level Bronze, 2-piston caliper, hydraulic disc, stealth, 160mm rotor |
Řídítka | Specialized Alloy Minirise, 10mm rise, 750mm, 31.8mm clamp |
Gripy | Specialized Trail Grips |
Představec | Specialized XC, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
Sedlo | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka | Specialized Alloy, Single Bolt, 30.9mm |
Popis produktu
Proč si koupit bazarové kolo u nás:
- Bazarové kolo s ověřeným původem od zákazníka (koupené nové u nás) se zárukou 1 rok.
- Pravidelně servisované v našem servisu.
- Na kole byl proveden generální předprodejní servis kola, můžete rovnou začít jezdit.
Bazarový Epic World Cup je nejrychlejší XC závodní kolo na světě na hladkých až středně technických tratích díky své bezkonkurenční kombinaci účinnosti, kontroly a nízké hmotnosti. Nejlépe to řekl mistr světa Christopher Blevins: “Tato věc mi dává vše, co bych od hardtailu mohl chtít, navíc ovládání a schopnost plného odpružení.” Vše, co bylo potřeba k vytvoření tohoto rychlostního stroje, byl zcela integrovaný vývojový přístup, vynalezení nového radikálního tlumiče a čtyři desetiletí zkušeností s vítězstvím v terénu
Pro dosažení maximální rychlosti prostřednictvím nemilosrdně efektivního přenosu síly a přesné ovladatelnosti stanovil inženýrský tým nové standardy v torzní tuhosti a tuhosti BB. Tento výkon vyžadoval integrovaný vývojový přístup, který sloučil konstrukčně vynikající uspořádání dvojitého diamantu s tlumičem uloženým uvnitř horní trubky a zakončil nejdůmyslnějším kompozitním uspořádáním v historii Specialized.
Tým Specialized Ride Dynamics vymyslel a vynalezl revoluční technologii tlumičů pro Epic World Cup, která jezdci poskytuje efektivitu a rychlou odezvu hardtailu PLUS ovládání, schopnosti a hybnost plného odpružení – to vše s jednoduché nastavení. Tlumič SID Deluxe WCID, vyvinutý společně s firmou RockShox, využívá unikátní nezávisle nastavitelné pozitivní a negativní vzduchové pružiny, které zajišťují vyhledávanou “odezvu” hardtailu v kombinaci s poddajností při jízdě v terénu a možností snadno přizpůsobit nastavení pro konkrétní trať nebo vyladit podle preferencí a pocitů jezdce. Nastavte ho napevno a pojede jako hardtail, nebo ho otevřete a získáte kolo, který bude drtit překážky. Nejste však omezeni jen na “otevřené a zavřené”, jednoduchá povaha jeho nastavení umožňuje jezdci nastavit na spektru od pevného po měkké.
75 mm zadního zdvihu kola Epic World Cup zajišťuje kontrolu a schopnosti kola jako modely s mnohem vyšším zdvihem. Protože je navrženo pro jízdu na horní hranici zdvihu nebo blízko ní, poskytuje stejný pozitivní zdvih jako kolo se 100mm zdvihem a 25 % sagem. Pro další optimalizaci výkonu odpružení vyladil tým Specialized Ride Dynamics poměrně plochý průběh křivky vzduchové pružiny ve středním zdvihu, aby zvládala většinu rázových sil jako kolo s vyšším zdvihem. Zakázkový Mega Jounce Bumper je díky svým velkým rozměrům “první v oboru” a hraje klíčovou roli při hladkém zvládání dopadu na doraz při největších skocích.
Zatímco nový a přelomový tlumič SID Deluxe WCID poskytuje jedinečnou kombinaci podpory a poddajnosti v zadní části, BRAIN ve vidlici je stále naživu. Její technologie Position-Sensitive umožňuje jezdci až 15mm sag pro vyváženou jízdu, poskytuje pružnou poddajnost na malých nerovnostech a pevnou platformu pro šlapání bez nutnosti dálkového zamykání nebo mačkání páček.
S rámem o hmotnosti pouhých 1 915 gramů (natřený tlumičem a veškerým hardwarem) překonává Epic World Cup nejlehčí konkurenty. To znamená rychlejší zrychlení, efektivnější stoupání a agilnější ovládání. A to vše přispívá k rychlosti. Specialized dosáhl nízké hmotnosti a monstrózní tuhosti Epic WC použitím toho, co se naučili při vývoji našeho Aethos, nejlehčího sériově vyráběného silničního rámu, jaký byl kdy vyroben, konkrétně pokročilého složení kompozitu a tvarů trubek.
Hlavní přednosti a parametry:
- Zcela nový rám Epic World Cup je vybaven technologií odpružení Ride Dynamics Developed a 75 mm optimalizovaným zdvihem zadního kola
- Zcela nová vidlice SID SL BRAIN poskytuje 110 mm
- Elektronické řazení Sram GX
- Brzdy SRAM Level Bronze