Gravel kola Cervélo
Upřesnit výběr produktů 1 Zrušit filtry
-
- −15 %
- 51
Gravel kolo Cervélo Áspero-5 vypadá rychle i když stojí na místě. Někdo by mohl říci, že aero na gravel kole nezáleží, ale pokud jste se potýkali s protivětrem na otevřené prérii, 32 gramů odporu, které ušetříte s Áspero-5, přijde jako vítaná úleva. Aspéro-5 to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Sram Force XPLR AXS 1x12 a odolnými koly Reserve s plášti Panaracer Gravel King SK.
-
- 54
Gravel kolo Cervélo Áspero-5 vypadá rychle i když stojí na místě. Někdo by mohl říci, že aero na gravel kole nezáleží, ale pokud jste se potýkali s protivětrem na otevřené prérii, 32 gramů odporu, které ušetříte s Áspero-5, přijde jako vítaná úleva. Aspéro-5 to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Shimano GRX RX815, 1x11 a odolnými koly Reserve s plášti Panaracer Gravel King SK.
-
- −10 %
- 51
- 56
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 54
- 56
- 58
Gravel kolo Cervélo Aspero vám nabídne výjimečný aerodnymický výkon a vyšší pohodlí pro efektivní dlouhé jízdy na různých površích.
-
- 56
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
- 54
- 58
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
- 61
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
- 54
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
-
VÝPRODEJ
Jízdních kol -
- −10 %
- 51
- 54
- 56
Je na čase změnit paradigma, kdy gravel bike je těžké a pomalé kolo. Značka Cervelo tento dojem zcela smetla ze stolu. Vštěpilo totiž novému Aspéru závodní DNA a vytvořilo rychlý a hbitý gravel bike. Aspéro to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Sram Apex 1x11 a odolnými koly Alexrims s plášti Panaracer Gravel King
-
- −14 %
- 54
Gravel kolo Cervélo Áspero 5 bylo navrženo svou geometrií i aerodynamickou efektivitou pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- −17 %
- 51
Gravel kolo Cervélo Áspero-5 vypadá rychle i když stojí na místě. Někdo by mohl říci, že aero na gravel kole nezáleží, ale pokud jste se potýkali s protivětrem na otevřené prérii, 32 gramů odporu, které ušetříte s Áspero-5, přijde jako vítaná úleva. Aspéro-5 to umí perfektně na asfaltu a na těžké gravel stezce. Kolo je vybaveno sadou Shimano GRX RX815, 1x11 a odolnými koly Reserve s plášti Panaracer Gravel King SK.
-
- 54
- 61
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 61
Gravel kolo Cervélo Áspero bylo navrženo svou geometrií pro rychlé jízdy po šotolinových cestách i asfaltu.
-
- 54
- 56
Nové Aspero zůstává věrné své původní ideologii, ale má několik vylepšení: středový zavit T47, vnitřní vedení kabelů a závěs přehazovačky kompatibilní s UDH pro ty, kteří chtějí používat převodníky SRAM Transmission. Snížena sedlová vzpěra a obě řetězové vzpěry a zeštíhlený profil spodní trubky.
Jak vybrat kolo
Při výběru kola zohledněte jeho kategorii, provedení (dámské, pánské, dětské), osazení a správnou rámovou velikost.
